banner192

Galatasaray'da şikenin içine girdi

Aziz Yıldırım, Şekip Mosturoğlu ve Galatasaray Sportif Direktörü Adnan Sezgin arasındaki telefon trafiği, Fenerbahçe'nin, Trabzon maçı öncesi ezeli rakibi Cimbom'a teşvik verme girişiminde bulunduğu iddialarına kanıt olarak gösteriliyor. Futbolda Şike sor

Galatasaray'da şikenin içine girdi

Aziz Yıldırım, Şekip Mosturoğlu ve Galatasaray Sportif Direktörü Adnan Sezgin arasındaki telefon trafiği, Fenerbahçe'nin, Trabzon maçı öncesi ezeli rakibi Cimbom'a teşvik verme girişiminde bulunduğu iddialarına kanıt olarak gösteriliyor.

Futbolda Şike soruşturması kapsamında tutuklanan Fenerbahçespor Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım'ın, ligte şampiyonluk iddiası bulunmayan ezeli rakibi Galatasaray'ın o dönemki yöneticisi Adnan Sezgin'den teşvik şikesi istediği, bu yönelik görüşmelerin teknik takibe takıldığı iddia edildi. 'Silahlı örgüt kurmak ve yönetmek' ile suçlanan Yıldırım'ın, kulüp içindeki muhaliflerini 'dövdürelim' dediği, Fenerbahçe-Ankara maçında Fener aleyhine teşvik girişiminde bulunduğu iddia edilen Trabzonsporluların isimlerin evini buldurarak tehdit ettirdiği de iddia edildi. Aziz Yıldırım'ın, maçların devre arasında hakemlere 'penaltı baskısı' yaptığı iddiası da teknik takibe takıldı.

CİMBOM GİRİŞİMİ YILDIRIM'A SORULDU

Şike soruşturması kapsamında yapılan teknik takibe Fenerbahçe'nin ezeli rakibi Galatasaray'a teşvik pirimi verme girişimin de takıldığı ortçaya çıktı. Trabzonspor'la yapacakları maç öncesi Galatasaraylı yönetici ve futbolculara ulaşılmaya çalışıldığı belirlendi. Fenerbahçeli yöneticilerin, Ali Kıratlı ve Doğan Ercan aracılığıyla Galatasaraylı yönetici ve futbolculara ulaşmaya çalıştığı iddiası Aziz Yıldırım'a soruldu. Savcılık sorgusunda Yıldırım'a "10 Nisan 2011 günü ilimizde oynanan Galatasaray-Trabzonspor müsabakasından önce Galatasaray kulübü yöneticilerine ya da futbolcularına teşvik primi vermek amacıyla girişimde bulundunuz mu" sorusu yöneltildi.

MOSTUROĞLU SEZGİN'LE BULUŞUYOR

Fenerbahçe'nin Galatasaraylı futbolculara ve yöneticilere şike için ulaşmaya çalıştığı iddialarına neden olan konuşmalardan biri, Fenerbahçe Asbaşkanı Şekip Mosturoğlu ile Galatasaray Sportif Direktörü Adnan Sezgin arasında 5 Nisan 2011 günü yapılmış. Mosturoğlu'nun "Ne zaman müsaitsin" sorusuna Sezgin "Bu gün akşam üzeri olurum da abi, nasıl biz şimdi Trabzon maçı var 50 tane bizi bir görseler o... çocukları neler derler ya..." karşılığını veriyor. Mosturoğlu "Nerde istiyorsan orada görüşelim abi... Akşam saatlerinde... Onat'ın orada buluşalım mı? Avukat Onat var ya benim arkadaşım..." diyor.

BAKALIM ÇOK İSTEKLİ GELİYOR...

Adnan Sezgin'le yaptığı görüşmenin ardından Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım'ı arayan Şekip Mosturoğlu, konuşmanın içeriği ve buluşmayla ilgili bilgi veriyor. "Tamam başkanım saat 5'e aldı şimdi başkanım randevuyu... (...) buluşacağım arkadaşım" diyen Mosturoğlu'na Aziz Yıldırım "İyi peki bence de fazla şey yapma yapar mı yapmaz mı" karşılığı veriyor. Mosturoğlu "Bakalım çok istekli geliyor" deyince Yıldırım "Akıl verir mi yani bize" diye soruyor. Mosturoğlu'nun cevabı "Verir başkanım verir, verir bize verir" karşılığı veriyor.

MUHALİFLERE DAYAK ATIN!

