banner192

Son kez görüşülecek

 Trabzonspor'da N'Doye transferi yarın sonuçlanıyor. Yönetici Tuncay Bekiroğlu bugün Kopenhag yetkilileri ile oturduğu pazarlık masasından kesin sonuç çıkaramadı.  Taraflar yarın bir kez daha bir araya gelerek ödeme planı ve bonservis bedeli için ortak bi

Son kez görüşülecek

 Trabzonspor'da N'Doye transferi yarın sonuçlanıyor.

 

Yönetici Tuncay Bekiroğlu bugün Kopenhag yetkilileri ile oturduğu pazarlık masasından kesin sonuç çıkaramadı. 

 

Taraflar yarın bir kez daha bir araya gelerek ödeme planı ve bonservis bedeli için ortak bir yol bulmaya çalışacaklar.

 

Yarın yapılacak toplantıda transfer  gerçekleşmezse Trabzonspor N'Doye transferinden vaz geçerek,başka isimlere yönelecek.


İlgili Galeriler
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
erdogdu - 4 yıl önce
ya kardeşim bikerede gidin ve alın nekadar çingenesiniz siz ya basın parayı alın bize hesap verin paralar nerde neyaptınız nere harcadınız rezil ettiniz bizi ya işe yaramaz adrian,saphara,vittek,brozekler bu adamları takasla kullanın ligimizden yerli oyuncu alın bunların yerine n,doyeyide alın süper golcü o pazarlık ne ya valla arap birisi çıksada alsa kulübü satın
Avatar
okaradirek - 4 yıl önce
ne zamanki haber61 son palagrafta"yarın yapılacak ve sonuç çıkmassa" diye devam eden yazı gördü isem o transfer yatmıştır.hepimize geçmiş olsun
Avatar
metin ertem - 4 yıl önce
El arabiya haci fisfis yeter artik bitirin su transferleri.....
Avatar
AHMED KARAKAYA - 4 yıl önce
ağzına sağlık ..tam haberi okurken senin yazdıkların aklımdan geçti valla,bu yönetim gerçekten paraları ne yaptı bilen eden yok,gerçekten çingene pazarlığı yapıyorlar 300 bin 500 bin yada 275 bin euro sorun çıkartıyordur eminim.Gelmiş geçmiş en basit yönetim bu yönetim,işportacılar topluluğu.
Avatar
alfili - 4 yıl önce
la yeter be millet gidip kimleri alıyo verdikleri paralara bakın.siz bi adama hala pazarlık yapıyosunuz.tomas jun a o parayı verirken neredeydiniz.ya brozekler adrianlar !!!!kimin parasını kimden esirgiyosunuz.bi de kombine satılmıyo diye sızlanıyosunuz.gidip bucadan adam alıp kombinemi satacanız be ayıptır ya.alın şu adamı alınnnn
Avatar
yusufbabuz - 4 yıl önce
Bu akşam takımı izledik, takımın kesin olarak iyi bir golcü ve iyi bir stoper ihtiyaç var. N'Doye iyi bir santrfor ne yapıp, yapıp alınması gerekir. Yoksa şampiyonluk hayal olur.
Avatar
azdeli - 4 yıl önce
ya bunasıl anlayıs.bu adamın ismi ilk gecti vidyosunu izledim tamam bu adam iyi işimizi görürdedim.3 gün oldu hersabah işe gidince hemen aldıkmı diye bakıyorum 2 saatte bir gelişme varmı diye kontrol ediyorum.bi adam alacaklar göbeğimiz çatladı valla.ayıpbe ayıp alın su adamı artık yada yapamayacaksınız bu işi ÇEKİN GİDİN ARTIK
Avatar
trabzonlu doğduk biz - 4 yıl önce
gidin bu takımın başından adı sanı duyulmamış adriana 5250 vermeyi bildin elindeki adamları kaçırmayı bildin ve hepsinden önemlisi şampiyonluk kupası şikecilerde alamadın eee ne iş yaparsın ey yönetimmmmm haaaaa şurda bir adamı alacan 3 gün oldu yok yan yattı yok çamura battı en iyisimi siz bırakın gidin geç bile kaldınız yeter