• Trabzon 15 °C

Bölgesel

Güncelleme :12.10.2009 10:07|Haber Tarihi :12.10.2009 10:04|2 Yorum

Torul'da kaza: 1 ölü, 3 yaralı

Torul'da kaza: 1 ölü, 3 yaralı Torul'da kaza: 1 ölü, 3 yaralı Torul'da kaza: 1 ölü, 3 yaralı
E-PostaTakip etYazdır

Gümüşhane'nin Torul ilçesinde meydana gelen trafik kazasında 1 kişi öldü, 3 kişi yaralandı.

Edinilen bilgiye göre, gece saat 01.00 sıralarında Torul'dan Gümüşhane'ye gelmekte olan Abid Dabağ (54) yönetimindeki 29 AK 863 plakalı kamyonet, Harmancık köyü yakınlarındaki Harmancık tüneli çıkışında karşı yönden gelmekte olan Bostan Tilki (37) yönetimindeki 31 U 3226 plakalı kamyonla çarpıştı.

Kazada kamyonet şoförü Abid Dabağ olay yerinde hayatını kaybederken, Atıf Coşkunoğlu (43) ile kamyonda bulunan Bostan Tilki ile Mahlı Keskinkılıç (21) yaralandı.

Yaralılar Gümüşhane Devlet Hastanesinde tedavi altına alındı.

Okuyucu Yorumları

Toplam 2 yorum eklendi.

  • YETKİLİLER UYUMAYINgümüşhaneli12 Ekim 2009 Pazartesi 11:41

    yeter artık ya yeterda bu kürtün torul arası gümüşhane arası zigana yolu çok berbat yeter ya bu insanlara yazık ne yapıyo yetkililer bulun çaresini....

    BeğendimBeğenmedim
  • Yine Torul Yine KazaSaffet Emir12 Ekim 2009 Pazartesi 10:53

    Ya bu Devlet yetkilileri Torulu görsün artık hep kaza hep kaza şu yolları düzeltin artık yazık yaaaaaa

    BeğendimBeğenmedim
  • Toplam 2 yorum. Tüm yorumları okumak için tıklayın.
Diğer Haberler
  • Rize'de, dağcılık temel eğitim kampı düzenlenecek18 Nisan 2015 Cumartesi 14:14