Bayburt'ta öğrencilerden yıl sonu sanat sergisi
Bayburt Güzel Sanatlar Lisesi öğrencileri tarafından hazırlanan "Yıl Sonu Karma Resim Sergisi" sanatseverlerle buluştu. Tarihi Taşhan'da açılan sergide öğrencilerin farklı tekniklerle hazırladığı eserler beğeniye sunuldu.
Tarihi Taşhan'da açılan "Yıl Sonu Karma Resim Sergisi"nde öğrencilerin yağlı boya, sulu boya, karakalem, kuru ve yağlı pastel, tükenmez kalem, kuru boya ile grafik alanlarında hazırladığı eserler yer aldı.
PROTOKOL ÜYELERİ SERGİYİ GEZDİ
Serginin açılışına Bayburt Valisi Mustafa Eldivan, Belediye Başkanı Mete Memiş, İl Milli Eğitim Müdürü Ömer Faruk Kahraman, okul müdürleri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı.
Vali Eldivan ve Belediye Başkanı Memiş, sergiyi gezerek öğrencilerden eserleri hakkında bilgi aldı.

ÖĞRENCİLERE TEBRİK
Sergide emeği bulunan öğrenci ve öğretmenleri tebrik eden Vali Mustafa Eldivan, gençlerin sanata olan ilgisinin ve ortaya koydukları çalışmaların memnuniyet verici olduğunu belirtti.
MÜZİK DİNLETİSİ SUNULDU
Program kapsamında öğrenciler tarafından müzik dinletisi de gerçekleştirildi. Katılımcılar hem sergiyi gezdi hem de öğrencilerin müzik performansını dinleme fırsatı buldu.
Kaynak:


