banner192

Trabzonspor Bursa’ya gitti

Spor Toto Süper ligde istediği sonuçları alamayan Trabzonspor deplasmanda oynayacağı yarın saat 20:00 da deplasmanda oynayacağı Bursaspor maçı için özel uçakla bugün Bursa’ya hareket etti.Küme düşme hattındaki takımlara yaklaşan bordo mavililer Bursaspor

Trabzonspor Bursa’ya gitti

Spor Toto Süper ligde istediği sonuçları alamayan Trabzonspor deplasmanda oynayacağı yarın saat 20:00 da deplasmanda oynayacağı Bursaspor maçı için özel uçakla bugün Bursa’ya hareket etti.

Küme düşme hattındaki takımlara yaklaşan bordo mavililer Bursaspor karşısında mutlak galibiyet hedefliyor. Bordo mavili ekipte yönetimde tam kadro halinde yarın saat 20 00 da oynanacak maç için Bursa’da olacak

fotogaleriyeni.gif

Teknik direktör Tolunay Kafkas Bursaspor maçı kafilesine kadro dışı bırakılan Emerson, Janko ve Yasın’ın yanı sıra Emre ile sarı kart cezalısı Zokora'yıda kafileye dahil etmedi. Kafkas Volkan'ı kafileye dahil ederken Trabzonspor 19 futbolcu ile Bursa'ya hareket etti.

Bursa'ya giden kadro şu şekilde: Onur, Tolga, Zeki Ayvaz, Serkan, Zeki Yavru, Celustka, Bamba, Mustafa, Giray, Cech, Colman, Adrian, Alanzinho, Henrique, Halil, Olcan, Soner, Volkan, Sapara

 


İlgili Galeriler
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ömer lermioğlı - 4 yıl önce
tolunay bu takıma nasıl gol attırmayı düşünüyo henrıqe kac topa kafa vurmuş sagda volkan solda olcan orta acsa sabaha kadar ne olcak. emre gural neden 18 e giremiyo yazık bu takıma erıtılıyor bıle bılee
Avatar
nizamettin inan - 4 yıl önce
tolunay hoca sadri başkandan emir almış, 1461 den gelenlere forma verme diye... bu takımda abdullah karmil oynamıyorsa vay benim hocama...bundan sonra bi şey beklemiyorum da artık.. yazık
Avatar
hüsamettin tural - 4 yıl önce
yine emre yok yine ya kardeşim bu adam ağzıyla füzemi tutsun halili baş tacı ettin girayı aynıu öğle sonra 2 genç transfer ettin iikiside 18 de yok sen kimseyi kandırma senden iyi bir hoca profili çıkacağına insamıyorum inşalaah beni ve tüm benim gibi düşünüenleri utandırırsın
Avatar
hüsamettin tural - 4 yıl önce
abdullah karmili beğenen arkadaşım yoksa emicenin oğlu mu ytoksa arkadaşın mı işte sizler ts düşmenısınız 1461 in en kötü oyuncusunu aldık bu zihniyetle anca gideriz bak gs a babasını oğlunu değil 11 zorlayan 11 i hakedeni oynatıyor ve yılduızlarla bu başarıyı sağladı ayrıca ts nin eski futbolcularıyla sen hala nerelerdesin
Avatar
hakan yılmaz - 4 yıl önce
ya anladık takım formsuz eyvallah.ama serkan-halil-henrikenin oynadığı takımda abdullah karmil-emre güral çok rahat oynaması gerekıyor.hoca şu emre olayını aydınlat bu çocukla ne sıkıntın var.