7m


7m

hyundai

Ağaoğlu: “Yüzünü bile hatırlamadığımız oyunculara ödeme yaptık’’

Başkan Ağaoğlu’ndan, Haber61 yazarı Turgay Beşyıldız’a ilginç açıklamalar…

Trabzonspor 23.07.2018, 08:40
Ağaoğlu: “Yüzünü bile hatırlamadığımız oyunculara ödeme yaptık’’

Haber61 - Spor Servisi - Trabzonspor Kulübü Başkanı, takımının Kranjska Gora kampını ziyaret ettiğinde, yazarım Turgay Beşyıldız ile kamp yapılan otelin bahçesinde yaptıkları ayaküstü görüşmede “Yaptığımız tüm ödemeleri camiamızla paylaşacağız. Her şey açık ve net olacak’’ dedi.

"Trabzon’dan ayrılalı yıllar geçen Cardozo’ya bile 700 Bin Euro ödedik. Doğru kişiye mi para ödüyoruz? diye de tekrar incelemek zorunda kaldığımız oyuncular oldu” diyerek, biraz da konuyu espri yaparak paylaşan Ağaoğlu “Parasının ödenmediği futbolcuların içinde inanır mısınız, daha ismini ve yüzünü hatırlayamadıklarımız var. Acaba doğru kişiye mi para ödüyoruz. Yanlış kişiye mi para ödüyoruz diye sormadan edemedim. Bunlar büyük paralar, insan şaşırıp kalıyor” diye konuştu.

Takımın kamp yaptığı otele gelen ve ziyaret sonrası aynı akşam uçağıyla Lubinya’dan İstanbul’a dönen Trabzonspor Kulübü Başkanı Ahmet Ağaoğlu, yazarımız Beşyıldız’a ayaküstü de olsa ilginç açıklamalarda bulundu. 

Önceki gün çıktığı bir televizyon programında kulübün futbolculara ve menajerle ve resmi kurumlara piyasaya ödediği borçlardan da bahseden Ağaoğlu, “Biz kulübün içinde bulunduğu durumu ve nelerle uğraştığımızı artık daha yakından gördük ve gösterdik. Eski yöneticilerden bile arayanlar oldu. ‘Orası bizim yatak odamızdı neden paylaştın sevgili başkan’ diye sitemler edildi. Yatak odası diye bir şey kalmadı ki paylaşayım” ifadelerini kullandı. 

Ağaoğlu, “Kulüp kötü durumda. Bize de soruyorlar ne yapıyorsunuz? diye. İşte bizde açık açık gösteriyoruz. Ben iki gündür uyku uyumadım. Takımın kamp yaptığı otele geldim. Futbolcularla görüştüm, moral verdim. Bir kaç saat durduktan sonra da bildiğiniz gibi akşam döneceğim. Bırakın burada gezmeyi, daha uyumaya vaktim olmadı” dedi. 

Başkan Ağaoğlu, özellikle futbolu bilen yönetici arkadaşlarla çalışmanın da çok güzel ve güvenilir bir duygu olduğunu ve bunun herkese ve her başkana nasip olmayacağını da dile getirirken, “Değerli arkadaşlarımız var yönetimimizde. Onları gerçekten çok seviyorum. Hepsi kendi alanında koşturuyor kulüp için.. Bu arkadaşlarla birlikte olduğum için çok şanslı hissediyorum kendimi, hiç birini de her hangi bir beklentisi yok. Hepsi bizim gibi sevdalı” dedi. 

‘’Bizimle takımın iyi yerlere gelmesi için iki-üç yıl sabredin“ cümlesini de vurgulayan Ağaoğlu, 

‘’Yeni transferimiz burada, üstte odasında dinleniyor” diyince şaşırdık. Ağaoğlu tebessüm ederek şöyle devam etti: “Yeni transferimiz kim biliyor musunuz? Sosa… Bazı problemler vardı, geçen sezondan. Uzun uzun konuştuk, dertleştik. Kendine göre haklı. Bize göre de haklı. Problemlerinden dolayı geçen sezon tamamen kendisini futbola veremediğini söyledi. Kendisini de bunu söylüyor zaten, futbol hayatımda en kötü sezonumu geçirdim diye. Ancak şu an kendisini çok iyi ve moralli hissediyor ve yeni sezona hazır. Sosa’yı böylesine istekli arzulu ilk defa duydum ve gördüm. Problemleri çözülmüş kafayı tamamen rahatlatmış görünüyor. Ondan çok şey bekliyoruz. Camia olarak inanıyoruz, güveniyoruz.”

Yüklü miktarda ödeme gerçekleştirdiklerini hatırlatan Başkan Ağaoğlu, “Parasının ödenmediği eski futbolcularımızın içinde inanır mısınız daha yüzünü ve ismini hatırlayamadıklarım var. Acaba doğru kişiye mi para ödüyoruz diye sormadan edemedim kendi kendime... Douglas diye bir futbolcu vardı. Bizde oynadı mı oynamadı mı belli değil ama halen daha borcumuz var. Çok şükür ödedik ve bitti. Böyle bir tabloyla karşı karşıya kaldığımız için ben çok üzüldüm. Trabzonspor gibi büyük bir camianın böyle tür sorunları kısa sürede halletmesi lazım. Bu tür sorunlarla bu kulübün yeniden karşılaşmaması için, transfer bütçelerinden sorumluluğa kulüp yönetimlerini sorumlu tutmalı, o zaman herkes ayağını yorganına göre uzatır ve kulüp bütçeleri bu ülkede dibe vurmaz” ifadelerini kullandı. TB


