• Trabzon 12 °C

Spor

Güncelleme :03.05.2010 14:17|Haber Tarihi :28.04.2010 08:59|37 Yorum

Onur'un gözyaşları

Onur'un gözyaşları Onur'un gözyaşları Onur'un gözyaşları
E-PostaTakip etYazdır

Muhteşem kurtarışlar yaptığı Eskişehir maçının son saniyesinde yediği golden sonra çılgına dönen ve gözyaşı dökerek sahayı terk eden kaleci Onur Kıvrak, "Emeğin karşılığını almalıydık. Yediğim gol beni adeta yıktı ve gözyaşlarıma hakim olamadım. Hırsımdan ağladım. O anda birini kırdıysam özür dilerim. İvesa'ya da desteği için teşekkürler" dedi.

SADECE 10 GOL YEDİ

Onur Recep Kıvrak'ın, istatistikleri de göz kamaştırıyor... Ligde son 17 maçta da 90 dakika forma giyen genç file bekçisi, bu karşılaşmalarda kalesinde sadece 10 gol gördü.

Bir maçta hiç 2 gol birden yemeyen Onur, Ziraat Türkiye Kupası'nda görev aldığı 7 maçta ise rakiplerine sadece 3 kez geçit verdi.

Onur'un kısa sürede ulaştığı nokta hocasını ve yönetimi mest ederken, taraftarlar da genç oyuncuyu mutlu edecek bir girişime başlıyor...

Buna göre Bordo-Mavili sporseverler, yeni sezon öncesinde ‘61’ numaranın Onur’a verilmesi için kampanya organize edecek.

Buna teknik heyet ve yönetimin de olumlu yaklaşmasına kesin gözüyle bakılıyor. Trabzonspor’da bu sezon 61’i İbrahima Yattara taşırken, daha önce Barış Memiş ve Gökdeniz Karadeniz giymişti.

Bu haber toplam 10915 defa okunmuştur

Okuyucu Yorumları

Toplam 37 yorum eklendi.

  • ONUR SENİ SEVİYORUZ...B.HAMİ SUCKS29 Nisan 2010 Perşembe 11:08

    Onur gerçekten harika bir kaleci.Kaleci demek takımın yarısı demek bence.Biz kalecilerden yıllardır neler çektik bilen bilir.O yüzden böyle bir kaleci yakaladık çok şanslıyız.Bunu iyi kullanmamız lazım.Onur uzun yıllar kalemizi korumalı!

    BeğendimBeğenmedim
  • ........osman çakır29 Nisan 2010 Perşembe 08:43

    17 maç 87 gol pozisyonu bunların 10 u yemiş kalecimi bu be en az 30 tane yemesi lazımdı:Dya onuruda eleştiriyosunuzya gidin playstationda bi takım tutun orda belki aradığınız kusursuz futbolu bulursunuz.

    BeğendimBeğenmedim
  • kaptanbanderas28 Nisan 2010 Çarşamba 22:11

    onur helal olsun sana sonuna kadar arkandayım su takımda senden yürekli oynayan kim var ts formasının hakkını veren 2 kişi var takımda biri onur biride serkan balcı gerisi ts den ne koparsam kardır havasında tek gercek ts kaptanlıgı yapacak olan 1 kişi var oda onur recep kıvrak.onur aglarken enginde gülüyordu aferim engin sana trabzonlusun bide

    BeğendimBeğenmedim
  • Toplam 37 yorum. Tüm yorumları okumak için tıklayın.
Diğer Haberler
  • PFDK'dan Trabzonspor'a şok!17 Nisan 2014 Perşembe 17:10
  • Trabzon Akyazı inşatından kareler 16 / 04 / 201417 Nisan 2014 Perşembe 17:01
  • Kano yarışlarına Rize damgası17 Nisan 2014 Perşembe 16:45
  • Trabzonspor'un tartışılan futbolcuları Brezilyalılar!17 Nisan 2014 Perşembe 16:40
  • Trabzon takımlarında son durum ne?17 Nisan 2014 Perşembe 16:25
  • Trabzonspor zarar ediyor! 17 Nisan 2014 Perşembe 16:17
  • Trabzonspor Kayseri'ye gitti17 Nisan 2014 Perşembe 15:03
  • Ekrem Al: Ligde kalmak için...17 Nisan 2014 Perşembe 14:39
  • Trabzonspor'da ilginç yabancı istatistiği!17 Nisan 2014 Perşembe 14:20
  • Fırtına stres attı17 Nisan 2014 Perşembe 14:19
  • LİGLER
    • 1. Fenerbahçe296637
    • 2. Beşiktaş295421
    • 3. Galatasaray295325
    • 4. Trabzonspor29437
    • 5. Sivasspor29430
    • 6. Karabükspor29420
    • 16. Kayseri Erciyesspor2930-12
    • 17. MP Antalyaspor2928-8
    • 18. Kayserispor2925-24
    • Tümü
    • ÇOK OKUNANLAR

    İnternet üzerinden Güvenli Online Ukash satın alma Adresi Ukashal.com.tr Ukash Kart Resmi Web Sitesidir.