banner539

banner526

banner533

banner513

Emmanuel Adebayor'dan Trabzonspor taraftarlarını heyecanlandıran hareket!

Adı son dönemlerde Trabzonspor ile anılan Emmanuel Adebayor, sosyal medya hesabından Trabzonspor'u takibe aldı.

Trabzonspor 02.08.2019, 21:50 02.08.2019, 22:12
Emmanuel Adebayor'dan Trabzonspor taraftarlarını heyecanlandıran hareket!

HABER61 - SPOR SERVİSİ

Sezon öncesi transfer çalışmalarını sürdüren Trabzonspor'da taraftarları heyecanlandıran bir gelişme yaşandı.

Son olarak Medipol Başakşehir ile yollarını ayıran yıldız futbolcu Emmanuel Adebayor sosyal medya hesabından Trabzonspor'u takibe aldı.

Instagram hesabından sadece 10 hesabı takip eden Adebayor, Trabzonspor'u da takip etmesi taraftarlar tarafından Bordo-Mavili ekibe transfer olacağı yorumlarını beraberinde getirdi.

Yorumlar (16)
Hıdır23 1 yıl önce
Bu yönetim bu şartlarda yapılması gereken işlerin en mantıklısını yapmıştır kansatindeyim.şahsen Ağaoğlunu başarılı buluyorum.iyi bir forvet alınırsa iyi.
adem er 1 yıl önce
ne yapcaz 36 yaşındaki forveti Sörloth diye bi kule almışken ikinci kuleyi neyapıcan hem bu kadar yaşlı adama o kadar para vercektin rodellegayı niye gönderdin diye sorarlar adama başkan sen akıllı adamsın başkalarının gazına gelme gerekirse başka forvet alma ama adebayoru da alma başakşehirde naptı ki bu adam pili bitmiş buna vereceğin parayı yusuf.ömür.uğurcan.parmak.türkmen başta olmak üzere gençlere paylaştır daha iyi biriş yapmış olursun.
Ahmet 1 yıl önce
Kesinlikle katılıyorum. Madem sokağa atacak parası var klübün. Bizim yerli çocukların maaşı zaten az, onlara paylaştır buna vereceğini. 10 topçumuzun performansı artar.
Rizeli61 1 yıl önce
Ben yine söylüyorum ekuban hareketli santrafor, uzun olarak yeni transfer, gençte Koray ve Muhammet hatta Salih, başka transferlere gerek yok başkanım, artık lig ve Avrupa'ya konsantre olalim
Ahmet 1 yıl önce
Abi adam 35 yaşında. Diğer anadolu klüpleri bile ilgi göstermiyor adama. Adam bitmiş. Yapmayın şöyle işler. Yönetimin her zaman yanındayız o başka ama gerek yok bu adama. Hiç almayın daha iyi. Yeni Norveçli ile 5 forvetimiz oldu.
Alperen bozkurt 1 yıl önce
Bu taraftara sasiyom volla yok yasliymis bir yil kullan abi adamda ceza sahasi icinde hersey var kafa ayak kol bacak nerden bulacaksin böyle adami basaksehir fener para yüzünden alamiyo maasi yüksek bizim tek eksigimiz kaldi o da bu adam yok diger anadolu kulüpleri ilgilenmiyomus gardasim adam 2 milyona oynarim diyo anadoluda kim verecek o parayi yönetim sinifda kalmis ayip beyler ayip ahmet agaoglu gelmeseydi lisans alamiyodu bu takim baskan gece 12 ye kadar bekledi aday bile cikmadi nerdeydi o aga babalar traj kimse aday olmadi durum vahimdi bu baskani tarih altin harflerlan yazacak unutmayin
Muhibbi 1 yıl önce
maalesef yönetim sınıfı geçemedi
yilpo34 1 yıl önce
sen prof olmussun ^5 lik bastondan umut bekliyorsun
Haktan Şaşmaz 1 yıl önce
Arkadaşlar bizde bu kanatlar varken adebayor iş yapar.Basaksehir ile olan maçlarımıza bakın bizim defans adebayor karşısında hele-hele yan toplarda nekadar çaresiz kaldı.Bosuna karamsar olmayın bence bu sene iyi işler yapar ama seneye biraz zor
Hüseyin Akyüz,almanya 1 yıl önce
Yahu arkadaşlar siz hiçmı uslanmazsınız,nebiçim taraftarsınız,o gelsin bu gitsin,o niye şöyle bu niye böyle,para yok para,üc mac kazanmasınlar stadı boş bırakıyorsunuz,ama onu isterız buni isterız,hala aynı kafadasıniız,yeter be kac kombine aldınız,kac forma aldınız,sehirci ortalamsı 27000 gecmiyor,500000 kişilik şehirde,yalanmı??? Rahat bırakın başkanı.!!!!!
Bütün Yorumları Görmek İçin Tıklayın

Gelişmelerden Haberdar Olun

@