• Trabzon 13 °C

Spor

Güncelleme :13.11.2011 14:36|Haber Tarihi :13.11.2011 14:36|6 Yorum

Trabzonspor'da bir iddia daha!

Trabzonspor'da bir iddia daha! Trabzonspor'da bir iddia daha! Trabzonspor'da bir iddia daha!
E-PostaTakip etYazdır

Trabzonspor, Arjantin'in Boca Juniors takımının başarılı stoperi Matias Caruzzo'yu göz hapsine aldığı iddia edildi.

Devre arası için gizlice transfer çalışması yapan Trabzonspor, Arjantin'in Boca Juniors takımının başarılı stoperi Matias Caruzzo'yu göz hapsine aldı. Bu arada Giray'ın Milli Takım kampında sakatlanması bordo mavili takımda şok etkisi yarattı.

Trabzonspor dış transfer çalışmalarını tüm hızıyla sürdürüyor. Real Madrid'de henüz istediği forma şansını bir türlü bulamayan Hamit Altıntop'u kiralama formülüyle kadrosuna katmak isteyen bordo mavililer, savunmayı da güçlendirmek istiyor. Polonyalı Pawel ve Piotr Brozek'ten bir türlü istediği verimi alamayan bordo mavililerin, Güney Amerika'ya yöneldiği öğrenildi. Trabzonsporlu yetkililer Boca Juniors'un 27 yaşındaki stoperi Matias Caruzzo'yu transfer listesinin ilk sıralarına çekti. Egemen'in gidişinin ardından sol ayaklı bir stoper sıkıntısı çeken bordo mavililerin bu boşluğu Caruzzo ile doldurmak istediği ve bu transfer için her türlü girişimin yapılacağı belirtildi.

Bu haber toplam 11520 defa okunmuştur

Okuyucu Yorumları

Toplam 6 yorum eklendi.

  • defanssaliih14 Kasım 2011 Pazartesi 00:17

    bursalı ibrahim kesinlikle tam trabzonun aradığı isim ne gerekirse ona verilip alınmalı. hızlı spor ahlakına sahip hem yerli.

    BeğendimBeğenmedim
  • sert bir defans oyuncusuersinsozen13 Kasım 2011 Pazar 23:28

    bildiğim kadarıyla iyi ama sert bir defans oyuncusu. gerçi defans oyuncusu da öyle olmalı ama hakemlerin ts üzerindeki rahatlığını göz önüne alırsak bu oyuncu ts'ye gelirse bol bol sarı ve kırmızı yer. lugano'dan daha sert oynuyor, öyle düşünün.

    BeğendimBeğenmedim
  • GARİP OLAYLARHAMİERSAYAYDIN13 Kasım 2011 Pazar 20:40

    kadroda 20 topçu üzerine dönüyor 33 adam varmış diğerleri kızılay kontenjanı her halde ya bırakın bu adamları genç olur tamam bi şey olmayacaksa bırakın tayfunu sezeri ferhatı bırakın boş kalsın biz külübe faydamız olsun diye ürün alıyoruz maça gidiyoruz bumu yani sonuç

     BeğendimBeğenmedim
  • Toplam 6 yorum. Tüm yorumları okumak için tıklayın.
Diğer Haberler
  • İşteTrabzonspor’un Özü24 Nisan 2014 Perşembe 17:06
  • A Milli takıma dev rakip!24 Nisan 2014 Perşembe 16:05
  • Ağaoğlu'ndan Trabzon kulübüne dev destek!24 Nisan 2014 Perşembe 15:37
  • Trabzonlu futbolcu ölümdendöndü!24 Nisan 2014 Perşembe 14:34
  • Trabzonspor'da Bamba sevinci24 Nisan 2014 Perşembe 14:11
  • Samsunspor Mandıralı'nın peşinde mi?24 Nisan 2014 Perşembe 14:07
  • Hacıosmanoğlu Cardozo için mi gitti?24 Nisan 2014 Perşembe 13:50
  • Trabzonspor'un gözü yüksekte!24 Nisan 2014 Perşembe 13:34
  • Trabzon'da Passolig anlatıldı24 Nisan 2014 Perşembe 13:30
  • Özer Hurmacı hırs yaptı24 Nisan 2014 Perşembe 13:04



  • LİGLER
    • 1. Fenerbahçe306737
    • 2. Beşiktaş305521
    • 3. Galatasaray305321
    • 4. Trabzonspor304612
    • 5. Sivasspor30461
    • 6. Kasımpaşa304414
    • 16. Kayseri Erciyesspor3030-17
    • 17. MP Antalyaspor3028-9
    • 18. Kayserispor3026-24
    • Tümü
    • ÇOK OKUNANLAR

    İnternet üzerinden Güvenli Online Ukash satın alma Adresi Ukashal.com.tr Ukash Kart Resmi Web Sitesidir.