Yusuf Erdoğan yine yok

Yusuf Erdoğan yine hazırlık maçında kadroya alınmadı.

Trabzonspor 24.07.2017, 22:21 24.07.2017, 22:51
Yusuf Erdoğan yine yok

Trabzonspor'dan ayrılması gündemde olan Yusuf Erdoğan, Slovakya kampındaki üçüncü hazırlık maçında da forma giymedi.


Teknik direktör Ersun Yanal tarafından maçın kadrosuna alınmayan oyuncunun durumunun, yönetim kurulu ile yapacağı görüşmenin ardından netlik kazanacağı öğrenildi.
Yorumlar (19)
veliii,,,, 3 yıl önce
yusuf erdogan bi hazrlık macında oynatıldı adam cıktı golünü attı...baktılar taraftar tepkisinden satamayacaklar..adamı sırf satabilmek için hazırlık maçların da bile oynatmayan teknik heyet ve yönetim,,,trabzonspor a zarar veriyosunuz...marifet oynatmayıp bedava birilerine peşkeş cekmek te degil,,oynatıp vitrin yapıp ederine satıp ts ye para kazandırabilmekte...yönetimin iş bilmezliği diyecem ama bu devirde herkes işi biliyo,,,trabzonspor a ne olursa olsun,,,,
Emin D. 3 yıl önce
Yazik, Turkiyenin en iyi sol beki olacak adami oynatmasini bilmeyen heyet adamin moralini sifira indirdi. Yusuftan nasil verim almayi bekliyorsunuz baska? Gonderilmesine kesinlikle karsiyim.
Ekrem 3 yıl önce
ya adam kendini hic gelistimedei. hep geri geri gidiyo. hemen aliyo. profesyonel degil. sadece biraz hizli. baska birsey yok. neyini övüyosun bunun? bundan anca iyi yedek olur.
tarıkbuğra 3 yıl önce
adam hazırlık maçında gol attı yıne ersun efendıye yaranamadı.acaba ersun efendı nasıl futbolcu arıyor.futbolu bıtme noktasına gelmiş sözde yıldız dıye çuvalla para verılıp kulubü zarara sokan oyuncular mı?bu hocanın faydadan çok zararı var
tonyukuk61 3 yıl önce
Ekrem kardeş kadro derinliği için hani 50. yıl diyoruz ya işte onun için transferde yapılmıyor ise şayet Yusuf kalmalı dostum bu bu kadar net!
Ekrem 3 yıl önce
Ya birak ne hazirlik maci. antrenman maci de daha dogru olur. iyiki bi gol atti. o gollu esteban bile atartti.,.. abartmayin sunu. hic profesyonel degil.
ulubey 3 yıl önce
şişirilmiş balon en sonunda patladı
Doğrucu 3 yıl önce
İstatistiklerine bak bakalım şişirilmiş mi? Yetenekleri kısıtlı Trabzonsporda ancak yedek olabilir de onu anlarım ama şişirilmiş falan değil sadece zamanla yeteneklerini geliştiremedi en kötü yanı bu
Kntrc 3 yıl önce
Harcamayın yusufu
abdullah 3 yıl önce
yusufu ersun yanal harcıyor beyler lütfen ersun yanala yönetimden uyarması gerekir yusufu yok etmek icin vargücüyle calışıyor 3mactır görev vermiyor ersun hoca hoca deyil gitmeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Dede 3 yıl önce
Ersun Trabzon düşmanı fanatik Fenerli dir.O takımın başına Trabzonspora son darbeyi vurup tamamen yok etmek için gelmiştşr.Suç ortağı Muharrem Usta dır.Nokta!
Süleyman Özmen 3 yıl önce
Yokları oynayan adam
özgüryorum 3 yıl önce
son 4 yılda mevkisine yapılmış kaç oyuncuyu kesti bir bak da ondan sonra konuş. Yusuf alttan değil de milyon eurolar verilip transfer edilerek gelseydi tapardınız adama...
Bütün Yorumları Görmek İçin Tıklayın

Gelişmelerden Haberdar Olun

@