banner192

Trabzonspor ligden çekiliyor mu?

Trabzonspor Yönetimi, İstanbul 13.Ağır Ceza Mahkemesi’nin kararından sonra bir dizi eylem planını gündemine aldı.Yönetim Kurulu Üyesi Murat Türköz, ligden çekilme de dahil olmak üzere bazı kararlar alacaklarını söyledi.Türköz şöyle konuştu:“Hukukçuların v

Trabzonspor ligden çekiliyor mu?

Trabzonspor Yönetimi, İstanbul 13.Ağır Ceza Mahkemesi’nin kararından sonra bir dizi eylem planını gündemine aldı.

Yönetim Kurulu Üyesi Murat Türköz, ligden çekilme de dahil olmak üzere bazı kararlar alacaklarını söyledi.

Türköz şöyle konuştu:

“Hukukçuların verdiği bu karar vicdanları bir kez daha kanatmıştır. Hukukçu olmayan spor adamları bile, şikenin varlığına inandığı bir dönemde bu kararı alanları Allah’a havale ediyoruz. Sadece Trabzonspor taraftarı değil, temiz futbola inanan herkesi yaralayan bu kararı tanımıyoruz. Yönetim kurulu olarak başkanımıza karardan sonra ligden çekilmeyi önerdik. Basketbolda Galatasaray’a yapılan Trabzonspor’a misli misli yapılırken bu ligde kalmamızın ne anlamı olabilir? Dört senedir adaletin terazisi sürekli şaşıyor. Her gün yeni bir umut , ha bugün ha yarın Trabzonspor’un hakkı teslim edilecek diye bekledik. Anladık ki, şike devam ediyor".

"Biz ne kupa ne de şampiyonluk peşindeyiz. Müzemiz kupa, tarihimiz şampiyonluklarla dolu. Ligden çekilmemiz halinde bu hak ihlalinin dünyada yankı bulacağını düşünüyoruz. Yönetim kurulu olarak bu kararımızı delegemize, taraftarımıza soracağız. Onların kararı bağlayıcıdır. Başkanımız sayın Hacıosmanoğlu da çekilme kararını uygulayabileceğimizi söylüyor. Şike sürecinde gördük ki, güçlünün hukuku var ve adalet terazisi kişilere göre işliyor. Bizi Türk sporunun içinden çekmeye götürecek kararları almaya zorlamasınlar. Eğer vicdanları kanatan bu kararlar aynen devam ederse ve bu karar düzeltilmezse Biz yokuz demeye hazırız.” 


İlgili Galeriler
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
cengiz yardım - 2 yıl önce
ne demek ligden çekilmek. onu tayyibin peşinden koşarken düşünücektin işe yaramaz İHO. adam gibi hukuk yönünden çarpışırsın ortalığı yıkarsın bir şekilde kazanırsın. sen zaten itirazlarını yaptığın sürece türkiye içinde mahkemeler ceza vermese de uefa ve fifa bitiricek bu şikecileri. ben takımımı sahada görmek istiyorum. ayrıca takımı ligden çekmek hiçbir şeyi halletmez. işin sonun da biz kazanıcaz zaten yeter ki umutlar kaybedilmesin. her türlü haksızlığı karşı biz kazanıcaz çünkü işin sonunda allahın adaleti var.
Avatar
ahmet sarıkaya - 2 yıl önce
ne komik bi adam bu. ligden çekilmesi dünyada yankı bulacakmışş, sanki real çekilen real madrid :) öyle bişey yaparsanız türkiye de bile en fazla 10 gün gündem olursunuz. o da fenerbahçe konuya dahil olduğu için gündeme gelirsiniz. yoksa varlığınız yokluğunuz belli değil zaten, kimse farketmez çekildiğinizi. durmanız hata. başarı yok bişey yok. üstüne bide mızmızlık yapıyonuz, gidin evinizde oturun
Avatar
Fatih Hacıislamoğlu - 2 yıl önce
Ligden çekilme gibi çok radikal bir karar alacaksan bunu zamanında yapacaksın. Biz Aziz'in düşmanı mıyız? Sadece hakkımızı istiyoruz. Adam hapse girmiş, girmemiş bize ne? Cezayı Fener'e verecekler hem de öyle bir verecekler ki, Aziz'i Fener kendisi düşman ilan edecek. Kurumlar ancak kendi kendisini temizler. Dışardan olmaz. Fener'i fener, futbulu da futboldan ekmek yiyenler temizlemedikçe 100 tane Aziz'i hapse atsanız para etmez. 3 sene durup şimdi Aziz kurtuluyor diye ligden çekilirsek muhattabımız Aziz olur. Biz hakkımızı istiyoruz kimsenin hapse girmesi bizi ilgilendirmez de fayda da getirmez.
Avatar
Emrehan Kuru - 2 yıl önce
Cengiz kardesim hakli ama bu bir gozdagidir o yuzden cok yerinde bi aciklama hafifte tehtid vari hareketler.dunyada cok yanki bulur ligden cekilirsek .Hakki verilmeyen takim ligden cekilirse fazlasiyla yanki bulur zaten bu sene sampiyonluga oynariz cekilmezsekte
Avatar
sungur aslan - 2 yıl önce
İHO başbakanın adamıdır. ondan emir almadan bir şey yapabileceğini sanmam. ama hakikaten 17 temmuz UEFA kararlarından da bir şey çıkmazsa ligte kalmanın bir anlamı yok. onurumuz, şerefimiz ayaklar altına alınıyor her gün. bütün siyasiler şikeciler için seferber oluyorlar. bize PKK ya yapılmayan muamele yapılıyor. yönetim böyle karar alırsa sonuna kadar desteklerim. veyahut Gürcü liginde oynayalım derim
Avatar
kolebiza - 2 yıl önce
4 şampiyonlugumuz çalındı daha durmamızın anlamı yok illa iyi ve temiz futbol izlememiz için bir ligde olmamıza gerek yok gerçi İHO bu söyledigini yapamaz çümkü RTE peşinde boşuna gezmiyor paracıklarına para katmak için trabzonsporu düşünen yok
Avatar
AHMED KARAKAYA - 2 yıl önce
yalandan yere beyin yıkamayın TS LİGDEN ÇEKİLEMEZ...tabi kulübü 7 emine teslim ederseniz o başka
Avatar
ergün değermenci - 2 yıl önce
ben de eger kı 17 aralıkta UEFADAN bu yalaka fedarasyona trabzonsporun hakkını teslım et fenerı dusurun dıye bısey gelmezse sadece futboldan degıl butun branslardan cekılelım.gıdelım basska lıge murracat edelım orda oynayalım..cunku bu lıgde azız yıldırım cadır tıyatrosunu seyrede seyrede bıktık