banner441

banner518

banner513

Canlı yayında Koronavirüs gerginliği! Profesör yayını terketti!

Didem Arslan2ın sunduğu programda gerginlik yaşandı Prof. Dr. Mehmet Çilingiroğlu yayını terketti.

Gündem 01.04.2020, 23:00

Habertürk TV’de Türkiye’nin Nabzı Programında, sunucu Didem Arslan Yılmaz’ı kızdıran bir tartışma yaşandı.

Programda koronavirüs salgını ile ilgili son gelişmeleri anlatmak için bağlanan Prof. Dr. Mehmet Çilingiroğlu, sözünün sürekli kesildiğini söyleyerek, hem bağırdı hem de yayını terk etti.

Çilingiroğlu, stüdyodaki doktorlara da sert eleştirilerde bulunarak yayını terk edince Didem Arslan Yılmaz, “Allahım yarabbim ya” diyerek elinde kalemi masaya fırlattı.


Son dakika Trabzonspor haberleri ve Son dakika Trabzon Haberleri
Yorumlar (12)
Aristo 2 ay önce
Adamcağız modaratörün derdini bilmiyor burası Türkiye iktidarın hoşuna ğitmeyecek işine ğelmeyecek sözleri ğerçekler söyletmemeye çalıştığını ne bilsin adam abd de orada isteği ğibi bildiği bilimsel doğruyu söylüyor yok trump kızmış yok vali kızmış bakan kızmış işinden olurum hapise atarlar ekmeğinden olur varan haini falan ilan edilirim kayğısı yok bildiğini söylemek istedi bizim diğer doktorlar ve sunucu korktu aman yakacak bu adam bizi eeeee maalesef böyle belki bu halimize corona da acırda siz zaten bitmişsiniz size acıdım der
rumuzyok 2 ay önce
Asil siyaset yapan o amerikadan katilan profesor. Soyle ki : “Virus , mikrop hep dogu ulkelerinden cikiyor.CIN’in korona sebebiyle butun dunyaya tazminat odemesi lazim.” diyen birisi bilimsel degil siyasi konusuyordur. Ayrica moderator TV’lerde rastlayamayacaginiz kadar tarafsiz olmaya calisan birisidir.saygilar
cts61 2 ay önce
saygisizligi sunucu yapti sen prof lan nasil konusacak oldugunu bir defa ogren
Afarpz61 2 ay önce
Prof'u tebrik ederim. Akıllı adam
Fetih 2 ay önce
Programı başından beri izledim. Maalesef o koltuğu oturtulmuş moderatör hanım efendi ne oturum yönetmeyi ne de konuşmayı bilmiyor. Hele de diğer iki profosörün sen Amerika'ya gittin de ne oldu imalı bakışları ve alaycı gülüşleri sen yayını izlerken sorun çıkacak biri stüdyoyu terk edecek dedim ve oldu da. Neden çünkü moderatör gündem için böyle birşey tezgahladı
Gökhan 2 ay önce
Ben türkiyeyi sizin gibiler yüzünden terk ettim diyor saygısız herif oradaki bilim insanlarımıza bu saygızılığı yapamzsın
Mustafa gülec 2 ay önce
Yandaş medya bu,hep ve herkes aynı şekilde konuşmalı yoksa sözü hep kesilip aynı yöne yönlendilir,
0661 2 ay önce
şu sunucular özellikle kadınlar kendilerini çok bilgili sanıyorlar özellikle konuşanların sözlerinin arasına girmeyi çok seviyorlar sırf bir şey biliyor havası vermek için başta didem aslan...
İlhan 2 ay önce
Zaten surekli hükümeti övüyodu bi işe yaramaz oldğu burda belli oldu
Bütün Yorumları Görmek İçin Tıklayın

Gelişmelerden Haberdar Olun

@