banner192

"Sanırım öleceğim beni affedin"

21 yaşındaki üniversite öğrencisi normalden fazla ilaç alınca sağlık durumu bozuldu. Ölümüne saatler kala ise hastaneden yayınladığı mesaj herkesi kahretti: "Sanırım öleceğim."Zayıflama ilaçları, çayları Türkiye'de birçok insanın hastaneye kaldırılmasına


21 yaşındaki üniversite öğrencisi normalden fazla ilaç alınca sağlık durumu bozuldu. Ölümüne saatler kala ise hastaneden yayınladığı mesaj herkesi kahretti: "Sanırım öleceğim."

gunde-1-tane-almasi-gereken-haptan-8-tane-alan-7536591_x_9582_o.jpg

Zayıflama ilaçları, çayları Türkiye'de birçok insanın hastaneye kaldırılmasına hatta hayatını kaybetmesine neden olurken bu kez acı bir haber İngiltere'den geldi. 21 yaşındaki üniversite öğrencisi Eloise Parry alması gerekenden daha fazla ilaç alınca sağlık durumu bozuldu. Ölümüne saatler kala ise hastaneden yayınladığı mesaj herkesi kahretti, "Bu sefer fena çuvalladım. Sanırım öleceğim. Aptallığım için beni affedin."

1 TANE ALMASI GEREKİRKEN 8 TANE ALDI

Günde 1 defa içmesi gereken ilaçlardan 24 saat içinde 8 tane alan genç kızın kısa bir süre sonra midesi bulanmaya ve kusmaya başladı. Gece arabasıyla kendi başına hastaneye giden genç kızın geçmişinde de bulumiya hastası olduğu ortaya çıktı.

TÜM MÜDAHALELERE RAĞMEN KURTULAMADI

Doktorların tüm müdahalelerine rağmen ateşi düşürülemeyen genç kız, toksik yanizehirlenme testlerinin pozitif çıkmasının ardından aynı gün içinde hayatını kaybetti. Bahsi geçen zayıflama haplarının İngiltere'de daha önce 6 kişinin daha hayatına mal olduğu düşünülüyor.

 


İlgili Galeriler
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.