• Trabzon 22 °C

Bölgesel

Güncelleme :22.06.2012 15:33|Haber Tarihi :22.06.2012 14:58|21 Yorum

Trabzon Meydanda gergin anlar

 Trabzon Meydanda gergin anlar  Trabzon Meydanda gergin anlar  Trabzon Meydanda gergin anlar
E-PostaTakip etYazdır

Trabzon’un Gazipaşa Caddesinde öğle saatlerinde meydana gelen kavga trafiğin uzun süre tıkanmasına neden oldu.

Edinilen bilgiye göre yol verme yüzünden 2 araç sürücüsü tarafından meydana gelen kavgada Dolmuş şoförü O.U aldığı darbelerle başından yaralandı.

Atatürk Alanı istikametinden Gazipaşa Caddesine dolmuş Minibüsü ile gitmekte olan O.U kısa süre önce kendisine yol vermediği gerekçesiyle 55 RY 955 plakalı özel oto sürücüsü tarafından darp edildi.

ic.20120622150509.jpg

Görgü tanıklarından edinilen bilgiye göre, 55 RY 955 plakalı otomobil, O.U’nun kullandığı dolmuş minibüsünün önüne geçerek durdu ve sürücüsü aracından inerek O.U’nun kullandığı aracın kapısına açarak tartışmaya başladı.

ic2.20120622150542.jpg

Tartışmanın büyümesinin ardından  aracından inen O.U ya kafa ve yumruk darbeleri indiren özel oto sürücüsünün belindeki silah bu sırada yere düştü.

« geri1·2ileri »
Bu haber toplam 22408 defa okunmuştur
Okuyucu Yorumları

Toplam 21 yorum eklendi.

  • DOĞUDA AYNISINI YAPABİLİYORMU POLİSHARBİMİ27 Haziran 2012 Çarşamba 23:09

    Vatanına askerine polisine sahip çıktığı için oluyor bunlar polis veya asker doğuda adamı indirip arabadan aynı olayı yapabilirmi ttabzona geldilermi halk kahramanı kabadyı oluyorlar milletin başına

    BeğendimBeğenmedim
  • sözde milliyetçikrmcbbr25 Haziran 2012 Pazartesi 08:44

    Trabzonlu hemşehrilerim söze gelince hepiniz milliyetçisiniz dimi . Hepiniz polisimizden askerimizden daha çok asker polissiniz dimi .Bravo Trabzon size

    BeğendimBeğenmedim
  • 12:46Cemil kazanci23.06.2012 12:46

    Polis isen cezani kesersin gidersin Trafik cezasi vatandas dövme cezasi degil polis oldugunu tanitmasan polis olsan bile o an görevli degilsin vatandas bu magandaya neden kimlik göstermeden silahini veriyor Ben polisim demek yetmez o sahis polis ise neden oradan uzaklasiyor gazetecilere gorevlerine Mani olmak da suctur ortbas etmekle suc etmisler bakalim polisimiz kendi siralarindaki magandayi savci onune cikaracakmi

    BeğendimBeğenmedim
  • Toplam 21 yorum. Tüm yorumları okumak için tıklayın.
Diğer Haberler
  • Rize'de bu adam görenleri şaşırtıyor!30 Eylül 2014 Salı 13:33