Ordu'da 123 bin öğrenci karne aldı

Ordu'da 2025-2026 eğitim-öğretim yılı sona erdi. Kent genelinde 573 okulda eğitim gören yaklaşık 123 bin öğrenci karne alarak yaz tatiline başladı.
Ordu'da 123 bin öğrenci karne aldı

Ordu'da 2025-2026 eğitim-öğretim yılı, düzenlenen karne töreniyle sona erdi. Kent genelinde yaklaşık 123 bin öğrenci karne alırken, 11 bin 300 öğretmen de eğitim yılını tamamladı.

Altınordu ilçesindeki Hamdullah Suphi Tanrıöver Ortaokulu'nda düzenlenen karne dağıtım törenine Ordu Valisi Muammer Erol, Ordu Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Hüseyin İnanır, Altınordu Kaymakamı İsmail Hakkı Ertaş, İl Emniyet Müdürü Ahmet Acar, İl Jandarma Komutanı Kıdemli Albay Sadi Akman, İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet Fatih Vargeloğlu ve protokol üyeleri katıldı.

123 BİN ÖĞRENCİ YAZ TATİLİNE BAŞLADI

Protokol üyeleri sınıfları ziyaret ederek öğrencilere karnelerini dağıttı ve yaz tatili öncesinde başarı dileklerinde bulundu.

Karne heyecanı yaşayan öğrenciler, eğitim-öğretim yılını tamamlamanın mutluluğunu yaşarken, aileler de çocuklarının sevincine ortak oldu.

orduda-123-bin-ogrenci-karne-aldi

"BOL KİTAP OKUYUN"

İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet Fatih Vargeloğlu, 8 Eylül 2025'te başlayan eğitim-öğretim yılının bugün itibarıyla sona erdiğini belirterek, "Ordu'da bugün 573 okulda yaklaşık 123 bin öğrencimize 11 bin 300 öğretmenimiz karnelerini verdi. Tüm öğrencilerimize ve öğretmenlerimize iyi tatiller diliyorum. Her zaman tavsiye ettiğimiz gibi öğrencilerimizin bol kitap okuyup güzel bir şekilde dinlenerek yeni eğitim yılına hazır gelmelerini bekliyoruz." dedi.

Öğrenciler, yaz tatilinin ardından yeni eğitim-öğretim yılı için yeniden sıralarına dönecek.

Kaynak:Haber Kaynağı

HABERE YORUM KAT
Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan Trabzon Haber ve diğer kategorilerdeki haberlerdeki yorumlar onaylanmamaktadır.