• Trabzon 12 °C

Bölgesel

Güncelleme :23.08.2010 11:56|Haber Tarihi :23.08.2010 11:56

Rize'de su arızası giderildi

Rize'de su arızası giderildi Rize'de su arızası giderildi Rize'de su arızası giderildi
E-PostaTakip etYazdır

Rize şehir merkezi başta olmak üzere 5 ilçe ve 4 beldenin istifade ettiği Andon İçme Suyu Şebekesi’nde meydana gelen arıza giderildi.

24 saat süren arıza nedeniyle Rize’nin büyük bir kısmına su verilememişti. 3 gün süreciği tahmin edilen onarım çalışması, Rize Belediyesi ekiplerinin 24 saat aralıksız vardiyalı sistemle çalışması ile 24 saat içerisinde tamamlandı.

Bugün sabah saatlerinden itibaren Rize Şehir Merkezi ve 5 ilçe ile 4 beldeye su verildi.
 

Bu haber toplam 458 defa okunmuştur

Okuyucu Yorumları

Toplam 0 yorum eklendi.

Diğer Haberler
  • Rize'de elektrik kesintisi19 Nisan 2014 Cumartesi 14:13
  • Hacıosmanoğlu'nun acı günü19 Nisan 2014 Cumartesi 14:05
  • Trabzon'da ilgi azaldı! 19 Nisan 2014 Cumartesi 13:51
  • Giresun'da dev operasyon: 7 kişi tutuklandı 19 Nisan 2014 Cumartesi 13:02
  • Ordu havaalanında inekler otluyor!19 Nisan 2014 Cumartesi 12:45
  • Trabzon'da engelliler evliliğe nasıl bakıyor?19 Nisan 2014 Cumartesi 12:43
  • Trabzon Ülkü Ocakları bitmek üzere! 19 Nisan 2014 Cumartesi 12:32
  • Trabzon mitingi başına dert oldu! 19 Nisan 2014 Cumartesi 11:39
  • Trabzon'a biyolojik inceleme!19 Nisan 2014 Cumartesi 11:37
  • Trabzon'da ne kadar araç var?19 Nisan 2014 Cumartesi 11:07
    • ÇOK OKUNANLAR

    İnternet üzerinden Güvenli Online Ukash satın alma Adresi Ukashal.com.tr Ukash Kart Resmi Web Sitesidir.

    sanalbasin.com üyesidir

    ÜYE İŞLEMLERİ