banner192

Şenol Güneş herkese mesaj verdi

Trabzonspor’un teknik direktörü Şenol Güneş Ankaragü maçı sonrası açıklama yaptı. Güneş, İki puan kaybettik. Beklediğimiz oyun şekli ortaydı fakat sonuç istediğimiz gibi olmadı. İkinci yarı çok pozisyon bulduk. Golü Yiyince direncimiz gitti. Oyun üstünlüğ

Şenol Güneş herkese mesaj verdi

Trabzonspor’un teknik direktörü Şenol Güneş Ankaragü maçı sonrası açıklama yaptı. Güneş,

İki puan kaybettik. Beklediğimiz oyun şekli ortaydı fakat sonuç istediğimiz gibi olmadı. İkinci yarı çok pozisyon bulduk. Golü Yiyince direncimiz gitti. Oyun üstünlüğüm bizdeydi. Herkes elinden gelen gayreti gösterdi. Ama daha fazla koşmalarını isterdim. Futbol bu her şey olabilir. Almamız gerekiyordu olmadı. Yine de futbolcularımı tebrik ediyorum. Bu puan kaybedildi bakmaya gerek yok. Bizim rakiple rakibin oyuncusuyla başka şeylerle uğraşmaya vaktimiz yok. Bizim işlerimiz net işlerdir. Buradan herkes alacağı mesajı alsın.


İlgili Galeriler
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
YD - 6 yıl önce
arap olim. Su takima fazla degil bir golcü alamadiniz. Senol Hocada halen sokta nededigini bilmiyor. Sampiyonluk bugün kaybedildi.
Avatar
ertekin - 6 yıl önce
cale yine hata yaptı.manisa maçında olduğu gibi.çok hata yapıyor çok.maç başlamadan ümit özat bile bunu söylemişti.cale nin yüzünden 2 puan gitti
Avatar
devranxx - 6 yıl önce
bu takimimi tebrik ediyon hocam bu orta sahadan birsey olmayacagi bütün futbolcularin promlemli oldugunu görmüyonmu sen selcuk kafa olarak bitti jaja kostugumu var yattara ikinci yari bitiyor colman hep hata bunlari görmüyonmu bunlarimi tebrik ediyon et bakalim sonun hayirli olurda zaten bunlari görsen bir oyuncu alirdin ya eline gelmis neyi kisiyorsunuz al iste yok istemem ayni hatalar adam olacagimiz yok cok yazik
Avatar
QmimarQ - 6 yıl önce
hoca kimseyi tebrik mebrik etme bu taraftara yazık değilmi ulan şampiyon olalım ben ölmeye razıyım biraz bu taraftar için oynasınlar hocam futbolcuları sokağa çıkar sadece taraftarla konuştur taktik maktik gerekmez biraz yüreği olan futbolcu canla başla oynar bu takımda umutu istemiyoeuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Avatar
istanoz - 6 yıl önce
İstediğimizi bize verecek, sadece sezon sonuna kadar susun.
Avatar
drnevzat - 6 yıl önce
degerlı hocam mesajınız boyle sıkıntılı bır gunde takımı taraftarı sehrı toparlamaya yonelık guzel bır mesaj.ancak bazı futbolcularda ozellıkle laubalı ve sorumsuzca davranıslar baslamıs.yanı erken havaya gırmısler.bu duruma dıkkat cekmek ısterım.bu anlamda bu kayıp belkıde daha hayırlı olmustur.selamlar saygılar
Avatar
TSunami GI - 6 yıl önce
Bizim stadaki 80% taraflarimiz utanc verici! Bunlara gercekten bütün TS taraflari kizgin, kirgin olma haklari var! Ya sizin o stada gitme imkanlariniz var, bu sessiszlik ne? Bu ihanet ne??? Sizi stada gitmek icin birisi mi zorluyor?? Gitmeyin be!!! Stad bos kalsin, vallah daha iyi!!!

Bugün yenmedigsek, bu taraflerin sucu! Beraberlik golünden sonra bu sessizlik ne demek? Stad okadar sessizdiyki, kendi takimizi strese soktu! Takimizin tam ozaman desteye gerek vardi! Tam o anda takimi tekrar ateslendirecek, özgüven verecek, sahip cikacak bir taraflar lazimdi, ama bizim „uyku ilacıi“, nankör taraflar bugün kendi takmizi sabotaj etmisdir!!!
Avatar
ERKANZAGA - 6 yıl önce
yattarayi satin hocam yattarada oynayacagi bir takima gitmeli bizde oynatmiyorsunuz