• Trabzon 12 °C

Bölgesel

Güncelleme :17.08.2009 23:41|Haber Tarihi :17.08.2009 23:31|23 Yorum

Sular Ne Zaman Gelecek?

Sular Ne Zaman Gelecek? Sular Ne Zaman Gelecek? Sular Ne Zaman Gelecek?
E-PostaTakip etYazdır

Değirmendere Mahallesi Erzurum Yolu, İpekyolu Sanayi Sitesi yanındaki ana isale hattında meydana gelen arıza Trabzon'da su kesintisine sebep oldu.

Arızanın hala islah edilememesi hayatı felç etti

Trabzon belediyesi internet sitesinde yaptığı açıklamada Fatih, Toklu, 1, 2 Nolu Beşirli, Yenimahalle, İnönü, Gülbaharhatun ve Kurtuluş mahallelerine  23.00 de, 1,2,3 Nolu Erdoğdu Mahalleleri, Aydınlıkevler, Soğuksu, Yeşiltepe ve Karşıyaka Mahallelerine  yarın(Salı) 08.00' de su verileceğini duyurmuştu.

Ancak belediye hedeflediği saatte suyu vermeyi başaramadı.

Belediye yetkililerinden aldığımız bilgiye göre Trabzona su ancak Yarın (Salı) saat 9:00 dan itibaren verilebilecek. Buna göre sabah 9:00 dan itibaren su verilmeye başlanacak Trabzon'da 1,2,3 Nolu Erdoğdu Mahalleleri, Aydınlıkevler, Soğuksu, Yeşiltepe ve Karşıyaka Mahallelerinin su alması ise yarın (salı) saat 12:00 yi bulacak.

Bu haber toplam 9308 defa okunmuştur

Okuyucu Yorumları

Toplam 23 yorum eklendi.

  • işin ehlidemiş18 Ağustos 2009 Salı 19:35

    İşe adam yerine adama iş verilmiş demekki.Nasılsa soran eden yok,devam arkadaş hazır başlamışken 10 gün vermeyin suyu.Ne olacakki.HEEEÇ he billah.

     BeğendimBeğenmedim
  • ayıp da nedemiş18 Ağustos 2009 Salı 19:32

    Su halen daha yok.Ayıptan öte bu yapılanlar.Anladık köprüyü geçtiniz ama her 4 yılda bir bu köprülerden hep olacak.Unuturuz nasılsa değil mi.Haklısınız,ne demeli ki,EFERUM,durmak yok yolmaya devam.

     BeğendimBeğenmedim
  • eziyetZUMZUM18 Ağustos 2009 Salı 17:29

    Buna gavur eziyeti mi deniyordu.Yokmudur su işlerine bakan bir yetkili kişi.

     BeğendimBeğenmedim
  • Toplam 23 yorum. Tüm yorumları okumak için tıklayın.
Diğer Haberler
  • Trabzon'da yeni SGK binası için yıkım başladı17 Nisan 2014 Perşembe 15:23
  • Fındıkta ne kadar kayıp var?17 Nisan 2014 Perşembe 14:55
  • Rize'de HES protestosu! 17 Nisan 2014 Perşembe 14:10
  • Trabzon'un sorunlarını çözmek için çalışıyoruz 17 Nisan 2014 Perşembe 14:07
  • Zirai Don fındık ihracatını vuracak17 Nisan 2014 Perşembe 13:51
  • Trabzon'da polis adaylarından örnek proje 17 Nisan 2014 Perşembe 12:45
  • Hisarcıklıoğlu'ndan fındığa destek17 Nisan 2014 Perşembe 12:05
  • Trabzon Belediyesi onaylandı17 Nisan 2014 Perşembe 12:02
  • Trabzon'un asayiş raporu17 Nisan 2014 Perşembe 11:30
  • Trabzonlu onlardan rahatsız: Tehlike saçıyor!17 Nisan 2014 Perşembe 11:27
    • ÇOK OKUNANLAR

    İnternet üzerinden Güvenli Online Ukash satın alma Adresi Ukashal.com.tr Ukash Kart Resmi Web Sitesidir.

    sanalbasin.com üyesidir

    ÜYE İŞLEMLERİ