 


Yorumlar (10)
ayhan 4 yıl önce
Başkanım, Allah senden razı olsun. Bu zor yükü sırtlanıp bu kulüp için uğraşman büyük iş. Taraftar olarak elimizden geldiği kadar yanında olacağımızı bilmeni isterim.
bordomavı 4 yıl önce
sayın başkanıkm ödemeler nasıl yapılıyor yine borcla borç mu kapatıyoruz yoksa kaynak mı bulduk bunları da bilmek isterizz
Ayyıldız 4 yıl önce
TRT Sporda ayrıntılı açıkladı. takip etsen bilirdin.
? 4 yıl önce
kombine bile almayan ama oturdukları yerden çok güzel fırça atan taraftarlar yine sahnede :))
serhat 4 yıl önce
Arkadaş sormuş ödemeleri nasıl yapıyoruz diye söyleyim. Geçen trt de kendisi açıkladı 85 milyon tl bankadan kredi çekmişiz. Geri kalanı da okay ve berodan gelen para. Yani borçları yine borçlarla kapatıyoruz. Ben bu sürecin sonunda kulübümüzün halini yani hem sportif olarak hem de maddi olarak durumunu ve ağaoğlunu şimdi öve öve bitiremeyen arkadaşların yorumlarını çok merak ediyorum. İnşAllah her şey çok güzel olur hem kulübümüz rahatlamış ve zirveye oynayan bi takım olur hem de şimdi ağaoğlunun yaptığı her şeyi öven arkadaşlar o zaman da bakın biz başkana güvenmiştik haklı çıktık derler. Çünkü muharrem usta ilk göreve geldiğinde de yaptığı icraatleri herkes alkışlıodu. 55 60 kişilk çöp bi kadro vardı adam onları temizledi yüksek maaş alan oyuncularla görüştü maaşlarında indirim yaptırdı. Baktığın zaman çok mantıklı konuşuodu ama sonuçta herkes küfredıo şimdi. Umarım ağaoğlunun sonu da usta gibi olmaz. Ama şunu söyliyim bu kadar kuruş hesabı yaparken ve kulbün menfaatini düşünürken vahid amiri gibi türkiye 2. Liginde bile oynayamayacak bi oyuncuya 1.5 milyon Euro garanti ücret vermek çelişki değil de nedir. Bu adam acaba iran da ne kadar kazanıodu. Yazık değil mi kulübün 8 milyon tlsine. Bu kadar ahkam kesip iran liginde bile vasat istatistiklere sahip 30 yaşındaki adama bu para neden verilir. Alanzinho gibi bi adam türkiye ligine ayak uyduramadı. Halbuki videolarını izlesen messi gibi. Topu kendi kalesinden alıp rakip kaleye kadar herkesi çalımlayıp gol atıodu. Ki Norveç gibi fizik gücü yüksek olan bi ligde yapıodu bunları. E bu adam iran liginde top süremiyo çalım atamıyo. Bu nasıl bir mantık her kuruş bizim için önemliyse yapma transfer o zaman yedek kulübesinde abdülkadir parmak dursun bu adam duracağına. Ağaoğlu hayranları kusura bakmayın ama başkanın yaptığı her yanlış işi eleştirmeye devam edeceğim siz de beni eksilemeye devam edin
cezzar 4 yıl önce
Nasıl kapatması lazımdı bay bilmiş kulüp batık sponsorların parası nereye harcandığı belli değil bütün gelirler temlik li o yalakalığını yaptığın başkanların bir tane başarısı yok başarı olmayınca gelirde gelmez parada bildiğin bir şey varsa paylaş millet zeka görsün bu durumda bile düşük faizli kredi buluyorsa o adamın elleri öpülür sende bu takımı bırak zengin bir kulübe taraftar ol iyi niyete herzaman destek olunur köstek değil
kemal 4 yıl önce
sızın gıbı enayıler olmasa akıllılar nasıl gecınecek herhalde ts busene 8 cı bıtırı lıgı
Agasar 4 yıl önce
Ya sen çok dert yanıyor sun gelmeseydin zorlamı gel dedik 2 tane stoper al STOPER ligde kötü bişey olursa Ağaoğlu Hacısalihoğlu sümer arkanıza bakmadan kaçarsınnız
Hüso 4 yıl önce
Para yoksa hemen yürü kardeşim burası dert tahtasımı onu ödedim bunu ödedim TS başkanısın ödicem tabi
mustafa Kara 4 yıl önce
Sayın başkan daha ne kadar ağlayacaksınız? Göreve gelmeden önce bu mâli tabloyu biliyordunuz zaten. 140 milyon TL ödemeyi hangi kaynakla yaptınız. Ben söyleyeyim, siz de düşük faizli kredi çektiniz. Yani borcu artırdınız. Trabzon'a hangi sponsoru getirdiniz, var olanı da iptal ettiniz. Okay ve Castillo'dan para gelmese, siz kendi cebinizden kaç para harcadınız? Sadece ağlıyorsunuz ama hakkınız var onu da çok iyi yapıyorsunuz....
Bütün Yorumları Görmek İçin Tıklayın

Gelişmelerden Haberdar Olun

@