• Trabzon 15 °C

Spor

Güncelleme :25.03.2011 15:10|Haber Tarihi :25.03.2011 15:01|7 Yorum

Şota: Allah'a havale ediyorum

Şota: Allah'a havale ediyorum Şota: Allah'a havale ediyorum Şota: Allah'a havale ediyorum
E-PostaTakip etYazdır

Devre arasında Rusya'ya giden Kayserispor'un savunmadaki önemli ismi Amisulashvili'nin menajerliğini Şota'nın kardeşi Arçil'in yaptığı yönündeki iddialar ortamı gerdi.

Şota, kardeşi Arçil'i savunarak, "Bunları söyleyenlerde akıl yok. Aslında bu tür anlamsız konulara cevap vermeye bile değmez. Allah korkusu olanlar böyle bir laf etmez. Allah'tan korksunlar. Arçil'in Amisulashvili ile bir bağlantısı kesinlikle yok. Hatta çok uğraştı gitmesin, takımdan ayrılmasın diye. Bu tür anlamsız dedikoduları atanlara ne denir. Ben Allaha havale ediyorum" diye konuştu.

Kayserispor'un sezon başında Rusya Premier Ligi takımlarından Spartak Nalchik'ten kadrosuna kattığı Aleksandr Amisulashvili, devre arasında Rusya Premier Ligi'nden Kuban Krasnodar takımına gitmişti.

Bu haber toplam 11611 defa okunmuştur

Okuyucu Yorumları

Toplam 7 yorum eklendi.

  • ŞOTA...ŞOTA...YADELLERDEN25 Mart 2011 Cuma 22:49

    Sen neymişsin be abi..?

     BeğendimBeğenmedim
  • YENİ SÜRPRİZLER ŞOTA'DANşafak25 Mart 2011 Cuma 22:30

    Belgesiz takım çalıştırdığı yazılıyor Şota'nın.

     BeğendimBeğenmedim
  • Senden Uyanıklar Çok Şotaşafak25 Mart 2011 Cuma 21:33

    Senin gibileri İstanbullular önce adam yerine koyup şişirirler, sonra sibobuna dukunup indirirler. Valizi hazırla sahtekar Şota gidiyorsun. Öyle Fener'e yat Trabzon'a üç at.

     BeğendimBeğenmedim
  • Toplam 7 yorum. Tüm yorumları okumak için tıklayın.
Diğer Haberler
  • TÜFAD'dan Trabzon'da panel 22 Nisan 2014 Salı 15:59
  • Trabzon futbolun Brezilya'sı mı?22 Nisan 2014 Salı 14:59
  • Trabzonspor'da Mustafa şoku!22 Nisan 2014 Salı 14:14
  • TS onun peşini bırakmıyor22 Nisan 2014 Salı 14:14
  • Malouda'yı hırs bastı!22 Nisan 2014 Salı 14:04
  • Bamba ne zaman dönecek?22 Nisan 2014 Salı 13:19
  • Mandıralı hedefi '12'den vuracak!22 Nisan 2014 Salı 13:18
  • UEFA sıralamayı açıkladı: Trabzonspor kaçıncı!22 Nisan 2014 Salı 12:55
  • Türk hakeme zorlu görev!22 Nisan 2014 Salı 12:04
  • İdmanocağı hedefi belirledi22 Nisan 2014 Salı 12:02
  • LİGLER
    • 1. Fenerbahçe306737
    • 2. Beşiktaş305521
    • 3. Galatasaray305321
    • 4. Trabzonspor304612
    • 5. Sivasspor30461
    • 6. Kasımpaşa304414
    • 16. Kayseri Erciyesspor3030-17
    • 17. MP Antalyaspor3028-9
    • 18. Kayserispor3026-24
    • Tümü
    • ÇOK OKUNANLAR

    İnternet üzerinden Güvenli Online Ukash satın alma Adresi Ukashal.com.tr Ukash Kart Resmi Web Sitesidir.