Of'ta rehber öğretmenler yıl sonu değerlendirme toplantısında buluştu

Trabzon'un Of ilçesinde düzenlenen "2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sene Sonu Bölge Psikolojik Danışman-Rehber Öğretmenler Toplantısı"nda yıl boyunca yürütülen çalışmalar değerlendirildi, yeni eğitim öğretim yılına ilişkin planlamalar ele alındı.
Of'ta rehber öğretmenler yıl sonu değerlendirme toplantısında buluştu

Trabzon'un Of ilçesinde görev yapan psikolojik danışman ve rehber öğretmenler, yıl sonu değerlendirme toplantısında bir araya geldi.

Of Rehberlik ve Araştırma Merkezi'nin ev sahipliğinde gerçekleştirilen "2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sene Sonu Bölge Psikolojik Danışman-Rehber Öğretmenler Toplantısı", Ali Yeşilyurt İmam Hatip Lisesi Konferans Salonu'nda yapıldı.

BÖLGEDEKİ REHBER ÖĞRETMENLER KATILDI

Toplantıya Araklı, Sürmene, Köprübaşı, Dernekpazarı, Çaykara, Hayrat ve Of ilçelerinde görev yapan psikolojik danışmanlar ve rehber öğretmenler katıldı.

Programda, 2025-2026 eğitim öğretim yılı boyunca okullarda yürütülen rehberlik ve psikolojik danışma hizmetleri kapsamlı şekilde değerlendirildi.

PSİKOSOSYAL ÇALIŞMALAR ELE ALINDI

Toplantıda psikososyal koruma, önleme ve krize müdahale çalışmaları ile Rehberlik İhtiyaçları Belirleme Anketi (RİBA) sonuçları masaya yatırıldı.

Katılımcılar, yıl boyunca gerçekleştirilen uygulamalar hakkında görüş alışverişinde bulunurken, sahada karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri de değerlendirildi.

YENİ DÖNEMİN YOL HARİTASI ÇİZİLDİ

Toplantıda ayrıca 2026-2027 eğitim öğretim yılı rehberlik ve psikolojik danışma hizmetlerine ilişkin bilgilendirme yapılarak yeni dönemin hedefleri paylaşıldı.

İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Orhan Topal'ın da katıldığı programda, rehber öğretmenlerin öğrencilerin akademik ve sosyal gelişimindeki önemli rolüne vurgu yapıldı.

ofta-rehber-ogretmenler-yil-sonu-degerlendirme-toplantisinda-bulustu

SUNUM VE DEĞERLENDİRMELER YAPILDI

Of Rehberlik ve Araştırma Merkezi Rehberlik Hizmetleri Bölüm Başkanı Aynur Danışmaz, yürütülen çalışmalara ilişkin katılımcılara sunum gerçekleştirdi.

Toplantının sonunda Of Rehberlik ve Araştırma Merkezi Müdürü Vahdettin Özdağcı, katılımcılara teşekkür ederek soruları yanıtladı ve yeni eğitim öğretim yılı için başarı dileklerinde bulundu.

Kaynak:Haber Kaynağı

HABERE YORUM KAT
Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan Trabzon Haber ve diğer kategorilerdeki haberlerdeki yorumlar onaylanmamaktadır.