• Trabzon 22 °C

Bölgesel

Güncelleme :10.05.2012 11:49|Haber Tarihi :10.05.2012 11:45|3 Yorum

Trabzon’da BAZ gerginliği

 Trabzon’da BAZ gerginliği   Trabzon’da BAZ gerginliği   Trabzon’da BAZ gerginliği
E-PostaTakip etYazdır

Trabzon’un merkez mahallerinden biri olan Cumhuriyet Mahallesinde vatandaşların Baz İstasyonu gerginliği büyümeden emniyet güçleri tarafından engellendi.

Cumhuriyet Mahallesinde bir binanın çatı katına Türkiye’nin önemli GSM operatörlerinden biri mülk sahibi ile anlaşarak İletişim yayıcı istasyonu  (BAZ) yerleştirdi.

Çatı katında 3ay klima şeklinde duran İletişim Yayıcı İstasyon (BAZ) mahalle sakinleri tarafından fark edilince mülk sahibine tepki gösterdiler. 

Tepkilerin büyümesi sonucunda Olay yerine Emniyet güçleri gelerek olaya müdahale etti. 

ic.20120510114437.jpg

 

ic.20120510114900.jpg

 

 

Bu haber toplam 2483 defa okunmuştur
Okuyucu Yorumları

Toplam 3 yorum eklendi.

  • TEZAT HEMDE NASILcesur yürek10 Mayıs 2012 Perşembe 15:02

    nimet bana pisliği başkasına yok yaaaa.hem diyeceksin aaaa burada çekmiii telefonum hem diyeceksin baz istemiyoruz nasıl yaaaa :)

     BeğendimBeğenmedim
  • Çelişkilerömersel10 Mayıs 2012 Perşembe 13:49

    karşı gelenlerin tamamı cep telefonu kullanıyordur.

    BeğendimBeğenmedim
  • tezata bakburak_han10 Mayıs 2012 Perşembe 12:02

    eğer bu teknoloji denen mereti kullanıyorsanız bunlarada razı geleceksiniz arkadaş.

     BeğendimBeğenmedim
  • Toplam 3 yorum. Tüm yorumları okumak için tıklayın.
Diğer Haberler
  • Trabzon'a açık cezaevi mi geliyor?30 Ağustos 2014 Cumartesi 13:55