banner192

O gazete Başbakan'dan özür diledi

 İngiliz Daily Telegraph gazetesi, 14 Eylül 2010 tarihinde yayımlanan ve AK Parti hükümetinin İran’dan 25 milyon dolar bağış aldığına yönelik haberi için Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’dan özür diledi.Gazetenin internet sitesinde yayımlanan açıklamada şu i

O gazete Başbakan'dan özür diledi

 

İngiliz Daily Telegraph gazetesi, 14 Eylül 2010 tarihinde yayımlanan ve AK Parti hükümetinin İran’dan 25 milyon dolar bağış aldığına yönelik haberi için Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’dan özür diledi.

Gazetenin internet sitesinde yayımlanan açıklamada şu ifadeler yer aldı:

"14 Eylül tarihine yayımlanan, ‘İran Türkiye’nin iktidar partisine 25 milyon dolar bağışladı’ başlıklı haberde, Başbakan Tayyip Erdoğan’ın, ‘uygun olmayan görüşmelerde bulunduğu ve yaklaşan genel seçimler için AK Parti’nin seçim kampanyasını ileri taşımak adına İran’dan 25 milyon dolar bağış kabul ettiğine’ yönelik yanlış bir beyanda bulunduk. Yanlış yönlendirilmiş olduğumuzu ve iddianın doğru olmadığını kabul ediyoruz. Ne Başbakan Erdoğan, ne de partisi böyle bir görüşmede bulundu ne de İran’dan her hangi bir bağış kabul etti. Başbakan Erdoğan’dan özür dileriz."


İlgili Galeriler
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.