Bayburt'ta din görevlileri futbol turnuvasında buluştu
Bayburt'ta din görevlileri arasında düzenlenen futbol turnuvası, oynanan final müsabakasıyla tamamlandı.
İl Müftülüğü himayesinde gerçekleştirilen turnuva, din görevlilerini bu kez camilerde değil yeşil sahada bir araya getirdi.
Aydıntepe’de müftülük personeline başarı belgesi
CENTİLMENLİK ÖN PLANDA OLDU
Yakutiye Camii İmam Hatibi Enis Aslan'ın hakemlik yaptığı final karşılaşmasında dostluk ve centilmenlik ön plana çıktı.
Turnuva boyunca sahaya çıkan takımlar, kazanmanın yanı sıra birlik ve beraberlik ruhunu yaşatmak için mücadele etti.

KURUM AİDİYETİNİ GÜÇLENDİRDİ
Din görevlileri arasındaki kaynaşmayı artırmak ve kurum aidiyetini güçlendirmek amacıyla düzenlenen organizasyon, katılımcılardan da tam not aldı.
Final müsabakasına kadar süren karşılaşmalarda fair-play ruhu öne çıkarken, müsabakalar dostluk havasında geçti.
MÜFTÜ DANACI'DAN TEŞEKKÜR
İl Müftüsü Bayram Danacı, turnuvanın birlik, beraberlik, kardeşlik hukuku ve kurumsal ciddiyet içerisinde tamamlandığını belirtti.
Turnuvaya katılan tüm din görevlilerine teşekkür eden Danacı, organizasyonda emeği geçenlere ve destek verenlere de şükranlarını sundu.

KUPA VE MADALYALAR VERİLDİ
Turnuvanın ardından dereceye giren takımlara kupa ve madalyaları takdim edildi.
Din görevlileri, ödül töreninin ardından toplu hatıra fotoğrafı çektirerek organizasyonu tamamladı.
Kaynak:


