• Trabzon 11 °C

Bölgesel

Güncelleme :10.05.2009 19:55|Haber Tarihi :10.05.2009 16:35|2 Yorum

Yomra'da feci kaza: 1 ölü

Yomra'da feci kaza: 1 ölü Yomra'da feci kaza: 1 ölü Yomra'da feci kaza: 1 ölü
E-PostaTakip etYazdır

 Alınan bilgiye göre, Rize'den Trabzon yönüne giden Sami A. yönetimindeki 53 K 3453 plakalı kamyon, Kaşüstü beldesinde, yolun karşısına geçmeye çalışan Yomra Fen Lisesi öğrencileri Rabia Cansu Alçelik (17) ile Hatice Kübra Birinci'ye (17) çarptı.
    

 Alçelik, olay yerinde hayatını kaybetti.
    

 Yaralanan Birinci, Karadeniz Teknik Üniversitesi Farabi Hastanesinde tedavi altına alındı.
    

 Kamyon sürücüsü Sami A'nın gözaltına alındığı, soruşturmanın sürdürüldüğü bildirildi.

Bu haber toplam 6250 defa okunmuştur

Okuyucu Yorumları

Toplam 2 yorum eklendi.

  • kazaşöför16 Mayıs 2009 Cumartesi 13:22

    olene alahtan rahmet yaralıya acıl sıfa dılıyorum yorum yazan arkadas 53plakalı olusu şöför hatalı anlamınamı gelıyor hatalı olan ne kız cocuları nede şöför kara yolları hem yayaya yesıl yanacak hem araclara sonra hatalı şöför veya yaya helede 53 plakalıysa tam kusurlu dimi kusurlu olan karayolları müdürü onu atacaksın ıcerı

    BeğendimBeğenmedim
  • ...sewko10 Mayıs 2009 Pazar 20:43

    Kazada ölen ve yaralananların dönem arkadaşıyım.Olayı tüm ayrıntılarıyla bilmiyorum ama eğer suçlu şoförse ..Zaten rize plakaymış..Haticenin yaşaması dileğiyle..

    BeğendimBeğenmedim
  • Toplam 2 yorum. Tüm yorumları okumak için tıklayın.
Diğer Haberler
  • Giresun'a çocuk meclisi kuruluyor23 Nisan 2014 Çarşamba 17:39
  • Günnar: Başbakanımızın Trabzon’la övünmesi 23 Nisan 2014 Çarşamba 16:52
  • Alkışlar Aydınlıkevler İlköğretim Okuluna23 Nisan 2014 Çarşamba 16:30
  • Ordu'da okul kapandı halk şok oldu! 23 Nisan 2014 Çarşamba 15:11
  • Türkiye'de hala daha çocuklar ölüyor! 23 Nisan 2014 Çarşamba 13:02
  • Trabzon'daki savcı başbakanı suçladı! 23 Nisan 2014 Çarşamba 12:45
  • Resmi nikahlı çocuk gelinler açıklandı!23 Nisan 2014 Çarşamba 12:20
  • Trabzon gençliğine Sanatla çağrı 23 Nisan 2014 Çarşamba 12:01
  • Rabia, Başbakan Erdoğan'dan yardım bekliyor!23 Nisan 2014 Çarşamba 11:51
  • Ordu'da motosiklet duran kamyona çarptı!23 Nisan 2014 Çarşamba 11:41
    • ÇOK OKUNANLAR

    İnternet üzerinden Güvenli Online Ukash satın alma Adresi Ukashal.com.tr Ukash Kart Resmi Web Sitesidir.

    sanalbasin.com üyesidir

    ÜYE İŞLEMLERİ