banner192

"Başım ağrıyordu, bana hap verdi..."

İstanbul'da bir lisede 2. sınıf öğrencisi E.K., başı ağrıyınca arkadaşı tarafından ağrı kesici yerine extacy hap verilince hastanelik oldu. Tedavisi tamamlanan E.K., daha sonra ifadesi alınmak üzere çocuk büro amirliğine götürüldü.E.K., ifadesinde, "Başım


İstanbul'da bir lisede 2. sınıf öğrencisi E.K., başı ağrıyınca arkadaşı tarafından ağrı kesici yerine extacy hap verilince hastanelik oldu. 

Tedavisi tamamlanan E.K., daha sonra ifadesi alınmak üzere çocuk büro amirliğine götürüldü.E.K., ifadesinde, "Başım ağrıyordu. Bunun üzerine arkadaşım bana hap verdi. Aspirin sanarak içtim.
 
Kısa bir süre sonra da fenalaştım. Uyuşturucu olduğunu bilmiyordum" dediği öğrenildi. E.K'nın ifadesi doğrultusunda polis uyuşturucuyu veren öğrenciyi yakalamak için çalışma başlattı.

İlgili Galeriler
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.