Kaptan sana da bu yakışır

Trabzonspor Asbaşkanı Hayrettin Hacısalihoğlu, sezon sonunda sözleşmesi bitecek olmasına karşın, ''Trabzonspor ile sözleşmem bitmez'' biçiminde açıklama yapan kaptan Hüseyin'e teşekkür ettiğini söyledi. Hacısalihoğlu, sözleşmeleri biten oyuncular Serkan B

Spor 02.01.2009, 13:11
Kaptan sana da bu yakışır

Trabzonspor Asbaşkanı Hayrettin Hacısalihoğlu, sezon sonunda sözleşmesi bitecek olmasına karşın, ''Trabzonspor ile sözleşmem bitmez'' biçiminde açıklama yapan kaptan Hüseyin'e teşekkür ettiğini söyledi.

Hacısalihoğlu, sözleşmeleri biten oyuncular Serkan Balcı ve Hüseyin Çimşir ile sezon sonuna doğru görüşeceklerini belirterek, şöyle konuştu:
''Bu konuda herhangi bir sorun olmaz. Hüseyin, bizim kaptanımız. Kaç yıldır Trabzonspor'da oynuyor. Şu anda herhangi bir görüşme olmadı. O da bizim kadar Trabzonsporlu. Bu konuda çok güzel açıklama yaptı. Ben de o açıklamalardan dolayı kendisine teşekkür ettim.''

Yorumlar (14)
osman çakır 12 yıl önce
kaptan.sanada bu yakışır.
kerem yılmaz 12 yıl önce
zaten nerde bi işe yaramaz futbolcu varsa hep forma aşığı çıkar.hüseyin seni kimse istemiyo eğer gerçekten ts li isen daha fazla takıma zarar vermeden git senden bonservis bile istemiyoruz çünkü senin gibi hiçbi yeteneği olmayan futbolcuya zaten kimse para vermez kaptan olduğun için yine tavan ücret alacaksın boşuna 2 trilyon heba etmiş olacaksın içinde biraz ts aşkı varsa gidersin hiç değilse gidişinle takıma katkı yapmış olursun sen umut tayfun selçuk bu takımda oynarken bi 24 sene daha bekleriz şampiyonluk için
haber hakkı 12 yıl önce
yaaa kardeşim bu ne biçim yorum. Hüseyinin futbolculuğu dediğin gibi olsa bile böylemi yazılır. Üstelik Hüseyin gibi takımın belkemiğine böyle söylersen senin futbol anlayışından şüphe ederim. Ama sen futbolu iki çalım atmaya bağlıyorsan sana bişi demem susmaaa hakkımı kullanırım. saygılar..
holofterli 12 yıl önce
bence hüseyin e bu kadar yüklenmek haksızlık.o mücadelesini bence çok iyi yapıyo.eleştiri yapacak arkadaşlar biraz daha vijdanlı eleştirmeli.bir futbolcunun iyi meziyetli olması kadar efendide olması gerekir o efendilikte hüseyinde var takımın kaptanı ve abisi durumundadır.ne kadar hüseyini bende eleştirsemde takımdaki yerini korumalıdır diyorum.ve bu açıklamasından dolayı hüseyin kardeşimi tebrik ediyorum onada bu yakışırdı.
efecee 12 yıl önce
bence sen burda yorum yapma ya! insanın emeğe karşı saygısı olur be adamın olmadığı maçlarda orta saha yol geöen hanına donuyor, huseyinin yaptığı hatalarda tamamen forma aşkından kaynaklanıyor hiç düşünmeden her pozisyona giriyor.O bizim kaptanımız ona gereken saygıyı gösterelim.
deli_tsli 12 yıl önce
la haleda su adama sahıp cıkmıyosunuz ya ne dıyım ben sıze .topunuzun
nuri cebiroglu 12 yıl önce
hüseyıne sırası gelınce bızde kızarız ama o trabzonsporla başdaşlaşmış bır ısım.hüseyın 90 dakıka oynayamıyor.bu yıl geçen yıllara nazaran daha ıyı. ceyhunla bırlıkte dönüşümlü oynarsa daha verımlı olur. hüseyın şut atmaz kafa vurmaz her yılı sıfır gole bıtırır böyle liberolar günümüz futbolunda yok artık.ama hüseyınden daha ıyısını alana kadar onunla devam edeceğiz ve ona sahıp çıkmalıyız.benım kızdığım trabzonun evladı.diğerlerı yunan gavurumu herkes ekmek parası peşinde.kim işini iyi yapıyorsa o oynar.
Kral_Altmışbir 12 yıl önce
Kerem kardeş. Hüseyin'in tekniği zayıf olabilir, yetenekleri oldukça sınırlı olabilir, hücum anlamında takıma katkısı yok denecek kadar az olabilir. Futbol kalitesine göre de kulüpten hak ettiğinden fazla para alıyor da olabilir. Şimdi tüm bunları ifade edip, tartışabiliriz. Eyvallah. Ancak şu gerçekleri kabul etmeliyiz ki Trabzonspor'un şu dönemdeki kadrosunda oynayanlar içerisinde Hüseyin, gerek defansta gerekse de orta alanda en çok koşan, rakiple en çok mücadele eden, havadan veya yerden gelen topları en iyi kesen oyuncularımızın başında gelir. Bana göre şu andaki kadromuzda oynadığını gördüğümüz futbolcularımız içerisinde, Trabzonsporumuzun başarısı adına sahada varını yoğunu ortaya koyan ender bir oyuncumuzdur. Onun Trabzonsporumuza defansif anlamda olan olumlu katkısı yadsınamaz bir gerçektir. Onun olmadığı bir orta alanda rakip karşısındaki direncimizin düşeceği açıktır. Şimdi siz kalkmış takımı için her türlü fedakârlığa hazır olan bu futbolcumuz için "işe yaramaz", "takıma zarar vermeden git", "hiçbir yeteneği olmayan" gibi ağır ifadeler kullanıyorsunuz. Bu ifadeleri Hüseyin gibi efendi bir futbolcu için kullanmanız ne size ne de başka bir Trabzonspor taraftarına yakışır. Hüseyin futbolunun kalitesine göre yüksek ücret alabilir. Ancak bu durum ona karşı saygısız ifadeler kullanmanızı gerktirmez ki. Genel anlamda Hüseyin'in futbolunu ben de beyenmiyorum. Ancak eldeki kadronun kalitesi bu. Yani eğer elinde Hüseyin'den daha iyi mücadele sergileyecek, kaliteli bir ön libero yoksa Hüseyin'i oynatmaya mecbursunuz. Sen oynatılmaması taraftarıysan bu fikrine saygı duyarız. Ancak biraz evvel dediğim gibi bu fikre sahip olman seni Hüseyin'e karşı bu kadar sert ifadeler kullanmaya itmemeliydi. Bu arada Umut ve Tayfun'u da beyenmiyorsun sanırım. Açıkçası onların sergiledikleri futbolu ben de beyenmiyorum. Umut'un yerine Isaac oynatılabilecekken Ersun hocanın hâlâ onun üzerinde ısrarcı olmasını büyük bir hata olarak görüyorum. Gökhan-Isaac ikilisi üzerinde ısrar edilmesinden yanayım.
Bütün Yorumları Görmek İçin Tıklayın

Gelişmelerden Haberdar Olun

@