banner192

Sivas maçı Umut'a neyi hatırlatıyor

 yandaki fotoğraf, 2008'in Ocak ayının ortalarında Sivas'ta oynanan Sivasspor-Trabzonspor maçından sonra Trabzon'a dönüşte Umut Bulut'un halini yansıtan en çarpıcı kare...Karşılaşma saatinde şehirdeki hava sıcaklığı eksilere düşmüş, cildi hassas olan ya d

Sivas maçı Umut'a neyi hatırlatıyor

 yandaki fotoğraf, 2008'in Ocak ayının ortalarında Sivas'ta oynanan Sivasspor-Trabzonspor maçından sonra Trabzon'a dönüşte Umut Bulut'un halini yansıtan en çarpıcı kare...

Karşılaşma saatinde şehirdeki hava sıcaklığı eksilere düşmüş, cildi hassas olan ya da herhangi bir korunma tedbiri almayan futbolcular ciddi şekilde ‘soğuk kesmesi’ diye tabir edilen bir sorunla karşı karşıya kaldılar. O anlar için oyuncuların bazıları, “Soğuktan ağlayacak duruma geldik” itirafını dahi yapmıştı. Ve Trabzonspor, bu kez Sivas’la şubat ayının ortasında, yani gelecek hafta kozlarını paylaşacak. Bizden hatırlatması, hava sıcaklığı yine eksi derecelerde seyrediyor!


İlgili Galeriler
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
tarbzon - 6 yıl önce
Puan Kaybı KESİN
Avatar
EFSANE SUNUCU - 6 yıl önce
milli maçtan hemen sonra sivasa gidilmeli oranını hava şartlarına alışılması lazım hele bizim brezilyalılar arjantinlinin hava şartlarına alıştırılması lazım ...
Avatar
drina k - 6 yıl önce
7 yılıdr anamızdan emdiğimiz sütü burnuzmuzdan getirdi.kardeşim bunu beğenen taraftar şu kadar futboldan anlıyosa ben bişe bilmiyorum..aynaytın brozeki kötüysede oynatın..bu takıma çivimi çaktı bu adam,, yeter yaaa
Avatar
goleviza - 6 yıl önce
trabzon bu maçı alıp beşiktaş maçına kadar bir seri yakalayacaktır.
Avatar
mss - 6 yıl önce
Şu Umut'a laf edenin başına taş yağar. Sahada terini sonuna kadar akıtan bir futbol emekçisidir Umut...İyi değilse veya takımda ondan iyisi varsa hoca oynatırdı zaten, demekki şu an takımın bankosu Umut.. Eleştirmeyeceğiz sahip çıkacağız... Burada konuşulacaksa Yattara, Alanzinho, Jaja, Colman konuşulsun..Adamlar paraları alıp yatıyor, hocaya her türlü terbiyesizliği yapıyor, tepki ise bunlara tepki koyun...

Bu arada Sıvas'a fark atacağız...Bu takım Sıvas'ın çoook ötesinde ...
Avatar
drina k - 6 yıl önce
artık gs gibits ninde şabanı var..umudumuz şaban...yılda 1,7 milyon alan umut sırf saçma sapan koşuyor diye oynarken ondan daha fazla koşan colman bile yedek kalabiliyosa bu takımda kim oynarki..futbolculara anket yapılsa eminim hepsi umuttan şikayetçi olacaklardır...sen canını dişine tak topu umuta kadar getir o ya vuramasın ya dışarı atsın, sonrada suç ortasahanın olsun..son 3 maçta girilen gol pozisyonuna barcelona girmemiştir.sonuç gol yok..yazık yaa yaaaa
Avatar
şafak - 6 yıl önce
Taraftar söyleyeceyim Umut golcü değil ama olması gereken bir oyuncu. Umut oynamasın rakiplerin keyfine diyecek olmaz. Yeteneği kadar golcü, takım oyuncusu Umut'tan daha iyisi vardamı konuşuyoruz. Arkadaşlar artık maç izleyelim öyle yönetimin saçmalıklarına aldanıp takımı germenin esprisi malesef yok. Şampiyon olursa çok çok iyi olamazlarsa canları sağ olsun. Unutmayalım başka TS yok.