• Trabzon 25 °C

Spor

Güncelleme :16.12.2011 23:02|Haber Tarihi :16.12.2011 12:19|16 Yorum

Trabzon'un rakibi kim?

Trabzon'un rakibi kim? Trabzon'un rakibi kim? Trabzon'un rakibi kim?
E-PostaTakip etYazdır

Avrupa'da yoluna devam eden Trabzonspor'un rakibi belli oluyor.

İşviçre'nin Nyon kentinde saat 14:00'da başlayacak olan kura çekiminde Trabzonspor 2. torbadan kura çekimine katılıyor.

UEFA Avrupa Ligi'nde ilk maçlar 16 Şubat, rövanşları ise 23 Şubat'ta tarihinde oynanacak.

Buna göre muhtemel rakiplerimiz şöyle sıralandı:

Manchester United (İngiltere)

Manchester City (İngiltere)

Valencia (İspanya)

Olympiakos (Yunanistan)

Schalke (Almanya)

Twente (Hollanda)

Athletic Bilbao (İspanya)

PSV Eindhoven (Hollanda)

Sporting Lisbon (Portekiz)

Standard Liege (Belçika)

Anderlecht (Belçika)

Metalist Kharkiv (Ukrayna)

PAOK (Yunanistan)

Atletico Madrid (İspanya)

İŞTE EŞLEŞMELER...

 

BEŞİKTAŞ İÇİN 2. SAYFAYA GEÇİNİZ...

« geri1·2·3ileri »
Bu haber toplam 37140 defa okunmuştur

Okuyucu Yorumları

Toplam 16 yorum eklendi.

  • En büyük avantaj maçın geç olmasınejdetbal16 Aralık 2011 Cuma 22:26

    Şubatta oynanacak ve biz transfer yapabileceğiz.Bir defans bir kanat ve bir forvetle yani 3 transferle olur

     BeğendimBeğenmedim
  • ERKANZAGAERKANZAGA16 Aralık 2011 Cuma 18:18

    arkadaslar ben eindhoven cikacak kuradan demistim izleyenler biliyor :))

     BeğendimBeğenmedim
  • ELENMEYECEK TAKIM DEĞİL PSV EINDHOVENG.COLMANTS16 Aralık 2011 Cuma 17:31

    Çok daha güçlü takımlar var golcüleri etkili,golcüleri etkili Toyvanen bir o kadar da defansta açık veriyorlar.Ortada bir maç .Maça 2,5 ay var.Trabzonspor ZOKORA kalitesinde 3 oyuncu transfer etsin dinlensin PSV de eler.Bu sezon yapacağımız Avrupada yol almak,Türkiye kupasını almak birde Play off a katılmak.Şampiyon FENERİ EDECEKLER.ÇABALAR ONA HİZMET EDİYO SEZON BAŞINDAKİ YAZIMDA BÖYLE OLACAĞINI BELİRTMİŞTİM OKUYANLAR HATIRLAR.

     BeğendimBeğenmedim
  • Toplam 16 yorum. Tüm yorumları okumak için tıklayın.
Diğer Haberler
  • Trabzonspor'un 11 i belli oldu31 Temmuz 2014 Perşembe 18:04