Trabzonspor liderliği kaptırmadı

Fenerbahçe'nin Beşiktaş'ı 2-1 yenmesiyle Trabzonspor liderliğini korumuş oldu.Sarı lacivertliler, böylece puanını 23'e çıkardı. Beşiktaş ise 25 puanda kaldı. STAT: Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadı HAKEM: Bünyamin Gezer FENERBAHÇE: Volkan Demirel, Gökhan,

Spor 29.11.2008, 21:01
Trabzonspor liderliği kaptırmadı

Fenerbahçe'nin Beşiktaş'ı 2-1 yenmesiyle Trabzonspor liderliğini korumuş oldu.

Sarı lacivertliler, böylece puanını 23'e çıkardı. Beşiktaş ise 25 puanda kaldı.

STAT: Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadı
HAKEM: Bünyamin Gezer

FENERBAHÇE: Volkan Demirel, Gökhan, Lugano, Edu, Roberto Carlos, Kazım, Deivid (Dk 83 Ali Bilgin), Selçuk, Uğur (Dk. 68 Uğur), Alex (Dk. 60 Josica), Güiza
TEKNİK DİREKTÖR: Luis Aragones

BEŞİKTAŞ: Rüştü, İbrahim Toraman, Zapatocny(Dk. 46 Holosko), Gökhan Zan, İbrahim Üzülmez, Ekrem, Sivok, Cisse, Delgado, Serdar Özkan, Nobre (Dk. 76 Bobo)
TEKNİK DİREKTÖR: Mustafa Denizli

GOLLER: Selçuk (Dk. 10), Guiza (Dk. 26) (Fenerbahçe) Nobre (Beşiktaş)
KIRMIZI KART: Cisse (Beşiktaş)
SARI KARTLAR: Cisse, İbrahim Toraman (Beşiktaş)