Fenerbahçe Mali Genel Kurulu öncesinde Aziz Yıldırım'ın muhalifleri sindirmek için yaptığı bazı konuşmalar da şike dosyasına girdi. Yıldırım'ın 4 Mayıs 2011 günü Şekip Mosturoğlu'na "Daha iyi bunları yani bunları yapsınlar bunları atalım şeyin seyircinin içine... Bu şampiyonluk kaçarsa sebebi bunlardır diye... Ondan sonra uğraşsın dursunlar", "Biz getiririz hepsini getirelim yığalım oraya tamam mı ... konuşmayı bırak kavga dövüş atsınlar dışarı bitsin gitsin" diyor.

Aziz Yıldırım'ın Tamer Yelkovan'la yaptığı bir görüşmede ise Yıldırım "Bunlar sağı solu arıyorlarmış ibra etmeyelim diye..." dediği, Yelkovan'ın da "Ha onlar...Hadi bakalım döveceğiz başkanım, yapacak başka bir şey yok yani... Zaten biz şeyi kurduk sistemi.." sözleri kayıtlara geçti.

O VERDİĞİMİZ PARA VAR YA!

Aziz Yıldırım ile Tamer Yelkovan ve Serkan isimli kişi arasında geçen telefon görüşmesinde, Yelkovan'ın "Başkanım Semih Bey aradı da bir otuzbeş bin para istedi benden" dediği Yıldırım'ın da "Tamam ver (...) Bütün hepsini toparla nedir ne değildir... Şeyi de al İlhan'dan da nereye ne verilmiş hepsini çünkü sonunda bakacağız. Yani nereye ne verdik" diyor. Yelkovan da "Hepsini çıkardım zaten başkanım ben ..." karşılığı veriyor. Ayrıca Yıldırım'ın "Ben sırf şey için gidiyorum ya adama yani biz buraya aktarırsak sen bize ödeyecek misin ödemiyecek misin diye... Sen federasyona bizim durumumuzu da bir çıkar" dediği Yelkovan'ın "Çıkardım onu çıkardım" demesi üzerine Yıldırım'ın "Hafta içinde Kenan'ı ara... Perşembe günü falan de ki 'o verdiğimiz para vardı ya şeyle ilgili Galatasaray... Onunla ilgili bize çekler versin... Tolgahan'a kullanırız yani" dediği iddia edildi.

KİME NE KADAR PRİM VERDİK BİR ÇIKARALIM

Aziz Yıldırım ile aynı soruşturma kapsamında tutuklanan Tamer Yelkovan arasında geçen görüşmede Yıldırım, birden fazla takıma teşvik primi verdiklerini adeta itiraf ediyor. İşte o görüşme:

Yıldırım: ...şimdi geldim havaalanına indim şimdi gidiyorum eve

Yelkovan: ...hallettim başkanım işte dün... Ankara dan aradılar başkanım... Öbür hafta içinde 5'i veriyorlar aramışlar.

Yıldırım: ...beni beni aramışlar telefon.. 5 trilyon mu veriyorlar?

Yelkovan: ...5 trilyonu vereceklermiş.

Yıldırım: ...hangi maçlar ne prim verdik onları bir çıkaralım da... Bu İstanbul Büyükşehir maçını çünkü... Buca zor maç değil, şey değil onu artık onlarda biraz düşüm yapalım...

Yelkovan: Bugün saat 11'de şey var Nihat Özbağ gelecek bütün Onur monur herkes gelecek Serkan abi falan. Bütün inşaatçılar da gelecek burada toplantı olacak 11'de...

GÖCEK'E MAÇ ARASI GÖZDAĞI

16 Nisan 2011 günü oynanan Fenerbahçe-Gaziantepspor maçının hakemi Hüseyin Göçek'in tehdit edilmesi dosyaya girdi. Maçın devre arasında Aziz Yıldırım'ın yönetici Murat Özaydınlı ile birlikte soyunma odası koridoruna gidip burada Göçek'i penaltı vermediği için tehdit ettikleri iddia edildi. Hakem Göçek olayı MHK Başkanı Oğuz Sarvan'a şu şekilde anlattı: "...devre arası işte sayın Aziz Yıldırım'la Murat Özaydınlı tünelin içinde bizi karşıladı... Murat Özaydınlı 'sen ne yapamaya çalışıyorsun, penaltıları niye vermiyorsun, düzgün maç yönetsene' dedi. Ondan sonra Aziz Yıldırım 2 metre arkasında duruyordu o da 'pozisyonları akşam seyret dedi penaltı değilse ben şerefsizim eğer penaltıysa halkın önünde sen şerefsiz olduğunu söyleyeceksin' dedi..."

