Ortahisar Belediyesi'nden huzurevi sakinlerine moral konseri

Ortahisar Belediyesi tarafından Trabzon Köşk Huzurevi'nde düzenlenen moral konserinde huzurevi sakinleri müzik dolu bir gün yaşadı. Türk Sanat Müziği sanatçısı Salim Önder'in sahne aldığı etkinlikte duygu dolu anlar yaşandı.
Ortahisar Belediyesi'nden huzurevi sakinlerine moral konseri

Ortahisar Belediyesi, sosyal belediyecilik anlayışı doğrultusunda yaşlı vatandaşlara yönelik etkinliklerine devam ediyor.

Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Müdürlüğü tarafından Trabzon Köşk Huzurevi'nde düzenlenen moral konseri, huzurevi sakinlerine unutulmaz bir gün yaşattı.

Programa Ortahisar Belediye Başkan Yardımcısı Ernul Arslan, Köşk Huzurevi Müdürü İsmail Hakkı Aydın, Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Müdürü Sadettin Önsel, belediye personeli, huzurevi sakinleri ve çalışanları katıldı.

ortahisar-belediyesinden-huzurevi-sakinlerine-moral-konseri

SALİM ÖNDER'DEN MÜZİK ZİYAFETİ

Huzurevinde kalan Türk Sanat Müziği sanatçısı Salim Önder, seslendirdiği birbirinden güzel eserlerle katılımcılara adeta müzik ziyafeti sundu.

Şarkılara hep birlikte eşlik eden huzurevi sakinleri, eğlenceli ve duygu dolu anlar yaşadı.

ortahisar-belediyesinden-huzurevi-sakinlerine-moral-konseri

BAŞKAN KAYA'DAN GÖRÜNTÜLÜ MESAJ

Etkinlik sonunda sanatçı Salim Önder için pasta kesilirken, Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya da görüntülü telefon bağlantısıyla programa katıldı.

Başkan Kaya, huzurevi sakinlerine hitaben yaptığı konuşmada, "Çok güzel bir etkinlik yapıyorsunuz. Sizleri gördüğüme çok mutlu ve memnun oldum. Bütün büyüklerimizin hangi konuda bize ihtiyaçları olursa bir evlatları olarak her zaman yanlarındayız. Hepinizin ellerinden öpüyorum" ifadelerini kullandı.

ortahisar-belediyesinden-huzurevi-sakinlerine-moral-konseri

"SALİM ABİNİN SESİYLE BÜYÜDÜM"

Sanatçı Salim Önder'e çiçek takdim eden Belediye Başkan Yardımcısı Ernul Arslan ise müziğin her yaşta insan için önemli bir değer olduğunu belirtti.

Arslan, "Şehrimizin kıymetli sanatçısı Salim Önder çok özel bir ses. Ben de Salim abinin sesiyle büyüdüm. Türk Sanat Müziği'nin önemli isimlerinden biridir" dedi.

ortahisar-belediyesinden-huzurevi-sakinlerine-moral-konseri

TEŞEKKÜR ETTİLER

Sanatçı Salim Önder, Köşk Huzurevi Müdürü İsmail Hakkı Aydın ve huzurevi sakinleri, düzenlenen etkinlik nedeniyle Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya'ya ve belediye çalışanlarına teşekkür etti.

Etkinlik, huzurevi sakinlerinin keyifli vakit geçirmesi ve moral bulmasıyla sona erdi.

 

Kaynak:Ortahisar Belediyesi

HABERE YORUM KAT
Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan Trabzon Haber ve diğer kategorilerdeki haberlerdeki yorumlar onaylanmamaktadır.