• Trabzon 12 °C

Spor

Güncelleme :16.12.2011 23:02|Haber Tarihi :16.12.2011 12:19|16 Yorum

Trabzon'un rakibi kim?

Trabzon'un rakibi kim? Trabzon'un rakibi kim? Trabzon'un rakibi kim?
E-PostaTakip etYazdır

Avrupa'da yoluna devam eden Trabzonspor'un rakibi belli oluyor.

İşviçre'nin Nyon kentinde saat 14:00'da başlayacak olan kura çekiminde Trabzonspor 2. torbadan kura çekimine katılıyor.

UEFA Avrupa Ligi'nde ilk maçlar 16 Şubat, rövanşları ise 23 Şubat'ta tarihinde oynanacak.

Buna göre muhtemel rakiplerimiz şöyle sıralandı:

Manchester United (İngiltere)

Manchester City (İngiltere)

Valencia (İspanya)

Olympiakos (Yunanistan)

Schalke (Almanya)

Twente (Hollanda)

Athletic Bilbao (İspanya)

PSV Eindhoven (Hollanda)

Sporting Lisbon (Portekiz)

Standard Liege (Belçika)

Anderlecht (Belçika)

Metalist Kharkiv (Ukrayna)

PAOK (Yunanistan)

Atletico Madrid (İspanya)

İŞTE EŞLEŞMELER...

 

BEŞİKTAŞ İÇİN 2. SAYFAYA GEÇİNİZ...

« geri1·2·3ileri »
Bu haber toplam 36982 defa okunmuştur

Okuyucu Yorumları

Toplam 16 yorum eklendi.

  • En büyük avantaj maçın geç olmasınejdetbal16 Aralık 2011 Cuma 22:26

    Şubatta oynanacak ve biz transfer yapabileceğiz.Bir defans bir kanat ve bir forvetle yani 3 transferle olur

     BeğendimBeğenmedim
  • ERKANZAGAERKANZAGA16 Aralık 2011 Cuma 18:18

    arkadaslar ben eindhoven cikacak kuradan demistim izleyenler biliyor :))

     BeğendimBeğenmedim
  • ELENMEYECEK TAKIM DEĞİL PSV EINDHOVENG.COLMANTS16 Aralık 2011 Cuma 17:31

    Çok daha güçlü takımlar var golcüleri etkili,golcüleri etkili Toyvanen bir o kadar da defansta açık veriyorlar.Ortada bir maç .Maça 2,5 ay var.Trabzonspor ZOKORA kalitesinde 3 oyuncu transfer etsin dinlensin PSV de eler.Bu sezon yapacağımız Avrupada yol almak,Türkiye kupasını almak birde Play off a katılmak.Şampiyon FENERİ EDECEKLER.ÇABALAR ONA HİZMET EDİYO SEZON BAŞINDAKİ YAZIMDA BÖYLE OLACAĞINI BELİRTMİŞTİM OKUYANLAR HATIRLAR.

     BeğendimBeğenmedim
  • Toplam 16 yorum. Tüm yorumları okumak için tıklayın.
Diğer Haberler
  • Soner golle tanıştı18 Nisan 2014 Cuma 22:06
  • Lampard Zeki!18 Nisan 2014 Cuma 22:06
  • TS bu sezon ilk kez!18 Nisan 2014 Cuma 22:01
  • Canalioğlu galibiyet için ne dedi?18 Nisan 2014 Cuma 21:59
  • Trabzonspor Kayseri'de farklı kazandı18 Nisan 2014 Cuma 21:58
  • Passolig TS maçında sınıfta kaldı18 Nisan 2014 Cuma 21:01
  • Kayseri'de Yusuf fırtınası18 Nisan 2014 Cuma 20:41
  • Kayseri'de skorboard şoku18 Nisan 2014 Cuma 20:12
  • Henrique durdurulamıyor18 Nisan 2014 Cuma 20:07
  • Caner formayı kaptı18 Nisan 2014 Cuma 19:15
  • LİGLER
    • 1. Fenerbahçe296637
    • 2. Beşiktaş295421
    • 3. Galatasaray295325
    • 4. Trabzonspor304612
    • 5. Sivasspor29430
    • 6. Karabükspor29420
    • 16. Kayseri Erciyesspor3030-17
    • 17. MP Antalyaspor2928-8
    • 18. Kayserispor2925-24
    • Tümü
    • ÇOK OKUNANLAR

    İnternet üzerinden Güvenli Online Ukash satın alma Adresi Ukashal.com.tr Ukash Kart Resmi Web Sitesidir.