banner526

banner533

banner513

Faty Papy resmi imzayı attı

Trabzonspor'da sözleşme imzalayan Faty Payp ve Göksü için yarın tesislerde bir tanıtım toplantısı yapılacak. Trabzonspor'un ikinci yarı öncesi kadrosuna kattığı bir evrakı eksik olan Faty Payy ile sözleşme imzaladıYarın da Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri'nde

Spor 20.01.2009, 14:47
Faty Papy resmi imzayı attı

Trabzonspor'da sözleşme imzalayan Faty Payp ve Göksü için yarın tesislerde bir tanıtım toplantısı yapılacak.

Trabzonspor'un ikinci yarı öncesi kadrosuna kattığı bir evrakı eksik olan Faty Payy ile sözleşme imzaladı

Yarın da Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri'nde Faty Papy ve Göksü için bir tanıtım toplantısı yapılacak.

Yorumlar (21)
isakarsu 12 yıl önce
son anda bir aksilik çıkacak diye... geriliyordum...

neyseki soruk yok...
kerem yılmaz 12 yıl önce
Bu imzalar gelecek için oysa bize acilen trasfer gerekiyor stoperden sol açık yapmak istediniz olmadı .bi adam bulmak ne kadar da zor biz bayer münihten adam alacak kadar zenginmiyiz .madem bu işi bilmiyorsunuz neden transfer komitesi kurup sağda solda adamlar izlediniz.münihteki adam zaten hazır onu izlemeye gerek yok paran varsa alırsın ama biz akıllanmayız münihler arsenaller ucuz adamı bulup getirir bizde onlardan almaya çalışırız yada taraftarı uyutmaya çalışırız.almak istedik pahalı geldi diye tabiki pahalı olacak sen de git onlar nerden alıyorsa ordan al ozaman bak nasıl ucuz olur .yönetimin söylediği hiçbi rakama inanmıyorum sol açıkta oynayan bi oyuncu için öyle paralar istenmez sanki kaka yı mı alıyoruz kimi kandırıyorsunuz.500 avroya size istediğiniz sol açığı bulayım işi bilmiyorsanız leakens ten yardım alın ama ne yapın edin sola bi adam alın
nuri cebiroglu 12 yıl önce
bunlar çok ıyı transferler kabul.ama asıl dırek oynayacak oyuncular lazım mesela bır 10 numara ve 11 numara.
marmaralı 12 yıl önce
yönetim transfer yapmadım dese yalan olmaz.iki tane genç aslan yavrusunu takıma kazandıran yönetimi yinede kutlarım.şimdi sıra ersun hocada bakalım bu ikiliyi nasıl kullanacak şahsen ikisindende umutluyum tabi forma şansı bulurlarsa.özellikle papy yi dışlamazlarsa orta sahaya faydalı olur.mesela antalyadaki özel maçta yüzde yüzlük gol şansı varken gökan bu çocuğa pas vermemişti.kendide atamamıştı.bu oyuncular bunları artık aşmalılar diye düşünüyorum.
erdogdu 12 yıl önce
helal olsun başkanım hariç öteki yönetimdekiler napıyo anlamadım gitti bide başkanım para vereceksin borç alacaksın alanzinho veya sosa yı alacaksın parasız kimse topcu vermez bize sen verirmisin?lütfen transfer sart Faty Papy göksu iyi topcular sevindim başkanım bide fatih tekke,yi neolur alın köpek olurum kapınıza alın yeterki yetkili biri varsa sesimizi duyurun lütfen ...
lazcapone 12 yıl önce
Yani tüm Transfer dedikodularini bu evraklarin bu zamana kadar sürmesi ve uzamasi "Tam Zamanli Operasyon"..!!! Okadar zaman icinde Bi dogru dürüst ilk 11 katkili olabilecek bi Futbolcu bulamayin veya Beceremeyin simdi de Gözlerimizi Papy Ve Göksüyla Boyayin OH OH OH OH.....

Belki Akrabalarinizi veya dost arkadaslarinizi kandira bilirsiniz ama "BIZ TARAFTARLARI ASLA"...!!!!

Merak ediyorum da isin icinden cikamiyorum, Biz mi bukadar "Teknik Direktörlükten" anliyoruz yoksa siz mi,? bunu cikaramiyorum.....

Transferin Sart oldugu,SAMPIYONLUGA oyniyan bi TAKIMA neden TAKVIYE yapilmiyor.....

Hadi hayirlisi.. herkeze Almanyadan selamlar
parlrosso 12 yıl önce
yakardeşim bu kadar duyarsız bi insan toplulugu olmaz bırakın artık şu fatih tekke olayının ya gına geldi artık bırakın sana ne yapacak alsan şu an elli tane santraforun var ya bizim şu an alınacaksa alınacak sol acık bide 10 numara o kadarrr bide solbek olabilirr sol bekkk bu kadar basit yani fatih bırakın adam topunu oynuyo işteee sattın parası nı aldın gelse bile takımın ahengi mahengi kalmaz anlamıyonuz muu ya bu kadar fakir miyiz yaaa allah allah selamlarrrrr
ofluyattara 12 yıl önce
bugün ligtvdeki programda oguz tongsir trabzonspor fenerbahce macı derbi falan degil diyo aynı kentin takımları arasında oynanan maçlar dermiymiş peki soruyorum bunları duyan yönetim taraftar neden bu adamlara hesap sormaz bunları nasıl cıkartırlar televizyona istanbulbelediye fenerbahce macı derbimidir kasımpaşa gs macı derbimidir istanbulspor bjk macı derbimidir birileri sorsun bu adama sinirden zor tutuyorum kendimi bunlarda aynı kentin takımları bu maçların reklamları yapılırken neden derbi denilmiyo o zaman resmen trabzonsporun büyüklügünü hiçe sayıyolar ve biz bunlara para kazandırıyoruz dekoder alarak bilmiyolarki trabzonspor taraftarı üyeligini iptal etse dünya kadar zarar edicekler sadri başkan ALLAH rızası için su takıma kalite adamlar al bu takımı şampiyon yap bunlar başka türlü akıllanmaz susmaz bu takımı şampiyon yap senden başka bişey istemiyoruz artık göğsümüzü gere gere gezelim 21 yasımda saçlarım beyazladı ben her maglubiyetten sonra hafta boyunca uyuyamıyorum psikolojim bozuluyo istedigimiz tek bişey var şampiyonluk 2 tane adam al yalvarıyoruz işte daha ne yapalım
Bütün Yorumları Görmek İçin Tıklayın

Gelişmelerden Haberdar Olun

@