vardallar

Yemeğe gelmeye korkuyorsunuz!

Şike soruşturması sırasında ifadesi alınan isimler arasında yer alan TFF Eski Başkanı Mahmut Özgener'in Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım'ın etkisi altında çalıştığı iddianamede de ortaya çıktı.Şike soruşturması sürecinde ifadesi alınan ve serbest bırakıla

Spor 11.12.2011, 11:32
Yemeğe gelmeye korkuyorsunuz!

Şike soruşturması sırasında ifadesi alınan isimler arasında yer alan TFF Eski Başkanı Mahmut Özgener'in Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım'ın etkisi altında çalıştığı iddianamede de ortaya çıktı.

Şike soruşturması sürecinde ifadesi alınan ve serbest bırakılan eski Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Başkanı Mahmut Özgener'in, Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım'ın etkisi altında çalıştığı ortaya çıktı.

Yıldırım'ın federasyon başkanının kim olacağını bile belirleyebilecek güçte olduğunun altı çizilen iddianamede, Özgener'in Yıldırım'ın desteğini almak istediği ve Yıldırım'ın tüm illegal taleplerine olumlu cevap verdiği kayıt altına alındı. Özgener ve Yıldırım arasındaki çarpıcı telefon görüşmeleri de kayıt altına alındı. İşte o görüşmeler:

27.4.2011 günü saat 13.40 Mahmut Özgener, Aziz Yıldırım'ı arıyor:





M.Ö.: Ben gelemiyorum, şimdi unuttum ben İbrahim Kızıl gelecekti. Bana o geldi tam çıkarken ya... Sana bir not yazacağım, şeye... Mümtaz'a kapalı bir zarfta ver. Çok önemli çok önemli bir şey başkanım... Dur ben bir numara bulayım da, ben sizi arayacağım şimdi... Siz kulübe gidince normal telefondan arayın beni o zaman başkanım.

27.4.2011 günü Saat 22.05 Aziz Yıldırım, Levent Kızıl'ı arıyor:

A.Y: Ha s...r lan, öğlen yemeğe gelmeye korkuyorsunuz ha s..ir...ama geleceksiniz destek babayı yapacağım ha s...r hiç hiç anlatma bana!

L.K:
Ben geleceğim ama Mahmut sorun çıkartıyor.

A.Y: Mahmut kim lan... Sizi onlar mı seçti getirdi he, Mahmut kim ulan Mahmut g....nün korkusundan gelemiyor.


Yorumlar (4)
burak_han 10 yıl önce
senden güzel şaklaban olur.kim takar azizi=)
ilayda dinc 10 yıl önce
bu futbol federasyonu alel acele basa getiren kimki futbol federasyonu secimlerine bakin aziz yildirim ve gümüsdag hep aydinlarin yaninda yani bu federasyonu basa getiren o koltuga oturtturan yildirim efendi simdi federasyon isi her zaman savsakliyo yani bunu anlamayacakn kadar aptal degildir millet yildirim kendi cikarlari ugruna futbolu istedigi sekildi siyasilerinde destegiyle yönetti ama bizim mecliste is varmiki yok tabiki hepsi y....a kimde para cok meclis arkasinda anlayacaginiz eski tas eski hamam saygilar
şafak 10 yıl önce
Yeni TFF'de eskiden farklı değil. Bunlarda İstanbul Futbol Federasyonu. Bunları da Aziz seçti. Şikeye af tamam. Sırada futbol disiplin talimatı var. Onu da değiştirdi mi tamamdır. Durmak yok şikeye devam İnşallah.
seboli 10 yıl önce
yazıklar olsun size..biz sizi oraya millete hizmet edesiniz diye gönderdik...siz ise azizi kurtarmanın derdine düştünüz...ne adammış be kardeşim...baksanıza hükümetinden muhalefetine,basınından,spor kulüplerine kadar herkes elbirliği etmiş onu kurtarmak için yırtınıyor...

Gelişmelerden Haberdar Olun

@