banner192

Başbakan 25 bin Sterlin kazandı

"İran'ın AK Parti'ye bağış yaptığını" iddia eden İngiliz Daily Telegraph gazetesi, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’a 25 bin (66 bin TL) Sterlin tazminat ödeyecek. Daily Telegraph gazetesi 14 Eylül 2010’da “İran, Türkiye'nin iktidar partisine 25 milyon dolar

Başbakan 25 bin Sterlin kazandı

"İran'ın AK Parti'ye bağış yaptığını" iddia eden İngiliz Daily Telegraph gazetesi, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’a 25 bin (66 bin TL) Sterlin tazminat ödeyecek.

Daily Telegraph gazetesi 14 Eylül 2010’da “İran, Türkiye'nin iktidar partisine 25 milyon dolarlık bağışta bulundu” başlıklı bir haber yayımlamıştı.

Haberde, Başbakanı Recep Tayyip Erdoğan’ın bu parayı kabul ettiği öne sürülmüştü.

Daily Telegraph, sözkonusu haber nedeniyle dün özür dilemiş ve düzeltme yayınlamıştı.


İlgili Galeriler
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.