Trabzonlu Mustafa Gültepe yeniden TİM başkanı seçildi!

Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) Olağan Genel Kurulu’nda güven tazeleyen Trabzonlu Mustafa Gültepe, yeniden başkanlık koltuğuna oturdu.
Trabzonlu Mustafa Gültepe yeniden TİM başkanı seçildi!

Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) Olağan Genel Kurulu gerçekleştirildi. Yapılan seçimlerin ardından Trabzonlu iş insanı Mustafa Gültepe, delegelerin desteğini alarak yeniden TİM Başkanı seçildi ve güven tazeledi.

Ahmet Metin Genç'ten Tebrik Paylaşımı

Gültepe’nin yeniden başkanlığa seçilmesinin ardından Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, sosyal medya hesabı üzerinden tebrik mesajı yayımladı.Başkan Genç, hemşehrisine yeni döneminde başarılar diledi.

"Vazifelerinde Muvaffakiyetler Diliyorum"

Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, yayımladığı mesajda şu ifadelere yer verdi:

"Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) Olağan Genel Kurulu’nda yeniden başkanlığa seçilen kıymetli hemşehrimiz Sn. Mustafa Gültepe’yi gönülden tebrik ediyor, vazifelerinde muvaffakiyetler diliyorum."

Kaynak:Haber Kaynağı

HABERE YORUM KAT
Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan Trabzon Haber ve diğer kategorilerdeki haberlerdeki yorumlar onaylanmamaktadır.