Bayburt'ta sağlık hizmetlerinin kalite süreçleri değerlendirildi
Bayburt İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Harun Sivlim başkanlığında, İl Sağlık Müdürlüğü yöneticileri ile sağlık tesisi başhekimlerinin katılımıyla kurum kalite değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi. Toplantı, Bayburt Sağlıklı Hayat Merkezinde yapıldı.
Sağlık hizmetlerinin kalite süreçleri masaya yatırıldı
Toplantıda sağlık tesislerinde sunulan hizmetlerin kalitesi, vatandaş memnuniyeti ve kurumlar arasındaki işleyiş değerlendirildi.
Katılımcılar ayrıca sahada yürütülen sağlık hizmetlerinin daha etkin hale getirilmesine yönelik görüş alışverişinde bulundu. Hizmet süreçlerinin geliştirilmesi ve mevcut uygulamaların değerlendirilmesi gündemin önemli başlıkları arasında yer aldı.
Sağlıklı Hayat Merkezinin çalışmaları anlatıldı
Program kapsamında Sağlıklı Hayat Merkezi Sorumlu Hekimi Dr. Aylin Duman Yıldırım tarafından merkezde yürütülen faaliyetlere ilişkin sunum yapıldı.
Yıldırım, koruyucu sağlık hizmetleri, sağlıklı beslenme danışmanlığı, kronik hastalıklarla mücadele çalışmaları, psikososyal destek hizmetleri, kanser taramaları, tütünle mücadele faaliyetleri ve sağlıklı yaşam eğitimleri hakkında katılımcıları bilgilendirdi.

Koruyucu sağlık hizmetlerinin önemine vurgu yapıldı
Toplantıda, Sağlıklı Hayat Merkezinin vatandaşların sağlık riskleri konusunda bilinçlendirilmesi ve sağlıklı yaşam alışkanlıklarının yaygınlaştırılması açısından önemli görevler üstlendiği ifade edildi.
Merkezin, yaşam kalitesinin artırılmasına yönelik çalışmalarının koruyucu sağlık hizmetleri açısından önemli katkılar sunduğu kaydedildi.
Program, Sağlıklı Hayat Merkezinin hizmet alanlarının incelenmesi ve yapılan değerlendirmelerin ardından sona erdi.
Kaynak:


