• Trabzon 12 °C

Bölgesel

Güncelleme :22.12.2012 11:11|Haber Tarihi :21.12.2012 14:02|6 Yorum

Trabzon'da Elektrik Kesintisi Uygulanacak

Trabzon'da Elektrik Kesintisi Uygulanacak Trabzon'da Elektrik Kesintisi Uygulanacak Trabzon'da Elektrik Kesintisi Uygulanacak
E-PostaTakip etYazdır

Çoruh EDAŞ Şirket Müdürlüğü'nden yapılan açıklamada, bakım ve onarım çalışmaları nedeniyle bugün 12.00-13.00 saatleri arasında Çukurçayır beldesi AKS blokları ve Güven sitesine elektrik verilemeyeceği belirtildi.    

Açıklamada, 23 Aralık Pazar günü ise tesis yenileme çalışması nedeniyle 04.00-15.00 saatleri arasında, İskenderpaşa, Çömlekçi, Gazipaşa, Boztepe, Cumhuriyet, Çarşı, Pazarkapı, Gülbaharhatun, Ortahisar, Yenicuma, 1 ve 2 Nolu Erdoğdu, Kurtuluş, Hızırbey, Yalı, İnönü, Karşıyaka, 1 ve 2 Nolu Beşirli, Fatih ve Toklu mahallelerinde elektrik kesintisi uygulanacağı kaydedildi. 
Bu haber toplam 16942 defa okunmuştur

Okuyucu Yorumları

Toplam 6 yorum eklendi.

  • Vaz mı geçildi???Murat SALTIK23 Aralık 2012 Pazar 09:54

    bu saatler 04:00-15:00 yerine 14:00-15:00 olmasın sakın ???

    niye diğer yerde 1 saatte, beşirlide 11 saat. Bu arada saat şu an 09:52 ve geceden beri kesinti yok...
    yine gazetecilik başarısı gibi görünüyor sanki.

    BeğendimBeğenmedim
  • Yok artıkoğuzhan dönmez23 Aralık 2012 Pazar 01:42

    Yenii çıkacak yasayla artık bu kesintilerin tazminatını alabileceğiz.Bakın görün o zaman kesebilecekler mi?Zaten elektrik parasında giydiiriyorlar sürekli.

    BeğendimBeğenmedim
  • rezaletMurat Sari22 Aralık 2012 Cumartesi 12:39

    33 yasindayim almanyada dogdum büyüdüm ve bir kere bile elektrik kesildigini hatirlamiyorum.

     BeğendimBeğenmedim
  • Toplam 6 yorum. Tüm yorumları okumak için tıklayın.
Diğer Haberler
  • Trabzon kaçak çayda başı çekiyor 21 Nisan 2014 Pazartesi 13:28
  • Trabzonlu köy müzesi kurdu! 26 yıldır...21 Nisan 2014 Pazartesi 13:15
  • Fındık ihracatçılarına Trabzonlu başkan!21 Nisan 2014 Pazartesi 13:15
  • 40 Mahalle Muhtarı isyan etti! 21 Nisan 2014 Pazartesi 12:59
  • OR-Gİ'ye havadan bakış!21 Nisan 2014 Pazartesi 12:42
  • Trabzon'da baltalı tehdit! 21 Nisan 2014 Pazartesi 12:13
  • Başbakan Köşk'e çıkarsa... 21 Nisan 2014 Pazartesi 12:04
  • Trabzonlu kadına hava limanında dayak 21 Nisan 2014 Pazartesi 12:03
  • Ordu'da ilginç yangın! Durduğu yerde...21 Nisan 2014 Pazartesi 11:56
  • KTÜ'ye hırsız şoku!21 Nisan 2014 Pazartesi 11:37
    • ÇOK OKUNANLAR

    İnternet üzerinden Güvenli Online Ukash satın alma Adresi Ukashal.com.tr Ukash Kart Resmi Web Sitesidir.

    sanalbasin.com üyesidir

    ÜYE İŞLEMLERİ