Başlığım
  • Trabzon 8 °C

Bölgesel

Güncelleme :10.05.2009 19:55|Haber Tarihi :10.05.2009 16:35|2 Yorum

Yomra'da feci kaza: 1 ölü

Yomra'da feci kaza: 1 ölü Yomra'da feci kaza: 1 ölü Yomra'da feci kaza: 1 ölü
E-PostaTakip etYazdır

 Alınan bilgiye göre, Rize'den Trabzon yönüne giden Sami A. yönetimindeki 53 K 3453 plakalı kamyon, Kaşüstü beldesinde, yolun karşısına geçmeye çalışan Yomra Fen Lisesi öğrencileri Rabia Cansu Alçelik (17) ile Hatice Kübra Birinci'ye (17) çarptı.
    

 Alçelik, olay yerinde hayatını kaybetti.
    

 Yaralanan Birinci, Karadeniz Teknik Üniversitesi Farabi Hastanesinde tedavi altına alındı.
    

 Kamyon sürücüsü Sami A'nın gözaltına alındığı, soruşturmanın sürdürüldüğü bildirildi.

Okuyucu Yorumları

Toplam 2 yorum eklendi.

  • kazaşöför16 Mayıs 2009 Cumartesi 13:22

    olene alahtan rahmet yaralıya acıl sıfa dılıyorum yorum yazan arkadas 53plakalı olusu şöför hatalı anlamınamı gelıyor hatalı olan ne kız cocuları nede şöför kara yolları hem yayaya yesıl yanacak hem araclara sonra hatalı şöför veya yaya helede 53 plakalıysa tam kusurlu dimi kusurlu olan karayolları müdürü onu atacaksın ıcerı

    BeğendimBeğenmedim
  • ...sewko10 Mayıs 2009 Pazar 20:43

    Kazada ölen ve yaralananların dönem arkadaşıyım.Olayı tüm ayrıntılarıyla bilmiyorum ama eğer suçlu şoförse ..Zaten rize plakaymış..Haticenin yaşaması dileğiyle..

    BeğendimBeğenmedim
  • Toplam 2 yorum. Tüm yorumları okumak için tıklayın.
Diğer Haberler
  • Eski TS'li kanseri yendi!26 Mart 2015 Perşembe 12:34