• Trabzon 28 °C

Spor

Güncelleme :20.06.2008 15:48|Haber Tarihi :20.06.2008 15:47|6 Yorum

TS yeni sponsoru NİKE

TS yeni sponsoru NİKE TS yeni sponsoru NİKE TS yeni sponsoru NİKE
E-PostaTakip etYazdır

Trabzonspor Kulübünün yeni forma sponsoru Nike arasındaki resmi sözleşme imzalandı.

Kulübün internet sitesinde yapılan açıklama şöyle:

İmzalanan sözleşmeyle Nike kulübün 3 artı 2 yıllığına sponsoru oldu.

Buna göre söz konusu firma firması A takım haricinde PAF takımı ve Bayan Futbol takımının da malzemelerini verecek. Yapılan sözleşme gereğince kulübe ait ürünler Ts Club mağazaları ve Nike satış mağazalarında taraftara ulaşacak. Ayrıca sözleşme gereğince tüm lisanslı ürünlerin yurt içi ve yurt dışındaki pazarlama hakları da kulübe ait olacak.

Nike firması hazırlayacağı kreasyonla 5 model formayı kulübün kullanımına verecek. Söz konusu anlaşma çerçevesinde katkıları nedeniyle Bayındırlık ve İskan Bakanımız Faruk Özak ve Nike Türkiye Genel Müdürü Zafer Parlar'a teşekkürlerimizi sunar, yeni sponsorumuzun camiamıza hayırlı olmasını dileriz.

Okuyucu Yorumları

Toplam 6 yorum eklendi.

  • YAZIKkrter21 Haziran 2008 Cumartesi 16:04

    NİKE ile anlaşmak güzel ama elde kalan PUMA formalar ne oılacak o kadar forma yok pahasına satılıyor yazık değilmi bu kulübün parasına.............

    BeğendimBeğenmedim
  • Persembe nin gelisi Carsamba dan belli ama...storm20 Haziran 2008 Cuma 21:00

    Ne diyelim. O kadar yazdik, Nike in Milli Takima yaptigi forma resmen pijama ve igrenc bir forma diye ama kimse dinlemedi. Bakin buraya yaziyoum bize yapacagi forma da aynen oyle olacak. Bu tur buyuk firmalar sizi cok fazla umursamazlar. Herkese yaptigi formanin sablonunu kullanip renkleri degistirip bize verecek ve o kadar.

    BeğendimBeğenmedim
  • nikeszymek20 Haziran 2008 Cuma 20:09

    nike çok güzel formalar yapmış bize.özellikle çubuklu forma çok hoşuma gitti.internetten indirdim 10 çeşit forma var.inşallah nasip olurda bi tane alırım...

    BeğendimBeğenmedim
  • Toplam 6 yorum. Tüm yorumları okumak için tıklayın.
Diğer Haberler
  • Giresunspor sambacıyla anlaştı Giresunspor Haberleri01 Ağustos 2015 Cumartesi 11:07