• Trabzon 26 °C

Bölgesel

Güncelleme :24.11.2012 15:08|Haber Tarihi :24.11.2012 14:58|4 Yorum

Trabzon’da Zorunlu Su Kesintisi

Trabzon’da Zorunlu Su Kesintisi Trabzon’da Zorunlu Su Kesintisi Trabzon’da Zorunlu Su Kesintisi
E-PostaTakip etYazdır

Trabzon’un Yenimahalle Sahil Caddesi’ndeki ana su borusunun altındaki çatlak nedeniyle bu geceden itibaren Trabzon’un bir bölümüne su verilemeyecek.  Ekonomik ömrünü büyük ölçüde tamamlamış olan borulardan kaynaklanan arıza nedeniyle 25 Kasım Pazar günü saat 19:00’a kadar Fatih, İnönü, Gülbaharhatun, Toklu, 2 Nolu Beşirli, Yeşiltepe ve Aydınlıkevler Mahallelerine, 22:00’a kadar ise 1. Nolu Beşirli, Karşıyaka, 2 – 3 Nolu Erdoğdu, Soğuksu, Çamoba, Beştaş, Aktoprak ve Bengisu Mahallelerine su verilemeyecek.

 
Bilindiği gibi Trabzon Belediyesi tüm şehir içme suyu şebekesinin yenilenmesi için iller Bankası ile ortak hazırladığı proje tamamlandı ve projenin uygulanmasına 2013 yılında başlanacak
 
Bu haber toplam 8956 defa okunmuştur

Okuyucu Yorumları

Toplam 4 yorum eklendi.

  • belediyenin bir hizmeti su oda yok yanicamoka25 Kasım 2012 Pazar 11:27

    valla son iki üç senedir su yok gibi bir şey bu ne iş beceremiyorsanız defolun böyle belediyecilikmi olur

     BeğendimBeğenmedim
  • ........nevzat mısırlı24 Kasım 2012 Cumartesi 23:24

    yuhhhhhh artık bu çağda gerçekten çağ atlatmışlar vatandaşa suya zam başkanlığa devam..

     BeğendimBeğenmedim
  • başlangıç saati neredemisafir.24 Kasım 2012 Cumartesi 16:56

    kesinti saat kaç ta başlıyacak, zaten bir taraftarn elektirik diğer taraftan su, kimse kimseden aşağı kalmasın, Trabzon belediyesinin internet sayfasında yer almıyor, daha internet sayfasına yazmamışlar, hangi çağdayız anlamadık

     BeğendimBeğenmedim
  • Toplam 4 yorum. Tüm yorumları okumak için tıklayın.
Diğer Haberler
  • Kaybolan dedenin cesedi bulundu!24 Temmuz 2014 Perşembe 12:39