Sıfır Atık Yarışması'nı kazanan öğrencilere Trabzon gezisi
Bayburt Anadolu İmam Hatip Lisesi Çevre Kulübü tarafından düzenlenen Sıfır Atık Yarışması'nda dereceye giren öğrenciler, ödül olarak Trabzon'un tarihi ve doğal güzelliklerini kapsayan günübirlik geziye katıldı.
Yayınlanma:
Bayburt Anadolu İmam Hatip Lisesi Çevre Kulübü tarafından düzenlenen Sıfır Atık Yarışması’nda başarılı olan öğrenciler için Trabzon’a günübirlik gezi düzenlendi.
Geziye katılan öğrenciler, Trabzon’un tarihi ve doğal güzellikleri arasında yer alan Sümela Manastırı, Uzungöl ve Sultan Murat Yaylası’nı gezdi.
Geziyle, öğrencilerin çevre bilincinin desteklenmesi ve tarihi ile doğal değerlere yönelik farkındalıklarının artırılması amaçlandı.
Okul idaresi ve öğretmenlerin eşlik ettiği gezide öğrenciler, yıl boyunca yürüttükleri çalışmaların ardından sosyal ve eğitici bir gün geçirdi.
Kaynak:
Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan Trabzon Haber ve diğer kategorilerdeki haberlerdeki yorumlar onaylanmamaktadır.


