• Trabzon 18 °C

Bölgesel

Güncelleme :12.10.2009 10:07|Haber Tarihi :12.10.2009 10:04|2 Yorum

Torul'da kaza: 1 ölü, 3 yaralı

Torul'da kaza: 1 ölü, 3 yaralı Torul'da kaza: 1 ölü, 3 yaralı Torul'da kaza: 1 ölü, 3 yaralı
E-PostaTakip etYazdır

Gümüşhane'nin Torul ilçesinde meydana gelen trafik kazasında 1 kişi öldü, 3 kişi yaralandı.

Edinilen bilgiye göre, gece saat 01.00 sıralarında Torul'dan Gümüşhane'ye gelmekte olan Abid Dabağ (54) yönetimindeki 29 AK 863 plakalı kamyonet, Harmancık köyü yakınlarındaki Harmancık tüneli çıkışında karşı yönden gelmekte olan Bostan Tilki (37) yönetimindeki 31 U 3226 plakalı kamyonla çarpıştı.

Kazada kamyonet şoförü Abid Dabağ olay yerinde hayatını kaybederken, Atıf Coşkunoğlu (43) ile kamyonda bulunan Bostan Tilki ile Mahlı Keskinkılıç (21) yaralandı.

Yaralılar Gümüşhane Devlet Hastanesinde tedavi altına alındı.

Bu haber toplam 1211 defa okunmuştur

Okuyucu Yorumları

Toplam 2 yorum eklendi.

  • YETKİLİLER UYUMAYINgümüşhaneli12 Ekim 2009 Pazartesi 11:41

    yeter artık ya yeterda bu kürtün torul arası gümüşhane arası zigana yolu çok berbat yeter ya bu insanlara yazık ne yapıyo yetkililer bulun çaresini....

    BeğendimBeğenmedim
  • Yine Torul Yine KazaSaffet Emir12 Ekim 2009 Pazartesi 10:53

    Ya bu Devlet yetkilileri Torulu görsün artık hep kaza hep kaza şu yolları düzeltin artık yazık yaaaaaa

    BeğendimBeğenmedim
  • Toplam 2 yorum. Tüm yorumları okumak için tıklayın.
Diğer Haberler
  • Trabzonlu'nun antika sevdası20 Nisan 2014 Pazar 10:35
  • Balıkçının derdi bitmiyor20 Nisan 2014 Pazar 10:28
  • Kalp krizi fındık bahçesinde vurdu!20 Nisan 2014 Pazar 08:45
  • Samsun'da acı olay!20 Nisan 2014 Pazar 08:33
  • Karadeniz'de ev yaptırmak isteyenler dikkat!20 Nisan 2014 Pazar 07:00
  • Rize'de silahlı kavga: 1 yaralı19 Nisan 2014 Cumartesi 17:57
  • Trabzon'da feci kaza: Araç köprüden uçtu!19 Nisan 2014 Cumartesi 17:40
  • Trabzon'da sessiz çığlık eylemi!19 Nisan 2014 Cumartesi 16:29
  • Artvin'de trafik kazası: 2 yaralı19 Nisan 2014 Cumartesi 16:14
  • Artvin'de araç şarampole yuvarlandı!19 Nisan 2014 Cumartesi 15:49
    • ÇOK OKUNANLAR

    İnternet üzerinden Güvenli Online Ukash satın alma Adresi Ukashal.com.tr Ukash Kart Resmi Web Sitesidir.

    sanalbasin.com üyesidir

    ÜYE İŞLEMLERİ