COLİN KAZIM YATACAK DİYE YAZ!

Aziz Yıldırım'ın spor yazarı A.M.'ye Fenerbahçe'den Galatasaray'a giden Colin Kazım ile ilgili de yazı yazdırdığı iddia ediliyor. A.M.'yi arayan Yıldırım "Şu şeyi yazsana ya bu Kazım'ın şey yaptığını sağda solda oyuncularla konuştuğunu ettiğini yaz. Trabzon'a karşı iyi oynamayacaklarını söylediğini yaz şunları tamam mı?" dedi. A.M.'nin yazacacağını söylemesi üzerine Aziz Yıldırım "Bu ibne o kaleciye şeye Ufuk'la Aydın'a söylüyormuş... Bunlara diyormuş oynamayalım falan diye... Yazın bakalım bir patlasın bakalım ne yapacaklar?" ifadelerini kullanmış. Yıldırım, spor yazarı A.M.'nin "Şimdi yazarım, ben yazarım" demesi üzerine "Oyuncuların bir kısmının kafasına bunu sokmaya çalıştıklarını falan yazın" diyerek yazıda olmasını istediği konuları da aktardı

 


İlgili Galeriler
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
akadi - 5 yıl önce
şu habrlrın onda biri hürriyt gaztsınd yok.. bugun 2 sayfa fnrbahç nın kntlnmsını anlatıyor,satılmış gaztlr,satılmış oyuncular, satılmış yontıcılr,satılmış kuluplr ,oynanan tiyatro,hala daha bu adamı savunuyorlar
Avatar
delitay - 5 yıl önce
türkiyede futbolda pisliğn istanbulda olduğunu tüm dünya biliyor anlar değilmi son hafta 8 .0 maç alıp şampiyon olan inanın öyle bir şans olsada geçmiş tüm yılların araştrılması yapılsa bu pisliklerin ne şekillerde şampiyon olduklarını tüm dünya görse istanbul beyleri biliyorlarki bu devirde trabzonumuzun bir şampiyonluğu onların devrini tamamen bitirecektir bursa gibi olmayız ambargo koyarız biz parasız pulsun bu şekilde onlarla cebelleş oluyoruz şampiyonlar ligine bir kez direk katılmak para demek güç demek onlar bize bu fırsatı vermemek adına her türlü pisliğin içine girerler
Avatar
veyselcolak - 5 yıl önce
bugün gs yi de çekmelerindeki amaç eminim ki fb yi kurtarma çabasıdır... medyada olay abartılır ve fb der ki bakın onların da dosyasını alsın feberasyon lig başlasın mahkeme sonuçlansın gibilerinden naralar atmaya başlar... olay öylece kapnır gider...
Avatar
sebatspor - 5 yıl önce
insanların hakkını çalarak adam diye sevinen mahlukatlar. hepiniz hırsızsınız. rezil olun şimdi böyle. şikebahçe
Avatar
bahtiyar dayı - 5 yıl önce
her zaman söylüyorum bu adamı asın gitsin.mezarını bile parmaklılklı yapsınlarki kaçar maçar. bu adam .....
Avatar
sinaa - 5 yıl önce
Bizim haklarımızı koruyup kollayacak hükümet olmadığından,Biz gerçek Trabzonsporlular olarak ileriye dönük olarak bugünlerin notlarını tutup bu kini çocuklarımıza ve torunlarımıza taşımalıyız kendi hesabımızı kendimiz görmeliyız.
Avatar
herford - 5 yıl önce
gs -bjk- fb küme düsürülmeli
Avatar
caravella - 5 yıl önce
onu bunu bilmem.bu ülkede idam geri gelmesi lazım.yoksa bu insanlar ıslah olmayacak.milletin gözü önünde yanlış yapan idam edilecekki.korku ve dürüstlük olsun.birde şu azizin avukatı çok konuşuyorya.onuda kınamayın arkadaşlar.azılı ve tecavüzcü zanlının bile avukatı müvekkilini o suçlara rağmen savunuyor.azizi savunması normal.ve de o büyük ALLAH insanları ağlatıp ahını alanları 75 milyonun önünde böyle ağlatıp rezil ettirir.daha çok ağlayacak fenerliler.