• Trabzon 26 °C

Bölgesel

Güncelleme :17.08.2009 23:41|Haber Tarihi :17.08.2009 23:31|23 Yorum

Sular Ne Zaman Gelecek?

Sular Ne Zaman Gelecek? Sular Ne Zaman Gelecek? Sular Ne Zaman Gelecek?
E-PostaTakip etYazdır

Değirmendere Mahallesi Erzurum Yolu, İpekyolu Sanayi Sitesi yanındaki ana isale hattında meydana gelen arıza Trabzon'da su kesintisine sebep oldu.

Arızanın hala islah edilememesi hayatı felç etti

Trabzon belediyesi internet sitesinde yaptığı açıklamada Fatih, Toklu, 1, 2 Nolu Beşirli, Yenimahalle, İnönü, Gülbaharhatun ve Kurtuluş mahallelerine  23.00 de, 1,2,3 Nolu Erdoğdu Mahalleleri, Aydınlıkevler, Soğuksu, Yeşiltepe ve Karşıyaka Mahallelerine  yarın(Salı) 08.00' de su verileceğini duyurmuştu.

Ancak belediye hedeflediği saatte suyu vermeyi başaramadı.

Belediye yetkililerinden aldığımız bilgiye göre Trabzona su ancak Yarın (Salı) saat 9:00 dan itibaren verilebilecek. Buna göre sabah 9:00 dan itibaren su verilmeye başlanacak Trabzon'da 1,2,3 Nolu Erdoğdu Mahalleleri, Aydınlıkevler, Soğuksu, Yeşiltepe ve Karşıyaka Mahallelerinin su alması ise yarın (salı) saat 12:00 yi bulacak.

Bu haber toplam 10516 defa okunmuştur

Okuyucu Yorumları

Toplam 23 yorum eklendi.

  • işin ehlidemiş18 Ağustos 2009 Salı 19:35

    İşe adam yerine adama iş verilmiş demekki.Nasılsa soran eden yok,devam arkadaş hazır başlamışken 10 gün vermeyin suyu.Ne olacakki.HEEEÇ he billah.

     BeğendimBeğenmedim
  • ayıp da nedemiş18 Ağustos 2009 Salı 19:32

    Su halen daha yok.Ayıptan öte bu yapılanlar.Anladık köprüyü geçtiniz ama her 4 yılda bir bu köprülerden hep olacak.Unuturuz nasılsa değil mi.Haklısınız,ne demeli ki,EFERUM,durmak yok yolmaya devam.

     BeğendimBeğenmedim
  • eziyetZUMZUM18 Ağustos 2009 Salı 17:29

    Buna gavur eziyeti mi deniyordu.Yokmudur su işlerine bakan bir yetkili kişi.

     BeğendimBeğenmedim
  • Toplam 23 yorum. Tüm yorumları okumak için tıklayın.
Diğer Haberler
  • Kaybolan dedenin cesedi bulundu!24 Temmuz 2014 Perşembe 12:39