Trabzonspor'da flaş ayrılık! Genç isim kendisi açıkladı
Trabzonspor altyapısından yetişerek A takıma kadar yükselen Onuralp Çakıroğlu, bordo-mavili kulübe veda etti. Genç futbolcu, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla ayrılığını duyurdu.
Trabzonspor altyapısından yetişen ve A takım formasına kadar yükselen Onuralp Çakıroğlu, bordo-mavili kulüpteki serüvenini noktaladığını açıkladı. Genç futbolcu, sosyal medya hesabından yayımladığı veda mesajıyla Trabzonspor'a teşekkür ederek camiaya veda etti.
Veda mesajını paylaştı
Onuralp Çakıroğlu, paylaşımında çocuk yaşta adım attığı Trabzonspor'dan ayrılmanın kendisi için anlamını anlattı.
Genç futbolcu, paylaşımında şu ifadelere yer verdi:
"Kapısından çocuk yaşta girdiğim, her yaş kategorisinde formasını gururla taşıdığım ve A takımına kadar yükselerek hayallerimi gerçekleştirdiğim şanlı Trabzonspor’uma veda zamanı...
Bu topraklarda büyüyen her çocuk gibi benim de en büyük sevdam, göğsümdeki bu armaydı. Altyapısından yetişip, her kademesinde bordo-mavi renkleri savunma şerefine eriştiğim kulübümden bugün yeni bir yolculuğa çıkmak üzere ayrılıyorum.
Burada sadece futbolu değil; Trabzonsporlu duruşunu, aidiyeti ve pes etmemeyi öğrendim. Üzerimde emeği olan tüm hocalarıma, kulüp personelimize, yönetimimize, her anımda yanımda olan takım arkadaşlarıma ve büyük Trabzonspor taraftarına sonsuz teşekkür ederim.
Formayı üzerimden çıkarsam da, içimdeki Trabzonspor sevgisi ve bordo-mavi ruh her zaman benimle yaşayacak.
Hakkınızı helal edin, hoşça kalın!"


