Ali Ece: Artık fenalık geldi

Spor yorumcusu Ali Ece, Galatasaray Trabzonspor maçının ardından tepki gösterdi

banner432

Trabzonspor'un deplasmanda Galatasaray’a 3-1 yenildiği karşılaşmanın hakemi Ümit Öztürk’ün kararları maça damga vurdu.

Galatasaray’ın oyuncusu Nagatomo’nun küfür etmesi, Trabzonspor’un penaltının verilmemesi ve Digne’nin ikinci sarı karttan kırmızı kart görmemesi tartışmalara neden oldu.

Galatasaray-Trabzonspor maçının ardından 'VAR' uygulaması hakkında konuşan Ali Ece, " VAR meselesi her şeyden önemli hale geldi. Ben artık çok sıkıldım, keşke daha iyi bir meslek bulsam. Bıktım artık, varmış yokmuş yeter, olmuyor, maçı konuşturmuyorlar." dedi!

Güncelleme Tarihi: 11 Şubat 2019, 08:42

Son dakika Trabzonspor haberleri ve Son dakika Trabzon Haberleri
YORUM EKLE
YORUMLAR
ÇAĞRIBEKAR
ÇAĞRIBEKAR - 6 ay Önce

1 MERMİ KAÇ PARA??
BİLEN VAR MI ??
DOMATES,BİBER,ADALET, LİYAKAT, BUNLAR NEDİR YAAA.

ÇAĞRIBEKAR
ÇAĞRIBEKAR - 6 ay Önce

MİLLİ TAKIMA OYUNCU VERME BAŞKANNNNNN!!!!!

?
? - 6 ay Önce

arkadaşlar var sistemi ile bizim ülkemizdeki futbol yönetim sistemi arasında kan uyuşmazlığı var.... var sistemi ile dünyaya rezil oluyoruz....sanki daha önceki rezillikler yetmezmiş gibi....burada var sisteminin kendisini eleştirmiyorum sistem mükemmel ama bizde olmaz........

Gümüş29
Gümüş29 - 6 ay Önce

Trabzonspor'un kasıtlı olarak hakemler tarafından doğranmasını, yapılan haksızlıkları yıllardır konuşuyoruz, maalesef üzücü olan bundan sonra da konuşmaya devam edecek olmamız, yoruma açık olmayan bir pozisyonu yanlış yorumlayan hakemin kademeli olarak lig düşürüleceği hatta hataların şiddetine göre hakemlik yapamayacağı hükme bağlanmadıkça hiç bir şey dü-zel-me-ye-cek, ya da bu yapılamıyorsa doğrudan yabancı hakem getirilecek ama bunların hiç biri yine yapılmayacak, amatör ligle beraber binlerce hakem var lisanslı, süper ligdekilerin liyakati neye göre belirlenmiş de bu seviyeye çıkartılmışlar açıklansa sorun anlaşılacak, sorun şikeyi aklamak üzere görevlendirilenlerin( fenerbahçe fanatiği mehmet ali aydınlar bile beceremediği için ) trabzonludur protesto eder geçer zihniyetine sahip olmaları, şike yapmadım, ne yaptıysam Fb için yaptım, var ama sahaya yansımadı, kişilerle kurumlar ayrılmalı, gerekirse 5 yıl Avrupa Kupalarına ülke olarak katılmayız denildiği ve olaya özel yasa değiştirildiği zamanlar işin buralara geleceği belliydi zaten.

Turgay
Turgay - 6 ay Önce

Arkadaşlar konuşulanların hepsi boşa. Ne demiş Ziya Paşa " Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir. Bizi yıllarca doğradılar şampiyonluklarımızı elimizden aldılar hepsine eyvAllah dedik bağırıp çağırmaktan başka bir şey yapamadık böyle giderse aynı tas aynı hamam devam eder. Ama kendi adaletimizi kendimiz sağlarsak yani hukuk dili ile İhkak-ı hak yaparsak işte o zaman dünya ya da örnek oluruz. Zira bu işin bağırıp çağırma ile olmayacağı yıllardan beri belliydi.

msb
msb - 6 ay Önce

turgay bey sizin dediğinizi nasıl yapabilirki

61
61 - 6 ay Önce

lütfen maç hakemleri ingiltereden gelsin yönetsin gitsin.

banner204

banner443

banner393