• Trabzon 12 °C

Spor

Güncelleme :22.03.2010 17:26|Haber Tarihi :22.03.2010 17:26|7 Yorum

Yusuf Güney'in Trabzonspor aşkı

Yusuf Güney'in Trabzonspor aşkı Yusuf Güney'in Trabzonspor aşkı Yusuf Güney'in Trabzonspor aşkı
E-PostaTakip etYazdır

Trabzonspor'un Galatasaray'ı 1-0 yendiği maçı izleyen sanatçı Güney Trabzonspor aşığı olduğunu belirtirken, şampiyonluk görmek istediğini söyledi.

Trabzonspor'un Galatasaray'a karşı çok güzel oynadığını belirten Güney "Trabzonspor'dan artık şampiyonluk bekliyorum. Çünkü benim jenerasyon şampiyonluk görmedi. Bu mutluluğu inşallah yakın zamanda görürüz. En büyük hayalim bu" dedi.

Trabzonspor Yönetim Kurulu üyesi ve Genel Sayman Mahmut Aksu, Hüseyin Avni Aker Stadyumu'nda sanatçı Güney'i yalnız bırakmazken, Trabzon'lu olarak kendisiyle gurur duyduğunu söyledi.

Bu haber toplam 8042 defa okunmuştur

Okuyucu Yorumları

Toplam 7 yorum eklendi.

  • trabzonlu degiltrnntkrng23 Mart 2010 Salı 03:16

    aslen gumushaneli ama her yerde nedense trabzonluyum diyor :) bize heryer trabzon boyle birsey demek

     BeğendimBeğenmedim
  • FarozluRockwaryum22 Mart 2010 Pazartesi 23:19

    Bırak bu işleri Yusuf GÜNEY Ulusal kanallarda canlı yayınlara çıkınca Beşiktaşlı olduğunu kaç kere duyduk senden

    BeğendimBeğenmedim
  • tsharbits22 Mart 2010 Pazartesi 20:54

    yusuf güney medyada yer aldıgı surece her fırsatta trabzonluyum ve trabzonsporluyum demiştir.

    BeğendimBeğenmedim
  • Toplam 7 yorum. Tüm yorumları okumak için tıklayın.
Diğer Haberler
  • Trabzonspor adım adım Avrupa'ya!19 Nisan 2014 Cumartesi 13:42
  • Taraftar kalsın diyor yönetim...19 Nisan 2014 Cumartesi 13:10
  • Yusuf'u zorlayacağız19 Nisan 2014 Cumartesi 13:07
  • Henrique kendini affettirdi19 Nisan 2014 Cumartesi 13:05
  • TS'de galibiyet izni19 Nisan 2014 Cumartesi 12:23
  • Mandıralı'nın yeni Maestro'su19 Nisan 2014 Cumartesi 12:21
  • Teniste Trabzon derceye girdi19 Nisan 2014 Cumartesi 11:54
  • Doludizgin Avrupa'ya19 Nisan 2014 Cumartesi 11:25
  • Rakip forvetler Trabzonspor'u geçemiyor19 Nisan 2014 Cumartesi 11:19
  • Bombacının golcü takımı!19 Nisan 2014 Cumartesi 11:06
  • LİGLER
    • 1. Fenerbahçe296637
    • 2. Beşiktaş295421
    • 3. Galatasaray305321
    • 4. Trabzonspor304612
    • 5. Kasımpaşa304414
    • 6. Sivasspor29430
    • 16. Kayseri Erciyesspor3030-17
    • 17. MP Antalyaspor2928-8
    • 18. Kayserispor3026-24
    • Tümü
    • ÇOK OKUNANLAR

    İnternet üzerinden Güvenli Online Ukash satın alma Adresi Ukashal.com.tr Ukash Kart Resmi Web Sitesidir.