banner556

Nwakaeme golünü attı

Nwakaeme Trabzonspor’u öne geçirdi.

Trabzonspor 03.01.2021, 17:08
Nwakaeme golünü attı

Trabzonspor, Spor Toto Süper Lig’in 16. Haftasında deplasmanda Fatih Karagümrük ile karşılaştı.

Müsabakanın 46. dakikasında sağ kanattan Serkan Asan’ın ortasında topu iyi takip eden Anthony Nwakaeme topu ağlara gönderdi.

Serkan bu sezon ilk asistini yaparken Nwakaeme bu sezon ki 4. golünü kaydetti.





Haber61 - Spor Servisi - 

Nwakaeme golünü attı

Nwakaeme golünü attı

Nwakaeme golünü attı

Yorumlar (11)
ismail 2 hafta önce
sen nasıl bir boş adamsın CANİNİ
Servet 2 hafta önce
Avciya rahmen galibiyet yazmis bi arkadas haha cok komik. Ya futboldan anlamiyorsun. Yada fenerlisin. Adamin geldinden beri 1 yenilgisi var utanin. Hepiniz Jürgen Kloop sunuz.
fırat 2 hafta önce
bizim takım mal. neden mi? oyunu açalım rakip koşsun diye geri pas yapıyoruz. o arada adamlar sahaya yayılıyor. kaleci de uzun topta hata yapınca 57.dakikadaki gibi atak oluyor. hem de hiç yoktan. ulan ne günlere kaldık. bırakın şu işleri. baskı yapın top çevirin ama kaleciyle boş yere oynamayın.
adnan 2 hafta önce
2 yari nin basindaki oyun ilk yari olsa mac 5,,1 biterdi mac 2yari cok iydi takim 3,4 takviye butakima guven verir
yorumcu 2 hafta önce
Gol atti eyvAllah ama bu adamin bu kadar verimsiz kullanildigi baska bir donem hatirlamiyorum.Yahu bu adam hucum gucunun tek basina yarisini olusturuyor,Bunu neden israrla en verimli oldugu cizgide degilde merkezde kullanmak istiyorsun hoca?Karagumrugun ustumuze bu kadar rahat gelebilme sebebi ileride top tutamamamiz.Onunda sebebi nwakaeme'nin baska bir rolde oynuyor olusu.Bence
Nadi61 2 hafta önce
Ya arkadas siz ne diyorsunuz?bu kötü takimda ayakta duran isimler..nwakeme trabzonsporun yüzde 50% ekuban yüzde30%
Giresunlu 2 hafta önce
Çizgide oynatiyor zaten de acunun teknesine binince akli orda kalmisti bu maçta kendine geldi ilk yari bitti ama olsun :)
SOTKALI 2 hafta önce
AVCUYA RAGMEN TAKIM GALIP HELAL SIZE COCUKLAR
Özgür Ustaoğlu 2 hafta önce
Sotkali kardeş sen ne iş yapıyor isen hemen bırak çünkü yazık oluyor sana
Hakan 2 hafta önce
İlk yarı o kadar kötüydü ki sahada Nwakame mi var Ömür mü var bilemedik. İkinci yarı biraz canlanır gibi oldu ama maç sonu sekerek gittiğini gördüm madem sakatsın niye oynuyorsun ne adam ilk yarı bir kişi eksik oynadık biz Ömür'den kurtulduk şimdi sen mi başladın. Bu arada Ömür ikinci yarı oyuna girdi diye tv yi kapatacaktim ama top ona her geldiğinde parmağımla ekranı kapatıp izledim. Kendisi ettiğim küfürler yüzünden cehenneme kombine almamı sağlayanlarin başında geliyor.
Cavus81 2 hafta önce
Baker dijany flavio afobe yi seyrederken de cennetlik oluyodun herhalde gidin isinize yaaa
Bütün Yorumları Görmek İçin Tıklayın

Gelişmelerden Haberdar Olun

@