Başkan Genç Haber61'e açıkladı! Yeni etap ihaleye çıkıyor
Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, Meydan Parkı’ndaki açılış programının ardından Haber61’e özel açıklamalarda bulundu. Kent genelinde devam eden cephe sağlıklaştırma çalışmalarına değinen Genç, yeni etap için bu yıl ihaleye çıkmayı hedeflediklerini açıkladı.
“173 milyonluk çalışmayı başlattık”
Başkan Genç, açıklamasında şu ifadelere yer verdi:
“İnşallah şehri daha güzelleştirmek hepimizin görevi. Çevre Bakanımıza da çok teşekkür ediyorum. Yarısını bizim bütçemiz kredilerle beraber ama yarısı da bakanlığımızın hibesiyle beraber 173 milyonluk bir çalışmaya başlattık. Uzun sokak bitiyor, taşbaşı bitiyor. Ondan sonra inşallah şu anda projesi de bitmek üzere olan Pazarkapı'dan başlayıp şehrimizin tam cephe olarak şehrimizin Çömlekçe'ye kadar alanda inşallah bu sene ihaleye çıkıp çalışmaya başlatacağız. Yani her tarafa dokunup güzelleştirmeye çalışıyoruz. Şehir bizim ne kadar yapabiliyorsak üstüne koyalım inşallah.”