Trabzon Haber ve Trabzonspor Haber

Yorumlar (11)
yavuzalkan 13 yıl önce
çok ararız bugünleri çok ben dün yazmıştım sayın cevat ocak beyin yazısına demiştim siz beşiktaşa veriyorsunuz ama bu maç berabere bile düşük ihtimal banko fener alır evet fener bu yıl şu ana kadar bize çalıştı bizde biraz gayret etseydik bugün bu puan farkı altı yedi idi ben yine söylüyorum bu trabzon bu yıl şampiyon olamazsa bir daha olamaz hiç kimse bu yıldan sonra şampiyonluk beklentisine girmesin sayın başkan iki veya üç adam alın yapın 10-15 milyn euro daha yatırım olalım şampiyon bu şampiyonluğun karşılığı 50 mlyn eurodan fazladır lütfen korkmayın cesur olun risk yapın yoksa bir daha bu ligi bukadar lehimizde göremeyiz
muammercihan 13 yıl önce
ya böle düşünmemiz yanlış fenerin galip gelmesi evt iyi oldu diye düşünüyoruz liderliği kaptırmadık diyoruz ama ne oluyor ramızda 9 puan olan fener ne oldu oda dibimize geldi bu güdişle fener devam ederde ama akşam biz naptık bir gökhanımız umutumuz ersunun vazgeçilmez adamları inat etdi ilk yarıda oyun şeklini degiştirmedi arkadaşlar bu haftada lideriz ama benim bu liderlik hoşuma gitmiyor dolu diz gin bir liderlik olmuyor her maçımız kalp krizi geçirme riskiyle izliyoz kombinem var her maça gidiyom hele avni aker rahat bir maç aldımız yok sinir olup günah kar olup eve dönüyoruz
capablanca 13 yıl önce
bu mactakı sonuc ılk yarının da lıderını ortaya cıkarmıstır arkadaşlar...! o lıder de bızız...! gerıde kalan 4 haftanın son haftası olan fener macı da zaten 2.yarıya sarkıyor...! dolayısıyle fener macına yenı transferle gırme durumundayız...! bu macın harıcınde kalan 3 macımız olan KOCAELI, BURSA ve ESKISEHIR maclarının 3'unu de alırız...! bunların tehlıkelı olanı, deplasmandakı BURSA macıdır...! bu macı alamasak dahı kı, zayıf ıhtımaldır bu...! kazanıcaz...! berabere bıle kalsak ılk yarı lıderı TS'umuzdur...! ışte bundan sonra 2.yarıya lıg yenı başlamış gıbı, son derece dısıplınlı ve can yakıcı oynamalıyız kı, işi bitirelim...! bundan sonrakı haftalarda, fener şu an da zırveye goz kırptıgı ıcın hakemler onları ınanılmaz kollayacaktır...! cunku bunda cıkarları var, muthıs paralar yıyolar fener den...! en tehlıkelı rakıbımızde bundan sonrakı haftalarda, hakemlerın de kollamasıyla fener'dır...! ona ıstanbul'da yenılmeyelım, cok acık ve net soylıyeyım kı, 25 yıl aradan sonra ŞAMPIYON TS'umuzdur...! onlar bırbırlerıyle kapışacak...! anadolu takımlarının, aynı ılk yarıdakı gıbı cogunu yenersek, ŞAMPIYON BIZIZ...! onlar bırbırlerıyle kapışırken, gerıde kalanı rakıplerı şampıyon olmasın dıye bıze calışacak...! asla ve asla 3'u de zaten bu kapışmalarda bırbırlerının şampıyonlugunu ıstemıyor, olamıyorlarsa bızım şampıyon olmamızı yeglıyorlar...! bu bızım ıcın buyuk bır kozdur...! burada TS'umuzun dıkkat etmesı gereken 1.konu, ERSUN HOCA nın KAYSERI macında kı gıbı sacmalıklar yapıp, ıpımızı cekmemesıdır...! yoksa bu kadro sag bek, sol acık ve ortasaha ya yapacagı nokta takvıyelerle bu işi götürür, bu görünen bır gercektır...! ZIRVE BIZIM YERIMIZ...! ZIRVEYE SELAM, YOLA DEVAM...! HERSEY EN BUYUK VE TEK BUYUK TS ICIN...! saygılarımla...
ofluyattara 13 yıl önce
sivas ve kayseri maçlarını alsaydık şimdi şampiyonlugu garanti altına almıştık 7 puan fark olcaktı bi kaç transferlede acık ara şampiyon olurduk millet bize çalışıyo biz kıymet bilmiyoruz şunuda söylemek istiyorum trabzonun gercek düşmanı anadolu takımları bunu dün daha iyi anladım kayseri taraftarının maçın sonuna kadar yaptıgı o ..ne trabzon olamazsın şampiyon tezahüratlarını hiçbizaman unutmıycaz bunun bide trabzondaki maçı var
lorenzo 13 yıl önce
valla fener sağolsun diyicem başka ne diyeyim bide kadıköyde bize yenilirseler çok güzel olacak ersun yanal zaten transfer istiyor devre arası inşallah en az iki iyi futbolcu alacağız ama seulun orta saha oyuncusu olacak gibi görünüyor... devre arasını lider kapatırsak çok iyi olacak ara transferde çünkü diğer takımlarda transfer yapacak muhakkak özellikle orta saha ve sola direkt oynayacak futbolcu alınması gerekir.
lorenzo 13 yıl önce
her anadolu takımına 1 futbolcu bedava kiralık verdinmi artık sırtımız yere gelemez:D
yoco 13 yıl önce
TRabzon kocaeli macı 20:00 a alınsın nolurrrr:D

kıbrısdan istanbul aktarmalı gelecem yetismiyor off:S
henry 13 yıl önce
su ana kadar her ne kadar kotu oynayıp kazansakta,bızi yenecek takımda goremedım acıkcası,yenılebılecegımız bı mac vardı onuda yenıldık zaten hatırlıcanız gıbı gs macı.su an 32 puan olmamız,takıpcılerımıze 8-9 puan farkı gıbı onemlı bı puan farkı yapmamız ıcten bıle degıldı.o maclarda antep ve sıvas maclarıdır ki bu maclardan da galıp ayrılamamamızın tek nedenı sayın hocamız ERSUN YANALdır,80 dakıka oyuncu degıstırmeyen,degıssede hep aynı oyuncuları cıkarıp oyuncaları koyan hocamızdır,hatta buna bjk lıg macınıda koyabılırız yanı eder sana 6 puan velakin su an puanımız 34 ve bu da ne demek,bulunmaz nımet demek,hava demek,hırs demek,daha cok heveslenmek demek!!ama malesef hocamız bılgısayarların gelıp oyuncu degıstırmesını beklıyo galıba...
Bütün Yorumları Görmek İçin Tıklayın

Gelişmelerden Haberdar Olun

@