Bayburt'ta öğrencilerden yıl sonu sanat sergisi

Bayburt Güzel Sanatlar Lisesi öğrencileri, yıl boyunca hazırladıkları çalışmalarını düzenlenen sergiyle sanatseverlerin beğenisine sundu.
Bayburt'ta öğrencilerden yıl sonu sanat sergisi

Bayburt Güzel Sanatlar Lisesi öğrencileri tarafından hazırlanan "Yıl Sonu Karma Resim Sergisi" sanatseverlerle buluştu. Tarihi Taşhan'da açılan sergide öğrencilerin farklı tekniklerle hazırladığı eserler beğeniye sunuldu.

Tarihi Taşhan'da açılan "Yıl Sonu Karma Resim Sergisi"nde öğrencilerin yağlı boya, sulu boya, karakalem, kuru ve yağlı pastel, tükenmez kalem, kuru boya ile grafik alanlarında hazırladığı eserler yer aldı.

PROTOKOL ÜYELERİ SERGİYİ GEZDİ

Serginin açılışına Bayburt Valisi Mustafa Eldivan, Belediye Başkanı Mete Memiş, İl Milli Eğitim Müdürü Ömer Faruk Kahraman, okul müdürleri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı.

Vali Eldivan ve Belediye Başkanı Memiş, sergiyi gezerek öğrencilerden eserleri hakkında bilgi aldı.

bayburtta-ogrencilerden-yil-sonu-sanat-sergisi

ÖĞRENCİLERE TEBRİK

Sergide emeği bulunan öğrenci ve öğretmenleri tebrik eden Vali Mustafa Eldivan, gençlerin sanata olan ilgisinin ve ortaya koydukları çalışmaların memnuniyet verici olduğunu belirtti.

MÜZİK DİNLETİSİ SUNULDU

Program kapsamında öğrenciler tarafından müzik dinletisi de gerçekleştirildi. Katılımcılar hem sergiyi gezdi hem de öğrencilerin müzik performansını dinleme fırsatı buldu.

Kaynak:Haber Kaynağı

HABERE YORUM KAT
Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan Trabzon Haber ve diğer kategorilerdeki haberlerdeki yorumlar onaylanmamaktadır.