• Trabzon 13 °C

Bölgesel

Güncelleme :23.08.2010 11:56|Haber Tarihi :23.08.2010 11:56

Rize'de su arızası giderildi

Rize'de su arızası giderildi Rize'de su arızası giderildi Rize'de su arızası giderildi
E-PostaTakip etYazdır

Rize şehir merkezi başta olmak üzere 5 ilçe ve 4 beldenin istifade ettiği Andon İçme Suyu Şebekesi’nde meydana gelen arıza giderildi.

24 saat süren arıza nedeniyle Rize’nin büyük bir kısmına su verilememişti. 3 gün süreciği tahmin edilen onarım çalışması, Rize Belediyesi ekiplerinin 24 saat aralıksız vardiyalı sistemle çalışması ile 24 saat içerisinde tamamlandı.

Bugün sabah saatlerinden itibaren Rize Şehir Merkezi ve 5 ilçe ile 4 beldeye su verildi.
 

Bu haber toplam 460 defa okunmuştur

Okuyucu Yorumları

Toplam 0 yorum eklendi.

Diğer Haberler
  • Trabzon Engellilere duyarsız kalmayacak24 Nisan 2014 Perşembe 16:13
  • 1 Mayıs'ta Trabzon'da yürüyüş yapılacak mı?24 Nisan 2014 Perşembe 15:31
  • Trabzon'un asayiş raporu24 Nisan 2014 Perşembe 15:02
  • Trabzon'da polisler kaza geçirdi! 24 Nisan 2014 Perşembe 14:44
  • HES kapağı açıldı köylü korktu 24 Nisan 2014 Perşembe 14:33
  • Trabzon'a kruvaziyer gelmesi için neye ihtiyaç var?24 Nisan 2014 Perşembe 14:18
  • Trabzon'da çay ocağına kurşun yağdı! 24 Nisan 2014 Perşembe 14:09
  • Niyazi Çavdar'ı tüm ailesi arıyor! 24 Nisan 2014 Perşembe 13:49
  • Fındığa spekülatör etkisi24 Nisan 2014 Perşembe 12:46
  • Trabzon'da fındık üreticileri destek peşinde!24 Nisan 2014 Perşembe 12:34



    • ÇOK OKUNANLAR

    İnternet üzerinden Güvenli Online Ukash satın alma Adresi Ukashal.com.tr Ukash Kart Resmi Web Sitesidir.

    sanalbasin.com üyesidir

    ÜYE İŞLEMLERİ