banner491

Trabzonspor Avrupa hedefinden vaz mı geçti?

Başkan Muharrem Usta’nın söylediklerinin ardından alınan beraberlik akıllarda soru işaretleri bıraktı.

Trabzonspor Avrupa hedefinden vaz mı geçti?
banner455
banner432

Trabzonspor’da son haftalarda kaybedilen puanlar sonrasında Avrupa Kupalarına takılma hedefinin tehlikeye girmesi soru işaretlerini de beraberinde getirdi.


Başkan Muharrem Usta’nın dün Ankara’da TS Club açılışında yaptığı "Avrupa'da olmak Trabzonspor için heyecan yaratıcı bir şey değil" açıklaması sonrasında bu akşam Adanaspor deplasmanında bırakılan 2 puan, “Trabzonspor Avrupa Kupalarına katılma hedefinden vaz mı geçti?” sorusunu akıllara getirdi.

Taraftarlar sosyal medya üzerinden konu ile ilgili olarak birçok yorumda bulundu. Bazı taraftarlar Trabzonspor’un her yıl Avrupa’da olması gerektiğini savunurken bazıları da 50. Yılda şampiyonluk için tek bir hedefe odaklanmak gerektiği görüşünü savundu.

MUHARREM USTA NE DEMİŞTİ?

Başkan Muharrem Usta Ankara'da yapılan TS Club açılışında şu ifadelere yer verdi;

"Bizim ikinci devreye başlarken bir hedefimiz vardı. İkinci devre 35 puan barajını aşabilir miyiz? Şu anda 30 puan aldık, 4 tane de maçımız var. En iyi puanı toplayıp, bu sezonu bitirmek istiyoruz. Bu puanları topladığımızda nerede olacağız, onu hep birlikte göreceğiz. Ümit ederim ki en iyi noktada bitiririz. Avrupa'da olmak Trabzonspor için ilk kez olan ve heyecan yaratıcı bir şey değil. Trabzonspor her zaman orada ve zirvede olması lazım."
 
Güncelleme Tarihi: 13 Mayıs 2017, 23:59

Son dakika Trabzonspor haberleri ve Son dakika Trabzon Haberleri
YORUM EKLE
YORUMLAR
hokkabaz usta
hokkabaz usta - 3 yıl Önce

asya kupasına mı katılalım.. heyecan duyarmısın

Yalcinx5
Yalcinx5 - 3 yıl Önce

avrupaya 5.nci sirada bitirip gideceksek zaten gitmiyelim en erken sezonu biz acicaz buda demek oluyo ki transferler yetismicek dahada onemliside tam olarak kamp goremicez bence gitmemesi daha iyi erken acmaktansa sezonu

Takım taraftari
Takım taraftari - 3 yıl Önce

Satın başkan ben avrupa diye birşey anlamam sahadaki takıma bakarım baktığım bu takım deyil avrupa türkiyede bile hicbirşey yapamaz yine kümeye oynar en azından direk oynayacak nokta atışı birinci sınıf altı futbolcu lazım eldekiler yani Bero Durica castillio Ndoye rodellega medjani bun lar gibi deyil birinci sınıf kaliteli birte yedek kulübesi güçlenmeli yoksa herşey hayal ve fiyasko olur bugünkü durumdan farklı olmaz öyle gidip öteki takımlarda kadroya giremeyenleri alıp süper takım kurtuk olmaz zaten olmuyor iyi olsalar kendi takımları yollamaz bu milleti boşa oyalamayin

Ozgur ata
Ozgur ata - 3 yıl Önce

Avrupa hedefi bitti, sikinti su, TS 5.ligi koruyabilecek mi? Antalya'nin kalan maclari daha kolay.

asker61
asker61 - 3 yıl Önce

adam gibi konuş öyle kıvırtma ulan yakışmıyor sana

EMİR.
EMİR. - 3 yıl Önce

AZİZ TARAFTARINA SÖZ VERDİ ŞAMPİYONLUK İÇİN,SEN NEYİN HESABINI YAPIYORSUN USTA.

banner441

banner472