Eski Trabzonsporlu oyuncuyu transfer etmek isteyen Fenerbahçe duvara tosladı! Masadan kalktılar
Yeni sezon öncesinde forvet hattını dünya çapında bir isimle güçlendirmek isteyen Fenerbahçe yönetimi, rotasını İspanya’ya çevirmişti. Transfermarkt verilerine göre sarı-lacivertliler, teknik heyetin raporu doğrultusunda İspanyol devi Atletico Madrid'in kapısını çaldı. Ancak İtalyan ve İspanyol basınından sızan son bilgiler, Fenerbahçe camiasında adeta soğuk duş etkisi yarattı.
TRABZONSPOR'DA BAŞLAYAN EFSANE, LA LİGA'DA ZİRVE YAPTI
Türk futbolseverlerin hafızasına 2019-2020 sezonunda Trabzonspor formasıyla kazınan Alexander Sörloth, bordo-mavili ekipte çıktığı 49 resmi maçta 33 gol ve 11 asistlik akılalmaz bir performans sergilemişti. Karadeniz ekibinde gol krallığı yaşayan ve Türkiye Kupası şampiyonluğu tadan Norveçli santrfor, buradaki çıkışıyla Avrupa devlerinin radarına girdi.
Trabzonspor sonrası RB Leipzig ve Real Sociedad maceralarının ardından Villarreal'de adeta küllerinden doğan 30 yaşındaki golcü, Mayıs 2024'te Real Madrid ağlarına 55 dakikada 4 gol bırakarak dünya basınının merkezine oturdu. Bu performansıyla 32 milyon Euro karşılığında Atletico Madrid’e transfer olan Sörloth, geride bıraktığımız 2025-2026 sezonunda Diego Simeone yönetimindeki Madrid ekibinde istikrarlı çizgisini sürdürdü. La Liga'da çıktığı 35 maçta 13 gol kaydeden, Şampiyonlar Ligi’nde ise 14 maçta 6 gol ve 1 asist üreten dev santrfor, Atletico Madrid'in en golcü ismi olmayı başardı.
FENERBAHÇE’YE 55 MİLYON EURO’LUK ŞOK FATURA!
Yıllardır forvet konusunda başarısız transferler yapan Fenerbahçe yeni sezon öncesinde temkinli ve bilindik isimlere giderken oyuncunun menajeriyle yaptığı ilk temasta büyük bir şok yaşadı. Dış basına yansıyan bilgilere göre; Sörloth, Türkiye’ye geri dönmek için vergiler hariç yıllık tam 15 milyon Euro net maaş talep etti. Bu astronomik maaş isteğinin üzerine İspanyol kulübü Atletico Madrid’in de oyuncunun bonservisi için kapıyı 35-40 milyon Euro bandından açması, Fenerbahçe’yi masadan kaldırdı.


