banner192

'Ben olsam Selçuk'u oynatmam'

Sadri Şener, Volkan Şen'in taraftardan tepki görmemesi için Bursa'da oynamayacağını söyledi, "Mesela ben Galatasaray'ın yerinde olsam Selçuk'u Trabzon'da oynatmam" diye konuştu.Trabzonspor, sezon başında Bursaspor'dan transfer edilen Volkan Şen'i bugünkü

'Ben olsam Selçuk'u oynatmam'

Sadri Şener, Volkan Şen'in taraftardan tepki görmemesi için Bursa'da oynamayacağını söyledi, "Mesela ben Galatasaray'ın yerinde olsam Selçuk'u Trabzon'da oynatmam" diye konuştu.

Trabzonspor, sezon başında Bursaspor'dan transfer edilen Volkan Şen'i bugünkü karşılaşmada oynatmama kararı aldı.

GÜNEŞ'İN KAPISINI ÇALDI
Bordo-mavili yönetim, herhangi bir centilmenlik anlaşması olmamasına rağmen yıldız oyuncunun Bursa deplasmanında taraftar tepkisi ile karşılaşmaması için Teknik Direktör Şenol Güneş'in kapısını çaldı. Güneş'in de Volkan'ın oynamaması fikrine sıcak yaklaştığı ve bu oyuncuyu kadroya almadığı öğrenildi.

Devamı sayfa 2'de... Hatalar Asgariye İnmeli!

 

[PAGE]

 

Bu arada Başkan Sadri Şener, bu tip girişimlerin futbolcuyu koruma adına yapıldığına dikkat çekti, "Mesela ben Galatasaray'ın yerinde olsam Trabzon'daki karşılaşmada Selçuk'u oynatmam. Bu doğru bir şey mi diye sorarsanız, 'hayır' derim. Ancak futbolcunun karşılaşabileceği yoğun tepkiyi önlemek için bazen böyle davranmak gerekebilir" ifadelerini kullandı.

HATALAR ASGARİYE İNDİRİLMELİ
Teknik Direktör Şenol Güneş ise Bursa deplasmanı öncesi oyuncularını, CSKA Moskova maçında yapılan hataların tekrarlanmaması konusunda uyardı, "Hatalarımızı asgariye indirip, takım disiplinini sahaya yansıtmalıyız. Savunmaya yardımcı olmak her futbolcunun görevidir. Bursaspor'un gücünü anlatmama gerek yok. Çok dikkatli olmazsanız Moskova'daki sorunlarla karşı karşıya kalabiliriz" dedi.


İlgili Galeriler
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
leventbdrm - 5 yıl önce
bunlar cok yanlış profesyonelliğe yakışmayan yklaşımlar bence adamlar 3 bucuk mılyon eoru bızden parayı alıcak tapusunu alıcaz sonrada oynatmıycak olurmu böle sacma sey lafa geldımı bız profesyonel yönetıcıyız profesyonel futbolcuyuz ilerde hıcbı takım oynatıcak futbolcu bulamaz bırbırlerıne karsı bölee saçma sapan sey olurmu selcukda bıze karsı oynasın alınan dğer transferlerde eskı takımlarına karsı oynasın o zamantransfer yapmanın ne anlamaı var
Avatar
zevla - 5 yıl önce
Bırak bu centilmenlik ayaklarını.
Avatar
bionickk - 5 yıl önce
ya başkan sen ne zaman akıllanacaksın.ts nin başkanı konuştumu herkes düşünüp saygı duymalı ama sen konuşunca bin tane yorum yapası geliyor insanın.volkan bursaya para kazandırmıştır selcuk bize ne kazandırdı.ikisi birbirine benziyormu.sen volkanı alırken yazıcıyla pazarlık yaptın.g.s selcuğu alırken acaba sadri bey sizinle gizli pazarlık mı yaptı..selcuk efendi gelsin taraftarda gereğini yapar.ts başkanıolarak sizin konuşmaya hiç hakkınız yok..
Avatar
hoptekts - 5 yıl önce
yine başladın boş konuşmaya. yaa Allah aşkına bi sus işine bak sen GS den bize ne?
Avatar
_LONELYWOLF_ - 5 yıl önce
Böyle bir saçma yaklaşım ben görmedim ne demek ben olsam oynatmam,varmı böyle bişey,o futbolcu eğer bu tür şeylerden etkilenecekse zaten bu işi yapmasın bir ton para alıpta bu tür şeylerden etkilenirimd emek saçmalığın daniskasıdır avrupada ben böyle bir haber duymadım bu bir.ikincisi selçuğu taratarın protesto etmesine de kesinlikle karşıyım bence aksine verdiği hizmetlerden dolayı alkışlamalı selçuğu,o ki geçen yıl sezon ortasında söz verdiği halde GS ya trabzsporun her maçında oyunda olduğu sürece canla başla mücadele etmiştir.sonuna kdr da aldığı parayı haketmiştir.bir oyuncu ömrünün sonuna kdr aynı takımda oynayacak diye de bir kural yoktur.
Avatar
batuhanozdemir - 5 yıl önce
Herkes senin gibi mi sayın başkan ?Selçuk bize karşı oynar.Sen de kendi kendini yemeye devam et
Avatar
hakz - 5 yıl önce
Senin kadar basiretsiz bi adam görmedim ben. ne demek yuhalayacaklar. Takımını satıp gitmediye. Cocugu uefa avrupa liginde kullangı ertugrul,sonra tur atlayamayınca sattı onu.Bunda asıl haksızlık volkana yapılmışken sen yuhalanacak diosun. Allah seni bildigi gibi yapsın.Gecen sene zaten adam akıllı bi yonetim olsadı senol gunesin arkasında sampiyonduk ta bakma işte simdi savcıyı bekle iddanameyi bekle.
Avatar
tttoprak - 5 yıl önce
sen bırak selçugu kendını düşün satarken düşündüğün gibi