• Trabzon 16 °C

Spor

Güncelleme :25.03.2011 15:10|Haber Tarihi :25.03.2011 15:01|7 Yorum

Şota: Allah'a havale ediyorum

Şota: Allah'a havale ediyorum Şota: Allah'a havale ediyorum Şota: Allah'a havale ediyorum
E-PostaTakip etYazdır

Devre arasında Rusya'ya giden Kayserispor'un savunmadaki önemli ismi Amisulashvili'nin menajerliğini Şota'nın kardeşi Arçil'in yaptığı yönündeki iddialar ortamı gerdi.

Şota, kardeşi Arçil'i savunarak, "Bunları söyleyenlerde akıl yok. Aslında bu tür anlamsız konulara cevap vermeye bile değmez. Allah korkusu olanlar böyle bir laf etmez. Allah'tan korksunlar. Arçil'in Amisulashvili ile bir bağlantısı kesinlikle yok. Hatta çok uğraştı gitmesin, takımdan ayrılmasın diye. Bu tür anlamsız dedikoduları atanlara ne denir. Ben Allaha havale ediyorum" diye konuştu.

Kayserispor'un sezon başında Rusya Premier Ligi takımlarından Spartak Nalchik'ten kadrosuna kattığı Aleksandr Amisulashvili, devre arasında Rusya Premier Ligi'nden Kuban Krasnodar takımına gitmişti.

Bu haber toplam 11610 defa okunmuştur

Okuyucu Yorumları

Toplam 7 yorum eklendi.

  • ŞOTA...ŞOTA...YADELLERDEN25 Mart 2011 Cuma 22:49

    Sen neymişsin be abi..?

     BeğendimBeğenmedim
  • YENİ SÜRPRİZLER ŞOTA'DANşafak25 Mart 2011 Cuma 22:30

    Belgesiz takım çalıştırdığı yazılıyor Şota'nın.

     BeğendimBeğenmedim
  • Senden Uyanıklar Çok Şotaşafak25 Mart 2011 Cuma 21:33

    Senin gibileri İstanbullular önce adam yerine koyup şişirirler, sonra sibobuna dukunup indirirler. Valizi hazırla sahtekar Şota gidiyorsun. Öyle Fener'e yat Trabzon'a üç at.

     BeğendimBeğenmedim
  • Toplam 7 yorum. Tüm yorumları okumak için tıklayın.
Diğer Haberler
  • Trabzonspor'un tartışılan futbolcuları Brezilyalılar!17 Nisan 2014 Perşembe 16:40
  • Trabzon takımlarında son durum ne?17 Nisan 2014 Perşembe 16:25
  • Trabzonspor zarar ediyor! 17 Nisan 2014 Perşembe 16:17
  • Trabzonspor Kayseri'ye gitti17 Nisan 2014 Perşembe 15:03
  • Ekrem Al: Ligde kalmak için...17 Nisan 2014 Perşembe 14:39
  • Trabzonspor'da ilginç yabancı istatistiği!17 Nisan 2014 Perşembe 14:20
  • Fırtına stres attı17 Nisan 2014 Perşembe 14:19
  • Güney: Bu dostluğu bozmaya...17 Nisan 2014 Perşembe 13:34
  • 1461 Trabzon'dan taraftara duyuru17 Nisan 2014 Perşembe 13:17
  • Malouda idmana çıktı17 Nisan 2014 Perşembe 13:02
  • LİGLER
    • 1. Fenerbahçe296637
    • 2. Beşiktaş295421
    • 3. Galatasaray295325
    • 4. Trabzonspor29437
    • 5. Sivasspor29430
    • 6. Karabükspor29420
    • 16. Kayseri Erciyesspor2930-12
    • 17. MP Antalyaspor2928-8
    • 18. Kayserispor2925-24
    • Tümü
    • ÇOK OKUNANLAR

    İnternet üzerinden Güvenli Online Ukash satın alma Adresi Ukashal.com.tr Ukash Kart Resmi Web Sitesidir.