Reşadiye Geçidi'nde tehlike büyüyor! Çözüm daha ne kadar bekleyecek?
Sahildeki Hanife Hatun Camii ve hem dolmuş hem otobüs duraklarının bulunduğu Reşadiye geçidinde büyük açmaz var.
Sürekli olarak sahilden camiye, bilim merkezine, doğal üstgeçide, Avrasya Pazarına ve buradaki rekreasyon alanlarına değinen yazılar kaleme aldık.
İç yola ise henüz bir üst veya altgeçit yapılmadı.
Yayalar çoğunlukta ve yoğunlukta.
Karşıya geçmeleri için 50 metre arayla iki ana yaya geçidi yapıldıysa da kaldırılması planlanan araç üstgeçidi halen aktif olduğu için araçlar hızlı seyrediyor.
Süratli şekilde araç üstgeçidinden inen taşıtların yaya geçidinde durmaları zorlaşıyor.
Bir araç fren yapsa diğeri gaza basıyor.
Üç şeritli yolda araçların biri yol verse bile yaya, yan şeritten gelen aracın önüne düşüyor.
Alt geçit olur, üstgeçit olur, trafik lambası ya da görevli olur.
Hepsi faydalı olur; seçenekler çok ama henüz bir önlem yok.
Buraya köklü bir çözüm şart.


