Of'ta "Bizim Uşaklar Futbol Şenliği 2026" başladı

Trabzon'un Of ilçesinde düzenlenen "Bizim Uşaklar Futbol Şenliği 2026" turnuvası başladı. 11 takımın mücadele edeceği organizasyonda dereceye giren ekipler para ödülünün sahibi olacak.
Of'ta "Bizim Uşaklar Futbol Şenliği 2026" başladı

Trabzon'un Of ilçesinde futbolseverleri bir araya getiren "Bizim Uşaklar Futbol Şenliği 2026" turnuvasının açılışı yapıldı.

Hacı Mehmet Bahattin Ulusoy Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi halı sahasında başlayan organizasyona 11 takım katıldı.

11 TAKIM MÜCADELE EDECEK

Turnuva formatına göre her takım grup aşamasında 4 karşılaşmaya çıkacak. Müsabakalar sonunda ilk iki sırada yer alan ekipler doğrudan çeyrek finale yükselecek.

Sıralamada 3 ile 10. basamak arasında yer alan takımlar ise çeyrek finale kalabilmek için play-off maçları oynayacak.

ofta-bizim-usaklar-futbol-senligi-2026-basladi

DERECEYE GİRENLERE PARA ÖDÜLÜ

Turnuva sonunda başarılı olan takımlara para ödülü verileceği belirtildi.

Açılışta konuşan Of İlçe Gençlik ve Spor Müdürü Özcan Demirel, organizasyonun dostluk ve kardeşlik içerisinde geçmesini temenni ederek takımlara başarılar diledi.

İLK MAÇIN DÜDÜĞÜ ÇALDI

Açılış konuşmalarının ardından turnuvanın ilk karşılaşması oynandı. Organizasyonun önümüzdeki günlerde yapılacak maçlarla devam edeceği kaydedildi.

Kaynak:Haber Kaynağı

HABERE YORUM KAT
Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan Trabzon Haber ve diğer kategorilerdeki haberlerdeki yorumlar onaylanmamaktadır.