• Trabzon 23 °C

Spor

Güncelleme :21.08.2013 18:37|Haber Tarihi :21.08.2013 18:35|6 Yorum

Trabzonspor maçı hangi kanalda ?

Trabzonspor maçı hangi kanalda ? Trabzonspor maçı hangi kanalda ? Trabzonspor maçı hangi kanalda ?
E-PostaTakip etYazdır

Trabzonspor'un UEFA  Avrupa Ligi’nde oynayacağı maçı verecek kanal açıklandı.

Trabzonspor'un yarın (Perşembe) TSİ 20.30’da UEFA Avrupa Ligi’nde oynayacağı Kukesi maçı Kanal D’den canlı olarak ekranlara gelecek.

Bu haber toplam 19536 defa okunmuştur

Okuyucu Yorumları

Toplam 6 yorum eklendi.

  • 15:35Umit Akyildiz22 Ağustos 2013 Perşembe 15:35

    İnşallah ilker yasin anlatmaz

    BeğendimBeğenmedim
  • Maç Kanal D delevent şahin22 Ağustos 2013 Perşembe 13:52

    Kanal D yayın akışını düzeltti. 20.30 da bizim maçımızı veriyor. İnşallah takım iyi oynarda ağız tadıyla bir maç izleriz.

    BeğendimBeğenmedim
  • Yayın Akışında Gözükmüyorlevent şahin22 Ağustos 2013 Perşembe 08:42

    Kanal D nin yayın akışında Babam ve Oğlum filmi gözüküyor. Maçta D-smartta gözüküyor. Bu haber doğru mu yoksa D smart yerine yanlışlıkla Kanal D mi yazdınız.

    BeğendimBeğenmedim
  • Toplam 6 yorum. Tüm yorumları okumak için tıklayın.
Diğer Haberler
  • Özer'den açık mesaj! "BENİ ALIN"28 Temmuz 2014 Pazartesi 14:50