Of'ta rehber öğretmenler yıl sonu değerlendirme toplantısında buluştu
Trabzon'un Of ilçesinde görev yapan psikolojik danışman ve rehber öğretmenler, yıl sonu değerlendirme toplantısında bir araya geldi.
Of Rehberlik ve Araştırma Merkezi'nin ev sahipliğinde gerçekleştirilen "2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sene Sonu Bölge Psikolojik Danışman-Rehber Öğretmenler Toplantısı", Ali Yeşilyurt İmam Hatip Lisesi Konferans Salonu'nda yapıldı.
BÖLGEDEKİ REHBER ÖĞRETMENLER KATILDI
Toplantıya Araklı, Sürmene, Köprübaşı, Dernekpazarı, Çaykara, Hayrat ve Of ilçelerinde görev yapan psikolojik danışmanlar ve rehber öğretmenler katıldı.
Programda, 2025-2026 eğitim öğretim yılı boyunca okullarda yürütülen rehberlik ve psikolojik danışma hizmetleri kapsamlı şekilde değerlendirildi.
Başkan Genç’ten ailelere yeni hizmet! Anne ve Bebek Mola Merkezi açıldı
PSİKOSOSYAL ÇALIŞMALAR ELE ALINDI
Toplantıda psikososyal koruma, önleme ve krize müdahale çalışmaları ile Rehberlik İhtiyaçları Belirleme Anketi (RİBA) sonuçları masaya yatırıldı.
Katılımcılar, yıl boyunca gerçekleştirilen uygulamalar hakkında görüş alışverişinde bulunurken, sahada karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri de değerlendirildi.
YENİ DÖNEMİN YOL HARİTASI ÇİZİLDİ
Toplantıda ayrıca 2026-2027 eğitim öğretim yılı rehberlik ve psikolojik danışma hizmetlerine ilişkin bilgilendirme yapılarak yeni dönemin hedefleri paylaşıldı.
İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Orhan Topal'ın da katıldığı programda, rehber öğretmenlerin öğrencilerin akademik ve sosyal gelişimindeki önemli rolüne vurgu yapıldı.

SUNUM VE DEĞERLENDİRMELER YAPILDI
Of Rehberlik ve Araştırma Merkezi Rehberlik Hizmetleri Bölüm Başkanı Aynur Danışmaz, yürütülen çalışmalara ilişkin katılımcılara sunum gerçekleştirdi.
Toplantının sonunda Of Rehberlik ve Araştırma Merkezi Müdürü Vahdettin Özdağcı, katılımcılara teşekkür ederek soruları yanıtladı ve yeni eğitim öğretim yılı için başarı dileklerinde bulundu.
Kaynak:


